CLICK HERE TO SIGN MY GUESTBOOK! SIGN IN HERE!!!

Views: 18

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by jenny on March 23, 2009 at 3:38am
Fashion Designer - Handbag, Jewelry, Belts, and Bracelets

Hey, check this site olalaonline.com. I got handbags here and they were so cheap and really great looking too.
They said I could return them after 180 days too, for whatever reason.
The best part is the free gifts. I love freebies and this one had so many earrings that I could earn for free.

http://www.olalaonline.com
Comment by BROBBEY PHISEAL on April 10, 2008 at 5:27pm
i uploaded the wrong picture when i was uploading my picure on you guest book!sorry for that.
Comment by BROBBEY PHISEAL on April 10, 2008 at 5:16pm
hi sweetheart!
i pray you are doing great.i can't wait to tell you some of my jokes.iam with you in the spirit!keep on with the good smile.you smile is indeed contagious!
Comment by garden state great on April 7, 2008 at 10:47am
damn u hot 2 death!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment by ZiggZazz on April 1, 2008 at 2:14pm
whats up witcha just drop in to say yep.
Comment by christopher Ambrose on March 29, 2008 at 3:49am
I from memphis but Im terror with a pen so I guess u can say that I flow like Imma a terapin not from maryland but I'm cravin jasmine up n d.c all I got 2 say i keep it real with you so keep it 100 with me yeah jazz u know who it b yo boy prediction from da 901
Comment by ZiggZazz on March 27, 2008 at 2:41pm
yep, whats up its Zigg just chillin like the page.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

URKILLER commented on NewMusic's blog post Ca$h Out Ft. Juicy J, Lil Boosie, Ty Dolla $ign, Kid Ink - She Twerkin (Remix)
"This is pure trash btw."
4 minutes ago
URKILLER commented on NewMusic's blog post Ca$h Out Ft. Juicy J, Lil Boosie, Ty Dolla $ign, Kid Ink - She Twerkin (Remix)
"Why this n**** sound like he .1" from the mic?"
4 minutes ago
8grove commented on NewMusic's blog post Pharrell - Come Get It Bae (Official Music Video)
"He made this album for the models. They play his music EVERYWHERE. rappers take notes."
7 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on Besir Esati's blog post Lloyd Banks Performs Live At Gotha Club in Cannes, FRANCE (Video + Photos)
"Still my top 5 favorite mcs"
16 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on NewMusic's blog post Pharrell - Come Get It Bae (Official Music Video)
"Man Pharrel is THAT N!GGA lol This boy has a style like no other. This type of music will keep him rich. Love the girls he picks for his videos. Sexy and classy. Im not talking about miley lol"
18 minutes ago
PLAYBOYD liked Besir Esati's blog post Lloyd Banks Performs Live At Gotha Club in Cannes, FRANCE (Video + Photos)
18 minutes ago
Jux commented on ChasinDatPaper's blog post High School Star Emmanuel Mudiay Signs $1.2 Million Contract With Team In China. Bypasses The NBA's Mandatory 1-Year College Rule [Video]
"nothing new... Brendon Jennings was the first player to do this."
18 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on NewMusic's blog post Kirko Bangz Ft. August Alsina - Rich (Official Music Video)
"Why does every song have to end up with a black man being shot smh. Its an everyday thing we go through. We see it in real life and we see it in videos. Cant shake that life"
22 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy