50 Cent's New Secret Weapon [Video]


50 Cent x The YouTube Kid (Pruane2forever)

50 Cent
Thisis50 /Facebook /Twitter / Myspace

Views: 321

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Diana Nina on July 7, 2009 at 11:04pm
lol so funny...but on the real looking forward to that 50 vibrator gonna need some energizer batteries for that HAHA
Comment by UZI 9mm AKA Soul Bassline on July 7, 2009 at 2:25pm
lol fiddy got dissed by dis geek
Comment by isabelle on July 7, 2009 at 6:24am
that kid puane2forever is soooo smoking hot! :O
Comment by Dean on July 5, 2009 at 10:03pm
HAHAH MAN i was laughing so f****** hard i couldnt f****** breath... holy f****** s*** hahaha, thats some funny stuff
Comment by Lyonyl Cartel on July 5, 2009 at 1:50pm
entrepreneur
Comment by Mr. Goodnight on July 4, 2009 at 1:41pm
Ok for the slow people...the reason why fif brought him out to NY was to show the lil f** the HE w**** HIMSELF out by coming to see fifty after he said 50 was whoring himself out the makeup line the d**** and the vitamin water commercial of which the last accusation was ridiculous since he was part owner of vitamin water so to say he whored himself out to that is like saying he w***** himself out to G-unit records when he does a g-unit video
Comment by unlimitedstyleceo on July 4, 2009 at 4:03am
Is this a joke? Its like 50 flew him there to f*** with him since he said that stuff about 50. 50 has the money to do crazy s*** like this. Funny tho.
Comment by Gloria Glory on July 4, 2009 at 2:59am
YO THIS LIL DUDE IS TO CRAZY.AND 50 SENT FOR THE LIL F***** TO COME HERE..NOW THAT'S JUST F***** AWESOME
Comment by joseph quamina on July 4, 2009 at 12:22am
yo thats kid son thats kid is crazy wtf
Comment by BigRod on July 3, 2009 at 9:48pm
lmao No Fif didn't go get this lil dude... lol



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post New Orleans Pelicans Guard Bryce Dejean-Jones Shot & Killed After Breaking Into Dallas Apartment
"Sean you canr say that man....i have done sh!t in anger and altered mind too, like drunk or high...and i am sure you have done something to somebody else out of anger too....did you deserve to die for all your mistakes? Basketball player or not, he…"
15 minutes ago
matt commented on ChasinDatPaper's blog post New Orleans Pelicans Guard Bryce Dejean-Jones Shot & Killed After Breaking Into Dallas Apartment
"Wierd. There's obviously more to the story. Wonder what the guy did to him. Probably fukked his b**** lol. I shouldn't be laughin tho r.i.p. to him even if it is his own fault"
40 minutes ago
Magassia Promotions posted blog posts
44 minutes ago
Sean commented on ChasinDatPaper's blog post New Orleans Pelicans Guard Bryce Dejean-Jones Shot & Killed After Breaking Into Dallas Apartment
"N**** gets NO sympathy from me. People work hard for their s*** and you breaking in their home? AND YOU'RE IN THE NBA? Rot in p*** f*** n****"
54 minutes ago
Fuerza943fm liked Fuerza943fm's blog post Los Fulanos - Doña #Audio (Video) @losfulanoshd via: @mariocadafi @vmwmusic @fuerza943fm
1 hour ago
Fuerza943fm posted a blog post
1 hour ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Orleans Pelicans Guard Bryce Dejean-Jones Shot & Killed After Breaking Into Dallas Apartment

New Orleans Pelicans Guard Bryce Dejean-Jones Shot & Killed After Breaking Into Dallas Apartment

thisis50.com

DALLAS (AP) — New Orleans Pelicans rookie Bryce Dejean-Jones was fatally shot after breaking down the door to a Dallas apartment,…

See More
Facebook1 hour ago · Reply
ChasinDatPaper's 7 blog posts were featured
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy