Behind The Scenes: Loaded Lux - Rite Ft. Method Man & Redman [Video]

 

Video After The Jump

 

Loaded Lux takes you through the streets of Harlem for a sneak peek at his video shoot for new hit single, "RITE," featuring Redman & Method Man

Music Video "RITE" is a song off of Loaded Lux' highly anticipated Beloved LP available @ www.LOADEDLUX.co

Music Produced by: AHK 2G'S

LOADED LUX "RITE," - Behind-The-Scenes: Directed by: GEE-LOCK & MARQUIS DAISY for 51 DESIGNZ PRODUCTION GROUP

For Booking and Features, contact teamlux141@gmail.com

Follow us on Twitter & Instagram @IAMLOADEDLUX @marquis_daisy @geelock

Directed By: 
Gee-Lock & Marquis Daisy




 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

Views: 4354

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Fagherazzi on May 20, 2013 at 4:45am
New EP of rap beats! Created by Hype-Hope Beats.
You can listen and download "My Church" for free here:
https://soundcloud.com/hype-hope
Other EP are also available for free on the same page!
Follow him on soundcloud.
Peace
Comment by Ibrahim Suleiman on May 20, 2013 at 4:11am
Fire
Comment by Cornell Boggie on May 19, 2013 at 7:23pm
If Loaded Lux don't make it, no one can knock him. Cuz at the end of the day, n***** aint buying no records, its white people who are supporting hip hop.
Can't complain that it is going white if n***** only supporting the same artist that white people are
Comment by SMP on May 19, 2013 at 6:14pm
ohhhhhh sh-it, some real street rap sh-it, lux doing it big with the legends
Comment by mall vinny on May 19, 2013 at 2:00pm
loaded lux doing big thing's
Comment by HIP-HOP on May 19, 2013 at 1:00pm
Yeah.... That's HOT... I'm digging the vibe.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Rich commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Responds To The Game Dumping On Him Over Nicki Minaj: "We Gonna F*ck His B!tch" (Video)
"even though it was a bit much for Game to say all he said...its still the truth. and LOL @ Omelly with the "Ain't none of us read that sh!t.." BS. Yall know you did but at the same time... no one cares if you did. It wasn't…"
9 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
9 minutes ago
Mi5t4k3 commented on ChasinDatPaper's blog post Safaree Doesn't Think Nicki Minaj Should Respond To Remy Ma's "Shether" Diss: "What Can She Say? It's Probably The Most Disrespectful Record I've Heard In My Life" (Video)
"He still hurt from the break up thats all, what else he gonna say."
16 minutes ago
Profile Icon via Twitter
New Video: Fabolous - Goyard Bag ft. Lil Uzi Vert https://t.co/Red7j0g1oO https://t.co/zgJyyWkBNT
Twitter23 minutes ago · Reply · Retweet
Awesomenezz posted blog posts
23 minutes ago
Daphenous Reid commented on NewMusic's blog post Keyshia Cole - You ft. Remy Ma, French Montana (Official Music Video)
"She sure did forget about Oakland"
25 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Video: Fabolous - Goyard Bag ft. Lil Uzi Vert

Fabolous - Goyard Bag ft. Lil Uzi Vert (Official Music Video)

thisis50.com

Fabolous revisits his Summertime Shootout 2 mixtape by dropping the official music video for “Goyard Bag” track featuring Lil Uzi Vert. Watch the video be…

Facebook25 minutes ago · Reply
Thomas Mason commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Responds To The Game Dumping On Him Over Nicki Minaj: "We Gonna F*ck His B!tch" (Video)
"Meek always been dope. Game always been a fruit. People be like game is dope and meek is taking L's but nah."
38 minutes ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy