Views: 490

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Josh on August 7, 2010 at 10:38am
he actually did 15k but oh well
Comment by Rejector on August 6, 2010 at 10:53am
lmao.........
50 is the boss!
Comment by BASICPRINCIPAL , LLC (Deborah C) on August 5, 2010 at 3:57pm
lol....FIFTY, YOU IS WILD...no comment! wink
Comment by phucker jenkins on August 5, 2010 at 3:38pm
That's f****** funny! But I bought 1 of those 5000 copies and the s*** is actually hot! I wish albums were judged by the quality of the music instead of sales! There are plenty of wack artist that post big numbers but the music sucks! Drakes album is the first that comes to mind!
Comment by Al Cohol on August 5, 2010 at 2:32pm
Heeeee that's the new fatJoe album right? Jeez I'll go and get it. Only 5000 copies sold dawn Joe. Yeah joe you should get the smiley of your album cover our else you won't sell a lot. WE GANGSTERS F*** SMILING.
Comment by LUCIANNA LIMA on August 5, 2010 at 2:11pm
LOL. His good humor is more vibrant after their shows in Brazil.

@LUCIANNALIMA
Comment by john on August 5, 2010 at 7:37am
that s*** is funny!!
Comment by emeka mecota on August 5, 2010 at 6:25am
JOE IS A FAILURE SORRY JOE HAHAHA
Comment by emeka mecota on August 5, 2010 at 6:24am
50 IS D BOSS DEY CANT F*** AROUND
Comment by emeka mecota on August 5, 2010 at 6:22am
JOE RESPECT 50 LIKE A FATHER HE IS D GENERAL HAHAHA



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Breezy Says posted blog posts
19 minutes ago
Raaza liked PRECIOUS PARIS's profile
1 hour ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post Young Dolph Uninjured After 100 Shots Fired At His Bulletproof SUV During CIAA Weekend In Charlotte (Video)
"Don't know who this guy is but at least he was wise enough to know ppl were coming for him and was prepared to deal with the shots. It's unfortunate tho that so many ppl not involved in whatever were put at risk. Thank God no one was hurt.…"
3 hours ago
Foolish B commented on G-Unit Promotions's blog post WTF: Donald Trump Blocks CNN, The NY Times, BBC, The Daily News & More From Press But Allows Racist, Breitbart Media To Participate [Video]
"ThaKid520 He did grow up with a silver spoon you dumb b****. His father loaned him a million to start his first business. Does your father have a million to loan you dumb a**?"
4 hours ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on NewMusic's blog post Young M.A. - Kween (Freestyle) (Official Music Video)
"Homosexual or not, she's good at what she does, rap. And I really believe that the talent she has is a gift from God. I admit that bc I just see her as a girl and not a gay girl, it can take me a minute to process some of her verses. For…"
4 hours ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on NewMusic's blog post Young M.A. - Kween (Freestyle) (Official Music Video)
"@bijoe Bakson - not sure if your comment was referring to mine but just to clarify - I don't think it is ok or good to sin. I just don't think that certain sins are greater than others. And I don't think homosexual behavior is a…"
4 hours ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on Thisis50 TV's blog post DJ Self Says He's Not in Competition With Other DJ's + Names The Hottest Artist in New York - TI50
"Don't know much about DJ Self but he seems like a down to earth guy. Real rap lovers gotta check out Albee Al if you haven't already. He not commercial but his rap style is authentic East Coast. Both he and Young M.A. got the game on lock…"
5 hours ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® liked Thisis50 TV's blog post DJ Self Says He's Not in Competition With Other DJ's + Names The Hottest Artist in New York - TI50
5 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy