50 Cent - United Nations (Official Music Video) - TI50

New music video by 50 Cent performing United Nations.

Song off of "5 (Murders By Numbers)" - mixtape available for Free Download

Listen to the tape

******

Download the Thisis50 app! (available for iPhone and Android)

ThisIs50 - Today Tomorrow Entertainment, Inc.

Blog thisis50 50 cent buttonThisis50 50 cent profile page buttonfollow 50 cent twitter button50 Cent MyspaceYouTube 50 Cent Music 50centmusicFoursquare button 50Cent

Views: 14635

Tags: 2012, 50 Cent, United Nations, music, official, video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by ice pack on November 26, 2012 at 9:32pm
https://www.youtube.com/watch?v=joy9q7l_CfM
Comment by Emmanuel Leke on November 26, 2012 at 7:42pm
Great video 50
Comment by Tino Jam on November 25, 2012 at 9:17am
good song fif.. not as good as these ones tho ----> http://soundcloud.com/flyignorancemusic
Comment by Elibariki Kilewo on November 25, 2012 at 4:58am
Hate it or love it the underdog's on top And I'm gonna shine homie until my heart stop
Go head' envy me I'm raps MVP
And I ain't goin nowhere so you can get to know me
Hate it or love it the underdog's on top And I'm gonna shine homie until my heart stop
Go head' envy me I'm raps MVP
And I ain't goin nowhere so you can get to know me
Comment by JApjap on November 24, 2012 at 6:14pm
You are a hater or what ? Dopeboy
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:58pm
naw j** i been down for the play since get money in 97, son really dont need weak s*** like this ..wat happen to (if its not a classic we trash it boy times have changed,im done f*** it
Comment by JApjap on November 24, 2012 at 5:52pm
Haters stay haters
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:42pm
i demand you get banks on the pen make that n**** write, call buck get yayo and yall n***** figure this s*** out because you worst then birdman, fat joe and nelly ...n**** nelly new s*** colder then this gawbage
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:35pm
fire every m*********** that agreed with you putting this s*** out,man f*** you 50 ??? really n**** you really think this s*** dope? mixtape my a** you aint s*** anymore and its sad too see
Comment by dopeboy [mr killuminati ] on November 24, 2012 at 5:29pm
im at a lost for words.. sooo wackkkkkkk



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Them504boyz commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Falls Hard Off Of The Stage While Performing 'Fancy' [Video]
"Haha good thing she's okay"
45 seconds ago
Daphenous Reid commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Wanted By NYPD For Stealing Cellphone Of GF He Allegedly Physically Assaulted
"Carlos Boozer"
14 minutes ago
Bongo Jones commented on ChasinDatPaper's blog post Young Buck Supports Michael Brown's Family With New T-Shirt. All Proceeds Will Go To Brown's Memorial Fund [Details Inside]
"please stop making this about race people... this is about an out of control government. open your eyes."
26 minutes ago
united-gs commented on Thisis50 TV's blog post Sara Jay Talks TeamBJ; Fight in Time Square; Says Her Booty is Real - TI50
"This b8ch looks like a defected horse sculpture from beals outlet, but damn she can get it, she rides a dyck like a champ too...her ugliness makes her sexier, its like "damn that ugly b8ch bout to make me nut, yeah you fine azz ugly ho""
32 minutes ago
Mixshow Prime shared their video on Twitter
37 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

In case you missed it..

Floyd will you except my ALS/ESL CHALLENGE: I will donate $750k to a charity of your choice, If you can read a full page out of a Harry Potter book out loud without starting and stopping or f****** up. lmao

0:14

Facebook41 minutes ago · Reply
Marvin Harris liked Marvin Harris's photo
45 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Wanted By NYPD For Stealing Cellphone Of GF He Allegedly Physically Assaulted
"I do have an idea what these hours will do when it's a thin line between love and hate but joey likes to whoop his broads it's a known fact"
45 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy