Chief Keef Arrested For 2nd Time In A Week After Speeding Past Police Going 110 In 55 MPH Zone


Chief Keef is in trouble with the law again. Police say the 17-year old was spotted in Northfield, Illinois at 3:45 a.m. Monday morning going 110 mph in his 2011 BMW X6 M.

"He was clocked at 110 in a 55 mph zone," Northfield Deputy Chief Claude Casaletto told the Chicago Tribune. "The officers typically sit off on the shoulder and wait for speeders. He came up as a high number."


Keef, real name Keith Cozart, had three other passengers in the car with him at the time he was stopped. The teen's driving permit only allows him to have one according to TMZ.


The rapper was arrested, while one of the passengers was allowed to drive the vehicle home. Keef is due back in court on June 17th.


This is the second time in 7 days he's been taken into police custody. He was arrested for disorderly conduct last Monday near Atlanta after a security guard reported the smell of marijuana coming from his hotel room.

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

Views: 12431


You need to be a member of to add comments!


Comment by NJ Solgar on May 29, 2013 at 10:24pm
Want to get in the game? get hard hitting drums from producers that's within the industry here:
Comment by D.Money on May 29, 2013 at 9:58pm
Its like he's try'n to get in trouble..(dumbfounded look) Stupid mf. Haha!
Comment by KEIZER SOZE on May 29, 2013 at 9:33pm
Comment by Henry_corp on May 29, 2013 at 6:26pm
lol the n**** who drove his s*** home musta been like yessssssssssssss got this stupid a** n**** out da car now i can flex n f*** some hoz in his s*** hahaha glory boyzzzzzzzzzzz ya u know our nameeeeeeeeeeeeeeeee
Comment by Jullsan on May 29, 2013 at 5:09pm
What a clown
Comment by I only talk hard in the comments on May 29, 2013 at 4:54pm
maybe the cop was raciest lol
Comment by ST@TS on May 29, 2013 at 3:52pm
Never go full retard ! Smh fucc boy chit
Comment by White&Bright on May 29, 2013 at 1:20pm
f*** this guy is stupid
Comment by eBangwell on May 29, 2013 at 1:09pm
Lotta people forget that this lil n**** is only 17. When i was 17, I was smoking weed and driving fast. You dont have fear when u young cuz you dont care what the consequences are. I wanna see him win but he's a big boy already. If he wanna do big boy s***. He gotta be ready to take on that big boy consequences
Comment by SNOW CITY on May 29, 2013 at 12:31pm
F***! The Police LoL My N**** Keef Whipin Da S*** Out! Dat BEAMER! I Mean Shiiitt I'll Be Doin The Same Thing To If I Was Ballin & Gettin Dat Rap Money.

Upcoming Releases



Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

CMLapse Ent. posted blog posts
1 minute ago
James Lawrence liked James Lawrence's blog post Tazz Coron3 -How I Feel
1 hour ago
James Lawrence posted a blog post

Tazz Coron3 -How I Feel

Tazz Coron drops his new single!!! How I Feel Check out the link below & add him on SoundCloud! Tazz Coron3 -How I FeelSee More
1 hour ago
jacob charles commented on ChasinDatPaper's blog post Kevin Gates Found Guilty Of Battery For Kicking Female Fan In The Chest. Sentenced To 6 Months In Florida Jail (Video)
"He supposed to preform here in San Antonio on Sunday I guess not lol"
1 hour ago
Ashton Keith Williams liked Thisis50 TV's blog post Phresher Raps Entire Eminem Verse - TI50
2 hours ago
Avonnah Berry commented on ChasinDatPaper's blog post Kevin Gates Found Guilty Of Battery For Kicking Female Fan In The Chest. Sentenced To 6 Months In Florida Jail (Video)
"Who is Kevin Gates?"
2 hours ago
Rap News Daily posted a blog post

Hussain Presents New Single,''Big Money''

Blessed but no rest...Allah is my witness, Inshallah Check out ''Big Money'' by Hussain:See More
2 hours ago
Awesomenezz posted a blog post

New Music: MonE Yukka - Ain't S*** (Ft. PnB Rock)

ItsBizKit and Z turn to Queens, NY native MonE Yukka and Philly rising star PnB Rock for the second single off of their upcoming project.The record samples the classic Bad Boy Era Ma$e track "What You Want". With the Bad Boy reunion tour coming to an end earlier this month this record certainly pays homage to the legacy of the…See More
2 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy