Classic Reaction: DMX Can't Believe Lil B Named His Album 'I'm Gay' [Video]

 

Video After The Jump

DMX missed out on seeing some of the newer rappers come onto the scene when he was incarcerated.

For instance, he had never heard of Lil B before. When Dark Man X was told B had named his album I'm Gay, he couldn't believe it.

Peep X's reaction below.

 


 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 43485

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by M.K.J... on September 27, 2011 at 8:40pm
LMAO I LOVE HOW X TALKS LOL...
Comment by Janus on September 24, 2011 at 11:16am
X GON GIVE IT TO YA

g3kbeats.com
Comment by Edgar Perez on September 23, 2011 at 5:32am
Man I was a Die Hard DMX fan and its sad to see him turn into s***... Man F***** Drugs For reals.
Comment by Palo Zahora on September 23, 2011 at 5:01am
DMX is the best rapper after 2pac death, he is not commercial s*** like they
Comment by Ronin Gray on September 23, 2011 at 3:23am
he is a base head. sucks cause he was tight. stay drug free.
Comment by Erock on September 22, 2011 at 10:34pm
He is high as a kite
Comment by Nasty-t on September 22, 2011 at 6:39pm
DMX lookin crusty as a m.uthaf.ucka!
Comment by HotCarl on September 22, 2011 at 4:03pm
dmx can't u see that all these rappers are getting a ton of attention but releasing whack music?

If DMX came back with another album than all these gay rappers like lil b will be wiped off the map
Comment by kidxbeatz on September 22, 2011 at 2:42pm
THAT MAN NEEDS HELP
Comment by Tariq Yasiin on September 22, 2011 at 2:05pm
lol!!!!!!!!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

matt commented on ChasinDatPaper's blog post 21 Savage Responds To 22 Savage's Claim That He Spared His Life In New Orleans: "So Instead Of Killing Me He Made An IG Video About It. Sounds Like Soulja"
"tweedle d and tweedle dumb"
7 minutes ago
matt commented on ChasinDatPaper's blog post 21 Savage Responds To 22 Savage's Claim That He Spared His Life In New Orleans: "So Instead Of Killing Me He Made An IG Video About It. Sounds Like Soulja"
"lol these dudes basically looking In the mirror and fighting themselves. any diss against the other is a diss at themselves cuz they the same person"
8 minutes ago
YZHOOD posted blog posts
16 minutes ago
rolie polie commented on ChasinDatPaper's blog post Future Will Reportedly Release His 2nd New Album Of 2017 On Friday
"Real s*** that N**** ain't slick"
19 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post CIAA WEEKEND TAKEOVER KICKOFF @ DREAMZ!!
26 minutes ago
CMLapse Ent. posted blog posts
26 minutes ago
TheRealVonWorld7-4 commented on ChasinDatPaper's blog post Future Will Reportedly Release His 2nd New Album In As Many Weeks On Friday
"Trying to get Rocko out his pockets and finish what he gotta do on that contract with A1"
38 minutes ago
Street Dreamz Radio posted blog posts
43 minutes ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy