Check out the First Interview of Bullied Victim - UPDATE: Now Other Kid Claims "He abused me first."



Video after the break..

Check out this exclusive interview of Casey Heynes, the now worldwide famous bullied victim who fought back and body-slammed his attacker.





UPDATE
Now check out the other side of the story
Australian School 'Bully' -- I'm Not Sorry!





twitter corentin follow villemeur

Views: 405

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by michael wills on March 27, 2011 at 12:03am
all them in that country look cracked out
Comment by Jacuzzi on March 23, 2011 at 1:19pm
Look at the little nggahs socks son LOL!
Comment by Dasaní Water on March 23, 2011 at 2:42am
This dude lying his a** off. How when the reporter ask if he was sorry about the situation he said no, until he looked over to the side and changed it to yes. Then at the end of the video he said he was sorry for picking on the big kid. He needs to get his lie straight.
Comment by Morrisb on March 22, 2011 at 6:30pm
There's nothing cool about watching fight videos. People who love it must have a low iq. If that was you, you wouldn't think it's so cool.
Comment by KEIZER SOZE on March 22, 2011 at 1:31pm
good for homey
he seems like a good kid & intelligent & well spoken

I bet noobody at school trys to run up on him SOLO no more
yall better be atleast a DUO unless you wanna get head slammed

its easy not to feel sorry for him you got what you deserved f/u/c/k boy, your lucky you didnt get your BUCK TEETH knocked out
Comment by Street Heart on March 22, 2011 at 11:24am
lol his dad is the TECHNO VIKING!!!!
Comment by Rome on March 22, 2011 at 11:15am
lmao that fat kid was jus a p**** that finally stood up for himself
Comment by Foolish B on March 22, 2011 at 9:44am
he put goldberg's old finishing move on that lil n****
Comment by aim on March 22, 2011 at 8:47am
his dad look throwed off lol
Comment by SWT LOU on March 22, 2011 at 8:19am
little terd is full of s***, his dad is telling him to say that lol, just admit u were picking on that chunky kid n then he slammed the s*** of ur 45 pound a**



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

NewMusic's 6 blog posts were featured
6 minutes ago
NewMusic posted blog posts
7 minutes ago
rusu gabi liked NewMusic's blog post Timbaland - Servin ft. Blaze Servin, PC Tweezie (Official Music Video)
11 minutes ago
Blaze commented on G-Unit Promotions's blog post Got Bars?? Dave East & John Depp Freestyle With DJ Suss One!!
"Nice but I gotta tip my hat to East, tho. That boy can spit!"
20 minutes ago
Foolish B commented on ChasinDatPaper's blog post T.I. Calls Backlash Against Beyonce & The Black Lives Matter Movement "Un-American": "How You Gon' Protest Against Our Protest?" (Video)
"You want to talk about riots. Let's talk about the crackers out there tearing up Denver after they won the Super Bowl. What sounds like a more worthy cause for a FEW people to riot over. Winning a f***** game or getting justice for an unarmed…"
23 minutes ago
Blaze liked G-Unit Promotions's blog post Got Bars?? Dave East & John Depp Freestyle With DJ Suss One!!
23 minutes ago
Rpj23 commented on ChasinDatPaper's blog post "I Made That B!tch Famous" Kanye West Raps About Taylor Swift On New Song. Her Brother Austin Responds By Throwing His Sneakers In The Trash (Video/Audio) *UPDATE* West Denies Dissing Swift
"@dachamp817. Who's he p****** off? If anything you should be pissed. Taylor swift already had more money, more sales before this clown and then afterwards she got even more.........downloads lmao"
24 minutes ago
Foolish B commented on ChasinDatPaper's blog post T.I. Calls Backlash Against Beyonce & The Black Lives Matter Movement "Un-American": "How You Gon' Protest Against Our Protest?" (Video)
"And funny of your dirty a** to try to bring up Mike Brown when I didn't even say anything about him. My scenario involved Tamir Rice you uninformed cracker."
26 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy