2 Chainz Speaks On Tyler The Creator Wanting His Verse Off Of “Beez In The Trap” [Video Inside]


Tyler the Creator wasn't too fond of 2 Chainz' verse on Nicki Minaj's 'Beez In The Trap'- Check out 2 Chainz reaction to Tyler.

What Do YOU Think of 2 Chainz Verse on 'Beez In The Trap?'

Video after the break...

Views: 23589

Tags: 2, Chainz, Creator, His, In, Inside], Of, Off, On, Speaks, More…The, Trap”, Tyler, Verse, Wanting, [Video, “Beez

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by KusH$moka on April 13, 2012 at 9:14pm
that whole song is whack! 2 chains over rated as hell!
Comment by dre on April 13, 2012 at 6:53pm
@iget money FU-CK DA SOUTH!

Nah on second thought just FU-CK YOU! Hoe asz u And 2 chains sound like ghetto asz boomhoward frm king of the hill ma dude u aint scarin nobody disin the city
Comment by Rambo on April 13, 2012 at 6:47pm
tyler the creater suck fat dicks and eats the butt cracks of fat chicks
Comment by flip on April 13, 2012 at 6:41pm
yeah 2 chains is and og with the name tity boy for yall that dont know what that is its a mommas boy so do the math
Comment by flip on April 13, 2012 at 6:39pm
n***** kill me with this stop hatin on a person cuz they getting money aint no 1 hating cuz he gettin money f*** that the n**** cant f****** rap and thats that yall motha f****** are haters for talkin s*** about a n**** voicing there opinion
Comment by flip on April 13, 2012 at 6:36pm
da verse was wack and why everyone riding this nig that go to show u they make who they want superstars most the time all he had was duffle bag boy now they throwing him on everyine s*** so hell get recognition u know niki aint ask him to be on it dat was sum business ppl dat set that up but tyler should kill his chimp looking wanna be white boy self
Comment by GORAZO on April 13, 2012 at 6:16pm
hahahahaha, aint life a damn bit*h, fvcking tyler the fool dissing someone's lyric, Got damnnn
Comment by ItsTheKid22 on April 13, 2012 at 5:59pm
F***** YO GIRL LAST NIGHT ONLY TOOK A WEEK -2CHAINZ
Comment by P Duff on April 13, 2012 at 5:52pm
get money n****, tyler is garbage and 2chains is killing it down south and selling out shows up here in the northeast. I f*** with 2chains.I'd rather listen to Nas or Pun instead of all this s***. But you cant be a hater, respect n***** opinions. At the end of the day, 2chains spittin bars and getting money n****. dont hate
Comment by Michael Anthony DiNunzio on April 13, 2012 at 4:48pm
tyler will eat him alive lyrical



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Tia Latrell updated their profile
1 hour ago
farhad nik shared Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE's photo on Facebook
2 hours ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers
"N***** s***. Lets smoke gold wrappers cus we finally made it and I'm dumb enough not to know it kills my lungs as well as other sensitive organs in my body."
2 hours ago
Looking for Class liked NewMusic's blog post Shy Glizzy Ft. Lil Mouse - John Wall (Official Music Video)
2 hours ago
Looking for Class liked ChasinDatPaper's blog post Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers
2 hours ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Macklemore Participates In Ferguson Protests "It's Not About Me, It's About Mike Brown" (Video)
"What the cause yall talking about, being allowed to rob and attack ppl?!"
3 hours ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Chaos In Ferguson: Riots, Arson, Looting Resume After Grand Jury Fails To Indict Cop Darren Wilson In Shooting Death Of Mike Brown (Video/Pics)
"DisgRACEful we now KNOW he wasn't holding his hands up, we know he was attacking the pig, we know he robbed the store, we know he wasn't going to college, we know he was going to jail, we know he wasn't shot in the back, we know…"
3 hours ago
A&R Coordinator IMF/INgrooves shared their video on Digg
3 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy