50 Cent - United Nations (Official Music Video) - TI50

New music video by 50 Cent performing United Nations.

Song off of "5 (Murders By Numbers)" - mixtape available for Free Download

Listen to the tape

******

Download the Thisis50 app! (available for iPhone and Android)

ThisIs50 - Today Tomorrow Entertainment, Inc.

Blog thisis50 50 cent buttonThisis50 50 cent profile page buttonfollow 50 cent twitter button50 Cent MyspaceYouTube 50 Cent Music 50centmusicFoursquare button 50Cent

Views: 14753

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Ice Pac Rap on November 26, 2012 at 9:32pm
https://www.youtube.com/watch?v=joy9q7l_CfM
Comment by Emmanuel Leke on November 26, 2012 at 7:42pm
Great video 50
Comment by Tino Jam on November 25, 2012 at 9:17am
good song fif.. not as good as these ones tho ----> http://soundcloud.com/flyignorancemusic
Comment by Elibariki Kilewo on November 25, 2012 at 4:58am
Hate it or love it the underdog's on top And I'm gonna shine homie until my heart stop
Go head' envy me I'm raps MVP
And I ain't goin nowhere so you can get to know me
Hate it or love it the underdog's on top And I'm gonna shine homie until my heart stop
Go head' envy me I'm raps MVP
And I ain't goin nowhere so you can get to know me
Comment by JApjap on November 24, 2012 at 6:14pm
You are a hater or what ? Dopeboy
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:58pm
naw j** i been down for the play since get money in 97, son really dont need weak s*** like this ..wat happen to (if its not a classic we trash it boy times have changed,im done f*** it
Comment by JApjap on November 24, 2012 at 5:52pm
Haters stay haters
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:42pm
i demand you get banks on the pen make that n**** write, call buck get yayo and yall n***** figure this s*** out because you worst then birdman, fat joe and nelly ...n**** nelly new s*** colder then this gawbage
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:35pm
fire every m*********** that agreed with you putting this s*** out,man f*** you 50 ??? really n**** you really think this s*** dope? mixtape my a** you aint s*** anymore and its sad too see
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:29pm
im at a lost for words.. sooo wackkkkkkk



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Christian Psalms w/Pato Banton commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent Arrested In The Caribbean For Using Profanity While Performing "P.I.M.P." At The 2016 St Kitts Music Festival (Video)
"@Chronic Smoke I thought united gays told yall not to talk to me. Don't be disobedient to your soft tactical daddy lol. All yall some CLOWNS real talk. How you try to run the internet? Real talk if both of yall tried to fight me in real life at…"
13 minutes ago
Mike Savage commented on ChasinDatPaper's blog post Desiigner - New English (Mixtape Stream)
"If yall like good music checkout Benji Caine he's one of the dopest rappers on the rise soundcloud.com/benji_caine #RLLNR #GUNIT"
16 minutes ago
Rafer commented on ChasinDatPaper's blog post Houston Gun Rights Advocate, Christy Sheats, Shoots 2 Daughters Dead On Their Father's Birthday Before Police Kill Her (Video)
"Ronald McDonald you clown"
17 minutes ago
Christian Psalms w/Pato Banton commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent Arrested In The Caribbean For Using Profanity While Performing "P.I.M.P." At The 2016 St Kitts Music Festival (Video)
"@chronic Smoke Look you Canadian pig I will roast yo a word. You and your weak tactics can assemble with the other clowns who TRY to get me kicked out. The moderators KNOW me which is why I'm here. Remember I was invited here DUMMY because they…"
18 minutes ago
Rafer commented on ChasinDatPaper's blog post Houston Gun Rights Advocate, Christy Sheats, Shoots 2 Daughters Dead On Their Father's Birthday Before Police Kill Her (Video)
"ucan write like 10pages worth of comments on here, no1 is gonna read it, so u can go f*** yourself"
19 minutes ago
Mike Savage commented on Thisis50 TV's blog post Rotimi Performs 'Doing It' On 16orBetter (Dir. By Jack Thriller) (TI50)
"Rotimi is one of the dopest singer's in the game can't nobody sing better than Rotimi his new joint #NetFlixAndChill is a hit"
19 minutes ago
Christian Psalms w/Pato Banton commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent Arrested In The Caribbean For Using Profanity While Performing "P.I.M.P." At The 2016 St Kitts Music Festival (Video)
"@Chronic Smoke I do this all the time you Canadian bacon. Youtube Christian Psalms - Exclusive Queen Of Age!!! (*FREE Special Download Inside)"
19 minutes ago
Christian Psalms w/Pato Banton commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent Arrested In The Caribbean For Using Profanity While Performing "P.I.M.P." At The 2016 St Kitts Music Festival (Video)
"@Ronald Maudlin it's clear to me that you got weak tactics like all of the clowns who disagree with me. You don't even have an avi you coward GTFOH. Youtube Christian Psalms - Exclusive Queen Of Age!!! (*FREE Special Download Inside)"
21 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy