50 Cent's New Secret Weapon [Video]


50 Cent x The YouTube Kid (Pruane2forever)

50 Cent
Thisis50 /Facebook /Twitter / Myspace

Views: 253

Tags: 50, cent, video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Diana Nina on July 7, 2009 at 11:04pm
lol so funny...but on the real looking forward to that 50 vibrator gonna need some energizer batteries for that HAHA
Comment by UZI 9mm AKA Soul Bassline on July 7, 2009 at 2:25pm
lol fiddy got dissed by dis geek
Comment by isabelle on July 7, 2009 at 6:24am
that kid puane2forever is soooo smoking hot! :O
Comment by Dean on July 5, 2009 at 10:03pm
HAHAH MAN i was laughing so f****** hard i couldnt f****** breath... holy f****** s*** hahaha, thats some funny stuff
Comment by Lyonyl Cartel on July 5, 2009 at 1:50pm
entrepreneur
Comment by Mr. Goodnight on July 4, 2009 at 1:41pm
Ok for the slow people...the reason why fif brought him out to NY was to show the lil f** the HE w**** HIMSELF out by coming to see fifty after he said 50 was whoring himself out the makeup line the d**** and the vitamin water commercial of which the last accusation was ridiculous since he was part owner of vitamin water so to say he whored himself out to that is like saying he w***** himself out to G-unit records when he does a g-unit video
Comment by unlimitedstyleceo on July 4, 2009 at 4:03am
Is this a joke? Its like 50 flew him there to f*** with him since he said that stuff about 50. 50 has the money to do crazy s*** like this. Funny tho.
Comment by Gloria Glory on July 4, 2009 at 2:59am
YO THIS LIL DUDE IS TO CRAZY.AND 50 SENT FOR THE LIL F***** TO COME HERE..NOW THAT'S JUST F***** AWESOME
Comment by joseph quamina on July 4, 2009 at 12:22am
yo thats kid son thats kid is crazy wtf
Comment by BigRod on July 3, 2009 at 9:48pm
lmao No Fif didn't go get this lil dude... lol



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Norm Bates Tha Punchline Champ posted a blog post
16 minutes ago
Cardinal Sin commented on NewMusic's blog post Ludacris - Tom Ford (ThrowBack Free$tyle #LudaVerses)
"Yeah he killed it, but what's with rappers wanting to show us baby pics? Gettin a bit cliche at this point. We get it, you were kids once."
34 minutes ago
Twizz liked NewMusic's blog post New Music: Nas - The Season
47 minutes ago
Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE left a comment for Castro_Dollaz_1thugs'_owner
"yo what's up. why you be fu-ckin wit me?"
49 minutes ago
Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE is now friends with Castro_Dollaz_1thugs'_owner and Ralan Enterprises LLC
51 minutes ago
C~Bop commented on NewMusic's blog post Rich Gang - Flava (Music Video)
"We can c through U dumb N***** like a open window ..."
53 minutes ago
C~Bop commented on NewMusic's blog post Rich Gang - Flava (Music Video)
"These f*** Boyz need to stop promoting this black on black crime - murder - Gay agenda Bull S*** ..,"
56 minutes ago
Atrain54 liked ChasinDatPaper's blog post Lloyd Banks & Tony Yayo x DJ Envy: Talk Banks Originally Being On Kanye West's 'Clique,' New Solo Albums, 'Cold Corner 3,' 50 Cent's Work Ethic, Funny Ma$e & 50 Stories + More (Audio)
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy