50 Cent Responds To Rick Ross' Car Getting Shot At "Fat Boy Hit The Building? Lol, It Looks Staged To Me"

 

50 Cent and Rick Ross simply don't like each other, so it's no surprise that the G-Unit mogul had a quick response to reports that Ross' Rolls Royce was shot at this morning in Fort Lauderdale.

Fif responded on Twitter by saying the incident doesn't look legitimate.

 

 

50 added a pic of the vehicle to further illustrate his point.

 

 

What are your thoughts on the shooting?

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

 

Views: 64936

Tags: 50, At, Car, Cent, Fat Boy Hit The Building? Lol, It Looks Staged To Me, Getting, Responds, Rick, Ross', Shot, More…To

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by starlux on February 4, 2013 at 12:31pm
lovie boy is you gay or is just the name it sound like you love ie boy
Comment by Lovie Boy on February 3, 2013 at 11:55am
Lol fifty ain't slick he can't out rap he trying to out image him... I bet fifty hired somebody to shoot and not put holes in the car to make it look like Ross staged it...fifty grow some balls and lyrics n****
Comment by Bryan Snow on February 2, 2013 at 10:43pm
Look what I just found on SoundCloud: http://soundcloud.com/bryan-snow/2013-choppa-on-dash-ft-mak9-no
Comment by Bryan Snow on February 2, 2013 at 10:43pm
Look what I just found on SoundCloud: http://soundcloud.com/bryan-snow/2013-choppa-on-dash-ft-mak9-no
Comment by Lovie Boy on February 2, 2013 at 9:59pm
http://m.youtube.com/#/watch?v=O-FId7kpWwg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DO-FId7kpWwg
Comment by Jonny G. on January 30, 2013 at 11:55pm
Lmao! It probably was staged
Comment by Peter on January 30, 2013 at 8:07pm
lol Ross is such a wannabe gangster
Comment by david daniel on January 30, 2013 at 10:15am
http://hollywoodundeadofficial.ning.com/xn/detail/2194239:BlogPost:7728682?xg_source=activity
Comment by Chasingdapesos on January 29, 2013 at 7:47pm
Officer ricky is so fake that he even fake this shoot out.
Comment by casino excel on January 29, 2013 at 6:23pm
50 cent needs s*** like this to happen in order for his name to be mention with ross...50 cent music is horrible..and i dont even like ross..



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Andre commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Grabs Top Spot On Albums Chart With 216K Sold Of 'Dreams Worth More Than Money'
"Meek came from the bottom.. How can Yall hate ? Smh.. Salute that man"
1 minute ago
Andre liked ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Grabs Top Spot On Albums Chart With 216K Sold Of 'Dreams Worth More Than Money'
2 minutes ago
ben liked Kidd Kidd's blog post Kidd Kidd & 50 Cent Take Over Club Ibiza in New York City - TI50
3 minutes ago
Derek Lemire posted blog posts
7 minutes ago
Rafer commented on ChasinDatPaper's blog post Singer Jill Scott Says She's "Hurt" & "Disgusted" For Initially Standing By Bill Cosby In Rape Scandal (Video)
"who would wanna rape fat a** jill scott, she hits the buffet harder then janay rice did the casino floor"
7 minutes ago
united-gs commented on Kidd Kidd's blog post Kidd Kidd & 50 Cent Take Over Club Ibiza in New York City - TI50
"Kidd kidd ks not wack, he has gotten pretty damn dope as a matter of fact....artists with big names aint selling record like that, so it sint about record sales, its about shows and street and hood heats, kidd is making money and when an…"
7 minutes ago
LadyTruth®™ commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Says There's No Issue With Meek Mill & A Battle Wouldn't Be Interesting "I'm In A Group With Slaughterhouse & We Rap With Eminem. He's With MMG & They Rap With Ross" (Audio)
"He just annihilated meek's whole crew with that one Line LOLOLOL R.I.P Fat Hoss and his crew Em and Budden all day"
7 minutes ago
YaBoyKLS liked Kidd Kidd's blog post Kidd Kidd & 50 Cent Take Over Club Ibiza in New York City - TI50
8 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy