16orbetter Girls 1st Audition - TI50

Jack Thriller takes you behind the scenes of 16orBetter where he picks the baddest girls for 16orbetter!

Want to be apart of 16orbetter? Email 16orbetter@gmail.com or call 646 246 5104

Views: 2844

Tags: -, 16orbetter, 1st, Audition, Girls, TI50

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Thomas Gorran on June 13, 2014 at 1:18pm
jack must LOVED his job on dat day!!!
Comment by George on June 12, 2014 at 11:46pm
LMAO Dude really sniffed his hand
Comment by coastieboy on June 12, 2014 at 8:09pm
I don't care what that Puerto Rican and Brazilian chick says her a** is not natural ... She definitely had surgery ... Her body is too skinny to have an a** that BIG ... It's physically impossible
Comment by felipe wimit pires dos santo on June 12, 2014 at 7:06pm
very good I liked
Comment by Vinny Vendetta on June 12, 2014 at 7:06pm
Lets order a bunch of Craigslist w***** and take pictures of them..
Comment by richard allan on June 12, 2014 at 6:58pm
that's a whole lot of basic b!tches. I've better looking packs of tramps at bus stops. Why does jack always act so thirsty around girls? Someone pay a hooker to stop by his 1 bedroom apartment tonight please!!!
Comment by Gee T on June 12, 2014 at 6:40pm
Jack cray AF...lmao "they mixed that up well I'm glad they met" haa haa.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

ThatsJas commented on NewMusic's blog post Quentin Miller - Jaw Droppin (Prod. By Reno)
"the beat is fire, the bars are on point BUT this dudes delivery and voice is TRASH....he gotta stop recording & go back to just writing!!"
5 minutes ago
ThuggedOutNerd commented on ChasinDatPaper's blog post Rachel Ray Loses It When She Realizes 50 Cent Is Her Mystery Guest, Says He's Her Biggest Crush. He Talks About Being Starstruck By Meryl Streep, Being A Miley Cyrus Fan & More (Video)
"All I want to hear is Reloaded, and G Unit comeback with mix tapes and disses and albums... I'm a fan first of the music, and that is what we are missing."
37 minutes ago
ThuggedOutNerd commented on ChasinDatPaper's blog post Rachel Ray Loses It When She Realizes 50 Cent Is Her Mystery Guest, Says He's Her Biggest Crush. He Talks About Being Starstruck By Meryl Streep, Being A Miley Cyrus Fan & More (Video)
"Fif has always done these types of shows for the ladies, with Good Morning America, Tyra Banks, 105.1, Chelsea Handler etc.. Ya'll act like he hasn't been doing these types of interviews."
38 minutes ago
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post Quentin Miller - Jaw Droppin (Prod. By Reno)
"Lol this my last one. How can you listen to a who you've seen just show up to the freestyle no pen no paper jay-z, beanie Sigel Cassidy max b. Future Gucci man Lloyd Banks big sean m************ just kill it....then turn around and listen to…"
44 minutes ago
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post Quentin Miller - Jaw Droppin (Prod. By Reno)
"I mean 4 reference tracks...no denial from anyone"
53 minutes ago
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post Quentin Miller - Jaw Droppin (Prod. By Reno)
"Lol "alleged ghostwriter"...if he wasn't Drake's ghostwriter why wouldn't Drake be screaming from the mountain tops that it's a lie? Drake never even denied it"
54 minutes ago
ChronicSmoke commented on ChasinDatPaper's blog post Ghostface Killah Clowns Martin Shkreli For Price Hike Of The Drug Daraprim & Dissing Him *UPDATE* Shkreli Reacts. Ghost Talks To Fox News "He Has No Respect For Life" (Video)
"Bongo ur WACK. Top notch. S*** is a lot considering it was just 13 bucks. Not everybody has insurance f*** heads. Tommy. Kill yourself how u gonna side with evil Pinocchio u WACK too"
1 hour ago
Lux commented on NewMusic's blog post Quentin Miller - Jaw Droppin (Prod. By Reno)
"Yeah I hate to say it but delivery and sound mean a whole f***** lot this would've sounded better coming from drake I think. Not that it would've been a great song or anything but it still would've sounded better than this. He…"
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy