50 Cent Speaks On How The MMG Chain Ended Up In His 'Major Distribution' Video "That's What Rappers Do. Rappers Put Jewelry In Videos [Video]

 

Video After The Jump

 

People are buzzing about 50 Cent's new music video for "Major Distribution" featuring Young Jeezy and Snoop Dogg. The Eif Rivera-directed clip has all the key elements that make a hip hop video hot.

 

You have great verses from all 3 emcees, hot chicks, guns and of course that Maybach Music Group chain. Many people have speculated about where the chain came from. 50 Cent sat down with MTV and gave them an answer.

 

 

"It came from a jeweler. Jewelers, they made it. Yeah, we got it and ended up putting it in the video," the G-Unit boss explained. "That's what rappers do: Rappers put jewelry in videos."

Fif said contrary to previous reports the piece wasn't lifted from Gunplay's neck when he went flying through the air like a video game character at the 2012 BET Hip Hop Awards.

"Rumors today, you can't believe everything you hear," 50 said. "The internet is crazy."


50 Cent Explains MMG Chain In 'Major Distribution' Video





50 Cent Ft. Young Jeezy and Snoop Dogg "Major Distribution"



Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 38766

Tags: "That's, 'Major, 50, Cent, Chain, Distribution', Do., Ended, How, In, More…Jewelry, MMG, On, Put, Rappers, Speaks, That's, The, Up, Video, Videos, What, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Ahh Boosh on February 2, 2013 at 9:26am
hah fifs that dude
Comment by SoundBOI on January 28, 2013 at 11:06pm
Thats gansta
Comment by Los on January 28, 2013 at 10:11pm
F** gunplay dat chain in the video was his dat crakhead swear he hardcore thank god somebody taught dat dope fiend a lesson
Comment by samuel boyd on January 28, 2013 at 9:18am
to funny
Comment by HOOD NOC PRODUCTIONS on January 27, 2013 at 10:25pm
damm mynigg f*** wit a boss and yo moments get numberd. shot out 2 the MMG get yall chain back pusseys
Comment by LB63 on January 27, 2013 at 1:59pm
hahaha he smart he not snitching on himself hahaha
Comment by kafkas on January 27, 2013 at 1:41am
I just wanted to tell EVERYBODY 1THUG aka HOLLYWOOD COKE!! Is a b**** as b**** blogger that has his d*** removed and is still recovering, thats why he is always on here.... 1THUG aka HOLLYWOOD COKE!! Get a life!! Real talk everyone on here is sick of your shite!!!! 1THUG aka HOLLYWOOD COKE!! thug wanna be, I see you punk
Comment by QuEeNsFiNeSt on January 27, 2013 at 1:27am
Jewelry Store.....My A** !
Comment by Thisis50.com_bitch on January 26, 2013 at 6:34pm
I can't stop myself from laughing ..tha N**** 50"s a lie ..we got it from the jewelry store hahahahahahaha .#thisis50.com_bitches
Comment by Dre-Day on January 26, 2013 at 6:33pm
LOL



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Mistro Beatz posted a status
12 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on ChasinDatPaper's blog post The Lust? Madonna Literally Gets A Taste Of Nas In The Studio (Pic)
"Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE I LOOK BETTER THAN NAS BOO"
12 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on ChasinDatPaper's blog post The Lust? Madonna Literally Gets A Taste Of Nas In The Studio (Pic)
"@ Pandaemonium VIRGIN A** PUZZY BOY GO JACK OFF CLOWN"
13 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on ChasinDatPaper's blog post Young Chop Says Interscope Dropped Chief Keef Despite Him Fulfilling Contract Obligations "I Don't Know WTF Going On Over There" (Video)
"@dredai ... your a poor presentation of a man your bytch made i KNOW YOU ."
15 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on ChasinDatPaper's blog post Young Chop Says Interscope Dropped Chief Keef Despite Him Fulfilling Contract Obligations "I Don't Know WTF Going On Over There" (Video)
"@n!k only a bytch would say that."
16 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"@ Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE....baby doll when are you gonna respond and accept this pimp juice i have for you honey it is ur destiny"
18 minutes ago
Fester commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"He wasn't scared. The ball has never gone threw the net so why would he flintch"
21 minutes ago
Castro_Dollaz_1thugs'_owner commented on NewMusic's blog post Euro (YMCMB) - 2014 Freestyle (Official Video)
"this is the last we will hear from him"
21 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy