Azealia Banks - Harlem Shake Remix [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

Azealia Banks released a freestyle over Baauer's 2012 single "Harlem Shake" a couple of days ago. The Brooklyn producer wasn't happy about it and had the song removed from Azealia's Soundcloud account.

Not to be deterred, Azealia thumbs her nose at Baauer and releases an official music video for the track.

Directed by Rony Alwin



 

Views: 8122

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by swagged up bully on February 17, 2013 at 6:55pm
i wanna f*** that b**** now...that s*** looking good..aoowww
Comment by Juicy Mane on February 17, 2013 at 11:08am
wtf to the dudes talking about her hair!!! lol..
Comment by P.C.B on February 17, 2013 at 9:16am
Can't cope with this. Nice face tho. http://www.youtube.com/watch?v=9DYnv9YiG64
Comment by Ralo on February 16, 2013 at 4:22pm
She got 1 of the most skinny smallest a** in music to date but don't get no a** injections please eat plenty of food. cute girl though
Comment by Columbus J on February 16, 2013 at 1:55pm
She need to buy herself some a** and titties pronto.
Comment by S J on February 16, 2013 at 1:23pm
possibly the worst song I've ever heard. She is trash. Lyrics straight a$$. Video sucked. I freestyle better about taking a sh-- while im taking a sh--.
Comment by My Name Is My Name on February 16, 2013 at 12:31pm
Brandon a f*****
Comment by 495JOSUE on February 16, 2013 at 11:14am
Her hair makes her a f****** dime!!! I LIKE HER RIGHT NOW!!!
Comment by Elwood Mob on February 16, 2013 at 10:51am
Damn this b**** has that healthy hair!
Comment by SMP on February 16, 2013 at 10:49am
fine hoe lol



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Thisis50 TV's 3 blog posts were featured
11 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Album Stream: Tuki Carter 'Flowers And Planes'

Tuki Carter - Flowers And Planes (Album Stream)

thisis50.com

Taylor Gang recording artist Tuki Carter blesses his fans with and early stream of his album titled Flowers and Planes. Features include Rome Fortune, Ch…

Facebook13 minutes ago · Reply
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Video: Casanova - Stick & Move

Casanova - Stick & Move (Official Music Video)

thisis50.com

Brooklyn rapper Casanova shares the official music video for ‘Stick & Move’ track which appeared on his debut mixtape Be Safe Tho. Watch the video…

Facebook17 minutes ago · Reply
Profile Icon via Twitter
Sean Paul Ft. Migos - Body (Audio) https://t.co/hxkPpoism9 https://t.co/XW79rpEzCr
Twitter26 minutes ago · Reply · Retweet
ChasinDatPaper's 7 blog posts were featured
27 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
27 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Music: Tory Lanez - Shining (Remix)

Tory Lanez - Shining (Remix)

thisis50.com

Toronto rapper Tory Lanez jumps over DJ Khaled, Beyonce and Jay Z’s ‘Shining’ for his latest Swave Session. Have a listen up top.

Facebook35 minutes ago · Reply
Trillest Entertainment liked Trillest Entertainment's blog post Mootza Rell - "Hip-Hop (Many Men)"
36 minutes ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy