OMG (Ice Cube's Son) - Marvin & Chardonnay [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

OMG drops his second video in support of his Jackin' For Beats mixtape. This time he goes in over Big Sean's "Marvin Gaye and Chardonnay."

 

Directed by @MarcWood_




Views: 8169

Tags: &, (Ice, -, Chardonnay, Cube's, Marvin, Music, OMG, Son), Video], More…[Official

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Trend Saga on May 3, 2012 at 12:36pm
Whats the point in saying he can be wtf he wants then being mad he's a rapper like his life owes you something. That s*** is pathetic. If Cube disagreed that be one thing, because that is his son, he raised him, but this n**** dont owe anybody s***. Get off his d***. Yall dads must've been absent from day one because even I remember wanting to be just like my father once upon a time.
Comment by AVITY on May 3, 2012 at 5:28am
Dat sh*t cray
Comment by jBrizzle on May 2, 2012 at 10:36pm
morons always hate on legends kids. f*** out of here you jealous d***** bags!
Comment by AFGun KinG on May 2, 2012 at 5:13pm
just go home kid. takin full advantage of ur dads position, u talentless f-u-c-k.
Comment by NathanaeL on May 2, 2012 at 4:27pm
Respect his Hustle, Are We only supposed to get rappers from the hood??? SO that means only ngaz from the hood got a voice what about the ones in the Middle class, who cant go to the hood and hustle when times get hard, aint got no choice but to work hard.
Comment by NathanaeL on May 2, 2012 at 4:22pm
I gotta give it to em...For one Dude Rich and rap better than most of these clown az nggas down here in ATL. And to be the son of a Veteran, who basically owned the game b4, is a hard light to be under and still bring something New. C'mon Him and Diggy got skills, I could see if he was wack, but yall dissin dude just cuz he aint from the Hood, u 4got his PoPS, his Roots is from the HOOD>
Comment by Youngbloodx23 on May 2, 2012 at 3:37pm
wtf u have to rap about ur rich ...oh a** and p**** i guess.....u can be anything u want and u pick this. Too many rappers in the game each time one of these clowns comes out it kills the game more
Comment by dee on May 2, 2012 at 1:32pm
Omg is dope
Comment by yannick G-Life on May 2, 2012 at 1:29pm
http://tweetmymixtape.com/qszx5v PEep my mixtape !
Comment by Melquan on May 2, 2012 at 1:09pm
dude can have anything and be anything he wants in this world... and he chose to rap.. so stupid! Don't you realize rappers aren't making s*** these days. If I were in his shoes I'd be using all that money he wasted on these videos and studio time and be smarter with my money and invested it or even started my own company. I guess when your dad has set you up for life you get to make stupid decisions with your doe.. what a shame though.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

tommy dollar commented on ChasinDatPaper's blog post Suge Knight Says Photographer Accusing Him Of Theft Is A Liar Who Was Harassing His Child
"Class act your a smart man lol there's no way in hell you get caught wit all them guns listen he had silencers that's life automatic period so add the rest on to that life bid. It's funny how people sit around like its cool. Everybody…"
14 minutes ago
T.T.S. commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"LMAO gif matches the story too"
25 minutes ago
kdough posted a blog post

Video: Lil Gerald x Hitta Chee - Plugz

Lil Gerald links with Hitta Chee to drop "Plugz" from the We Tha Hittaz mixtape due out soon. Shot by MoneyStrongTV.See More
40 minutes ago
roadballs posted a blog post
52 minutes ago
Cali Waver commented on NewMusic's blog post New Music: Nas - The Season
"I like the busta rhymes version as well as this one."
1 hour ago
G-Unit Promotions's blog post was featured

Get Your Tickets NOW to See G-Unit Performing In Philly, Maryland & Boston!!

Don't Miss your chance to see G-Unit performing live in a city near YOU!!!Friday November 21st The Electric Factory Philadelphia, PA08:30 PMSaturday November 22nd The Fillmore Silver Spring Silver Spring, MD09:00 PMSunday November 23rd House of Blues Boston Boston, MA07:00 PMClick…See More
1 hour ago
Shade Gang CRAZY posted a blog post

MIXTAPE: CoolR The Don - Shades In The Shadows [Listen / Download]

Happy Halloween from CoolR The Don and the whole Shade Gang Crazy!…See More
1 hour ago
G-Unit Promotions posted a blog post

Get Your Tickets NOW to See G-Unit Performing In Philly, Maryland & Boston!!

Don't Miss your chance to see G-Unit performing live in a city near YOU!!!Friday November 21st The Electric Factory Philadelphia, PA08:30 PMSaturday November 22nd The Fillmore Silver Spring Silver Spring, MD09:00 PMSunday November 23rd House of Blues Boston Boston, MA07:00 PMClick…See More
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy