WHATS UP YALL,
THE KID DON P, IS DOING JUST FINE. I MISS THE STREETS BAD THOUGH. WISH I WAS HOME IN THE MIX OF THE ACTION. T.O.S. IS OUT, HNIC PT.2 IS OUT AND I’M STUCK IN THIS STINK PIECE OF SHIT—MID STATE CORRECTIONAL, AINT THAT A B****!!! YO, THEY GOT BAT’S FLYING AROUND INSIDE. S*** FLEW PASS MY FACE A FEW HOURS AGO. I HATE BATS!! I GET BIT, I’M SUING!

ANYWAY, I WAS WATCHING B.E.T. EARLIER AND I SEE YOUNG BUCK B**** A** OFFICIALLY CAME OUT THE CLOSET, AND IS OPENLY DISPLAYING HIS AFFECTION FOR GAME BOY IN THAT NEW VIDEO. DAMN, SON IS A VIDEO HOE NOW? I SEEN HIM IN A FEW JOINTS. SEE, BUCK LOST ME WHEN HE DID THAT MAGAZINE INTERVIEW AND SAID THAT HE’S GONNA SELL MORE THAN ANYBODY ON G-UNIT CAUSE HE’S THE N**** IN THE STREETS. SO IN OTHER WORDS, YOU IN THE STREETS AND EVERYBODY ELL’S IS STUDIO GANGSTA’S. YOU LOST MY LOVE FROM THAT POINT ON YOUNG COUSIN. SAD.

I ALSO HEAR J.Z. STILL TALKIN’ BOUT A SUMMER JAM SCREEN.......

READ THE REST AT WWW.HNIC2.COM


Visit HNIC2.COM

Views: 48

Tags: HNIC2, blog, budden, charge, deep, g-unit, head, in, jay, mobb, More…n****, prodigy, z

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Pro on May 5, 2009 at 2:35pm
jay just jealous, buck ? s***, yall should just of signed me..
Comment by Derek Hugh on November 16, 2008 at 12:09am
bla bla bla
When the money runz out, the only thing left is Soul .

Every body signed with Aftermath/Shady has nuff of that . So it'll be Cool .
Comment by BOOOOOOOOOOOOOOOOOOMAYE on September 17, 2008 at 3:24am
ma n**** P, H.N.I.C, V.I.P, Chapital P. M.V.P...thats ma n****!
Comment by Harman Washington on September 16, 2008 at 10:06pm
since PRODIGY SAID THAT BOUT YOUNG BUCK, BUCK IS DEAD CUZ OF THAT HE AINT GONNA SELL NO RECORDS
Comment by Drew on September 16, 2008 at 10:40am
p is a lowlife, buck is far more talented than this bum a** loser, he needs to grow up and get a life instead of drawin pictures and s***. every1 in the game has knocked this clown out from keith murray to saigon and he aint ever done s*** back. P a fake a** desperate clown
Comment by Loose Cannon aka Dat N**** Lex on September 16, 2008 at 10:28am
That N**** wack but jus like everybody else he was on buck sack(Pause) talkin bout u lost me wit that interview n**** if him n havoc sittin there puttin out albums in da same year wat he want hav to say o yo this n**** P gonna sell more nah u supposed to be competitive in ya own camp thats how you strong duh lol funny a** n**** n yea J still talkin bout summerjam cuz that s*** was funny as hell I PUT ON!!!! Lemme Get A LIL T-PAIN GURU!!! LOL
Comment by TURK G on September 16, 2008 at 12:58am
jay killed him on that vs summin nice
Comment by Elio on September 15, 2008 at 6:11pm
real talk P, f*** buck..
Comment by GRADIE DEE on September 15, 2008 at 4:28pm
we respect u n**** but dont get it twisted man , buck is the man so u can hate but dont disrespect
Comment by Ricochet Rock Nice on September 15, 2008 at 3:34pm
Yo Prod you just hold on and hold it down Fam when you come home
you know as well as I do that you will be back with a vengence and
put it down real sick like for da streets ya heard! We got your back
Fam we are the streets QB all day!



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Inca Peruvian Chico commented on ChasinDatPaper's blog post Baltimore Grand Jury Indicts 6 Cops In Freddie Gray's Death (Video/Pics)
"lol...this is a race issue...yet theres 3 white/3 black officers....smh"
4 minutes ago
LadyTruth®™ liked NewMusic's blog post Troy Ave Ft. 50 Cent - Bang Bang (Prod. By Yankee & Troy Ave)
28 minutes ago
DAN aka THE TRUTH HURTS commented on NewMusic's blog post Troy Ave Ft. 50 Cent - Bang Bang (Prod. By Yankee & Troy Ave)
"50 missing key words to... Excitment words in his flow... like 50 BACKKK What you know bout THAT!! Stupid simple bars like that to throw into your verse.. If 50 and the unit really want to be poppin again... They need to... and i swear i hheard it…"
43 minutes ago
MASTER commented on NewMusic's blog post Kendrick Lamar & Lady Gaga - PARTYNAUSEOUS
"Jimmy made this collab happen"
43 minutes ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post Flavor Flav Hit With 6 Charges During Traffic Stop
"Misdemeanor charges."
48 minutes ago
DAN aka THE TRUTH HURTS commented on NewMusic's blog post Troy Ave Ft. 50 Cent - Bang Bang (Prod. By Yankee & Troy Ave)
"FiRE!! This shoulda been 50s Street Single with 50 being the Lead with longer verses and Bang f***** BANG!!!! This s*** would be poppin. Good look but you notice how 50 Voice sounds good on the first verse... that's how he needs to sound on his…"
49 minutes ago
matt commented on ChasinDatPaper's blog post Flavor Flav Hit With 6 Charges During Traffic Stop
"Tracy b dumb"
49 minutes ago
the enforcer liked NewMusic's blog post Troy Ave Ft. 50 Cent - Bang Bang (Prod. By Yankee & Troy Ave)
53 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy