Chris Brown's Sexy Gal Pal SueLyn Medeiros Wanted By L.A. Police

 

SueLyn Medeiros is wanted by Los Angeles authorities after a bench warrant was issued for her arrest.

 

The sexy Brazilian model, who became semi-famous for a sex tape that leaked and for pictures of her cozying up to Chris Brown in a hotel, was popped for a DUI last year. She pleaded no contest and was sentenced to 10 AA classes, a 3-month alcohol program and put on three years summary probation.

 


According to TMZ, "she failed to show a court hearing on August 17, where she was supposed to show proof she completed the program and attended the meetings." A bench warrant was subsequently issued.


 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

 

Views: 14739

Tags: Brown's, By, Chris, Gal, L.A., Medeiros, Pal, Police, Sexy, SueLyn, More…Wanted

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Homerohustla on September 12, 2012 at 7:51am
fearly
Comment by Dominic Brown on September 11, 2012 at 5:00am
I'd motorboat that a** till i got pink eye. True story.
Comment by dee on September 10, 2012 at 9:13pm
all looks but no brains.
Comment by M.K.J... on September 10, 2012 at 5:45pm
Oh well lol
Comment by JG514 on September 10, 2012 at 4:57pm
lemme go revisit this tape lmao
Comment by MimE-FreAK on September 10, 2012 at 4:50pm
seen the sextape...its wack n she tried to go the kim route and it failed...in the tape you can see her a** is fake...there you have it. nice tits n face tho
Comment by BIGTIME on September 10, 2012 at 1:50pm
THATS BAD AZZ WOMAN!!!!!!CO-SIGN @NEWSKULL,THATS PORN...HELL ILL STILL HIT IT...
Comment by top 3 = Ross/Banks/Kiss on September 10, 2012 at 1:34pm
LOL No doubt SMP !
Comment by QSP on September 10, 2012 at 1:00pm
damn this n**** chris takin all the women s***!!
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on September 10, 2012 at 12:57pm
DAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!! betch butt cheeks is hella BLOOPish!!



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

My Name Is My Name commented on ChasinDatPaper's blog post Suspect In Lil Wayne's Tour Bus Shooting Arrested. Reportedly Has Ties To Young Thug (Pics)
"I didn't know SMP was a battle rapper lmao https://www.youtube.com/watch?v=SkjxPhSzpdA"
3 hours ago
Skunk TV Online posted a blog post

{NEW JOINT] Base Auragammi- "Be Like That"

Base is dropping heavy. Fresh off a crazy video and a new joint on iTunes radio (hear it here)the Aura has blessed us with another single, "Be Like Dat" (Produced by Corey Makaih).This is something to ride to with a blunt of OG.Be Like That by Base AuraGammiHit his official bandcamp to Cop…See More
3 hours ago
Dj Khasper Bhinks posted blog posts
3 hours ago
JAY commented on ChasinDatPaper's blog post Suspect In Lil Wayne's Tour Bus Shooting Arrested. Reportedly Has Ties To Young Thug (Pics)
"F*** BOTH OF THOSE SELL OUTS! NONE OF THOSE LOST BROTHER ARE DOING ANYTHING FOR BLACK PEOPLE. WE ARE BETTER OFF WITH OUT THEM. AM IM WRONG????? WHAT THE F*** ARE THEY DOING FOR THESE PEOPLE???? IF YOU REALLY LOOK UP TO ANY OF THE 2, YOU REALLY NEED…"
3 hours ago
Ashton Keith Williams liked Thisis50 TV's blog post D Shep Impersonates Rappers; 50 Cent; We The Best; Identity Crisis - TI50
3 hours ago
READYROCK INC posted a blog post
4 hours ago
MR.SMITH commented on NewMusic's blog post Tinashe Ft. DeJ Loaf - All Hands On Deck (Remix)
"DAMN is fine as hell"
4 hours ago
Poetic Killa liked Poetic Killa's blog post **NEW MUSIC VIDEO** By Lil Phill - 'CrackHouse' (Featuring Spike & Curse Gator)
4 hours ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy