Eddie Murphy's Daughter Bria Shows Off Sexy Bikini Body In New Photo Shoot [Pics]

Pics After The Jump

Bria Murphy is hoping to build a name for herself in the modeling industry. The 23-year old daughter of actor/comedian Eddie Murphy and ex-wife Nicole Mitchell, just posted pics from a recent photo shoot with photographer iamEpic.

Check them out below and follow Bria and iamEpic on Instagram and Twitter.

http://instagram.com/iamepicla

http://instagram.com/bria_murphy

https://twitter.com/Bria_Murphy

https://twitter.com/EpicModelphotos



Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin Connect With Me On Google+ Join My Website Follow Us On Twitter

Views: 19733

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by SMP on May 25, 2014 at 3:19pm
Damn Eddie, you let your girls turn into hoes, lol.
Comment by diamond on May 24, 2014 at 3:14am
Nice..ASUS
Comment by YK on May 24, 2014 at 12:17am
She could have my baby...
Comment by Essino-Dub on May 23, 2014 at 11:56pm
DAYUUUMMMM!!
Comment by M.K.J... on May 23, 2014 at 10:58pm
PRETTY GIRL...
Comment by Antony on May 23, 2014 at 10:09pm
DAAAMMMNNN she is FOINE
Comment by KALI on May 23, 2014 at 9:06pm
She is fine
Comment by united-gs on May 23, 2014 at 6:27pm
Lol this dude has to explain himself because he was called a hom.o smh...I stand by what I said, a woman's body should only be seen by the ones she is intimate with, period.
Comment by TheSyndicate on May 23, 2014 at 5:30pm
This is the only way she can get famous... Get half naked and take pics. LoL
Comment by Lve4HH on May 23, 2014 at 4:18pm
Tall Shon & rell
It wasn't meant as shade at all, she is on point no doubt. My point was America promotes it and that's why we love it. 50 said, " you want to sell something to a man, use a woman, you want to sell something to a woman again use a woman. These are tasteful, and if I had it my way she would show more, your right it isn't just America, its thirst for any image of flesh. this is fine but less is best!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
"You clowns are asking 50 to defend Drake now? I swear yall a bunch of kids from Canada and Pakistan and s*** ...50 lost the first time he tried to get at Ross remember? Lol 50 not touching Ross musically first of all. 2nd why would Drake want 50 on…"
9 minutes ago
ThaKid520 commented on Thisis50 TV's blog post A Week with Vice - 50 Cent, DMX, Jay-Z/Beyonce, Meek Mill/Drake - TI50
"she dresses herself in the dark"
16 minutes ago
sergio commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
"Drake ft 50cent - I smll pu**y pt 2 (rick Ross and meek mill diss )"
24 minutes ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
"Joke!!! Ross better focus his mind on beating his case like he beat the hired landscaper on his property.."
1 hour ago
dopeboy [mr killuminati ] commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
"50 dont need drake. But a colab would be interesting"
1 hour ago
Thisis50 TV's blog post was featured

A Week with Vice - 50 Cent, DMX, Jay-Z/Beyonce, Meek Mill/Drake - TI50

This week Jessenia Vice discusses 50 Cent, DMX, Jay/Beyonce, Drake/Meek Mill and more.Tune in next week for the next recapFollow Thisis50:https://www.youtube.com/user/thisis50interviewshttps://www.instagram.com/thisis50/https://www.Twitter.com/thisis50/…See More
1 hour ago
Thisis50 TV posted a blog post

A Week with Vice - 50 Cent, DMX, Jay-Z/Beyonce, Meek Mill/Drake - TI50

This week Jessenia Vice discusses 50 Cent, DMX, Jay/Beyonce, Drake/Meek Mill and more.Tune in next week for the next recapFollow Thisis50:https://www.youtube.com/user/thisis50interviewshttps://www.instagram.com/thisis50/https://www.Twitter.com/thisis50/…See More
1 hour ago
Supreme commented on NewMusic's blog post Gucci Mane - Robbed (Official Music Video)
"Trash"
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy