President Obama Shouts Out Young Jeezy [Video]

Video after the break...

Barack Obama Shouts Out Young Jeezy At White House Correspondents Dinner 2012.

In my first term, I sang a little Al Green. In my second term I’m going with Young Jeezy.”

Views: 26182

Tags: Jeezy, Obama, Out, President, Shouts, Young, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by M.K.J... on April 29, 2012 at 6:14pm
THATS MY NINJA OBAMA LOL ;)
Comment by Mike on April 29, 2012 at 6:07pm
all i gotta say is.. In the midst of negativity A positive sight can be blurred
And the visions that we thought were good seems to let evil occur
While still possessed in our human form we live life searching for greatness
Since the day we were born
And as we bow our heads at night
Rich, wealthy, or poor with dislikes
We pray asking for forgiveness for our sinful ways
With Mind, Body, Spirit, and Faith we Pray AMEN
Comment by G-Unit Soldier88 on April 29, 2012 at 6:06pm
THIS PRESIDENT IS A JOKE
Comment by kjsuperstar on April 29, 2012 at 6:03pm
chucking and jiving
Comment by Casanova on April 29, 2012 at 5:20pm
All of you conspiracy theorists...just shut the f*** up with this CIA, Illuminati, etc b*******...Pac's stupid a** died because he was a hot head...sorry to say it....I am happy to have a president who acknowledges things that are close to my demographic (political moves or not)..It makes me feel good that although I dont agree with everything (NAFTA, PATRIOT ACT, etc) he is someone who is in touch with the urban culture.
Comment by SuperDiva on April 29, 2012 at 5:10pm
@Terance A -- WELL SAID!
Comment by TH3MA$TAHM!ND on April 29, 2012 at 4:56pm
@Ron Oatmeal... u right tho, no matter how much we vote for him, he aint NEVER gonna be elected
Comment by marcus on April 29, 2012 at 4:46pm
Shout out to Jeezy
Comment by Ron O'neal on April 29, 2012 at 3:40pm
Ron Paul? Okay @TH3MA$TAHM!ND throw your vote away.
Comment by TH3MA$TAHM!ND on April 29, 2012 at 3:30pm
despite Obamas' entertaining motives, it's still Ron Paul 2012



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

fckweezyandbirdman commented on ChasinDatPaper's blog post Madonna Takes Shots At Drake Over His Coachella Kiss Reaction "I Kissed A Girl And I Liked It" (Video)
"56? Damn thought she was way older lol god knows where that mouth has been"
2 minutes ago
GANGSTA WAYNE commented on ChasinDatPaper's blog post Mike Tyson "We Waited 5 Years For This?" & Other Celebrities Weigh In On Mayweather Vs. Pacquiao Fight (Video)
"it's not mayweather that made the fight boring it was manny floyd did what he always do"
6 minutes ago
Swift-o commented on ChasinDatPaper's blog post Manny Pacquiao Wants Rematch With Floyd Mayweather Jr. Because Of Shoulder Injury. Does He Deserve It?
"Rematch for what? Gonna be the same result. And check the history. Every mayweather rematch ends up being a unanimous a** whoopin."
7 minutes ago
GANGSTA WAYNE commented on ChasinDatPaper's blog post Manny Pacquiao Wants Rematch With Floyd Mayweather Jr. Because Of Shoulder Injury. Does He Deserve It?
"lol no rematch the 12th round came and he didn't fight like he wanted it"
10 minutes ago
Urbanelite Promotions posted a blog post

New Joint - Constant Deviants ft Rome "Thinkin"

Constant Deviants release their new album "Avant Garde" next week on Tuesday 12th May through their own Six2Six Records imprint. It will be available worldwide on vinyl, CD and digital formats.In the past couple of months they released the official video of their single "Breathin" which reached #1 in the College Radio…See More
24 minutes ago
TRE BROWN (SOUTH JAMAICA QUEENS) liked TRE BROWN (SOUTH JAMAICA QUEENS)'s video
24 minutes ago
the enforcer commented on ChasinDatPaper's blog post Manny Pacquiao Wants Rematch With Floyd Mayweather Jr. Because Of Shoulder Injury. Does He Deserve It?
"Excuses lmao"
26 minutes ago
G-Unit Promotions's 2 videos were featured
26 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy