TI50 - 50 Cent ft. Snoop Dogg & Precious Paris - Remain Calm



New song by 50 Cent performing "Remain Calm" with Snoop Dogg and Precious Paris.

1st song off of 50 Cent's upcoming Gangsta Grillz mixtape "The Lost Tape" out for download on May 15th.



Previously: 50 Cent @ Coachella weekend #2

Blog thisis50 50 cent buttonThisis50 50 cent profile page buttonfollow 50 cent twitter button50 Cent MyspaceYouTube 50 Cent Music 50centmusicFoursquare button 50Cent

 

Views: 36531

Tags: 2012, 50 Cent, Precious Paris, Remain Calm, Snoop Dogg, The Lost Tape, mixtape, music, new, new music, More…song

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by john smith on April 28, 2012 at 3:50pm
the haters are mad as f***
Comment by diehardp on April 28, 2012 at 3:43pm
S*** IS WACK 50 ROSS GAVE YOU THE DEATH BLOW YOU NEED TO JUST DO A FULL MOVIE ON BEING PIMPING CURLY CUZ THE ONLY TIME A N!GGA LIKED YA ACTING WAS WHEN YOU DID THE CURLY S***.ALL THAT BUFFOONERY FUCCED YOU UP.YOU STILL RICH THO BUT YOU AINT COMING BACC.ALL THAT GOING AGAINST NY N!GGAZ KARMA HAS CAUGHT UP.YOU CAN ALWAYS BE A TOWEL BOY FOR FLOYD IF YA MONEY RUN OUT.
Comment by thisisMe@50 on April 28, 2012 at 3:29pm
is this a lost verse, for the lost tapes, sounds like it, sound cool, it will fit nice with my work out music and when i play call of duty, its a 3 out of 5 for me, waiting on the hole mixtape tho
Comment by stone diggy on April 28, 2012 at 3:05pm
Y NOT HE RICH HE SHOULD RYHME BOUT LAMBOS AND S*** ON TOP OF THAT HE GOT KNOCK IN SCHOOL WITH CRACK NOT ON THE BLOCK WHO DOES THAT IDIOTS IM TIRED OF U N***** ACTING LIKE 50 LIVE IT HE DIDNT Y U THINK HE GOT BEAT UP STABBED UP AND SHOT CUZ HE A P**** THAT RAN HIS MOUTH REAL N***** CAN SAY WHAT THEY WANT BUT WHEN TALK WAT U DONT KNOW U ARE NOT PRIVLAGE TOO U GET STAB BEAT UP AND SHOT IT JUST SO HAPPENS HE HAD FLOW BACK THEN OTHER THEN THAT BEZINO WOULD HAVE LET N***** PAINT THE STUDIO WITH HIS BLOOD DISPUET THEM FACTS WE ALL HOOD N***** TELL ME IM WRONG
Comment by stone diggy on April 28, 2012 at 3:00pm
LOL SO OUT OF TOUCH N**** ALQEDA BOMB THIS AINT 2001 LOL AND U GET SNOOP I MEAN HE PROBALY ONE OF THE FEW PPL THAT WILL WORK WITH U GOT DAME .U GOT MONEY SPEND IT OR TAKE SOME ONE ELSE BEAT LOL I REPEAT DRAMA CANT SAVE U HE DONT RAP LOL TELL FUNERAL FAB WE NEED THE EULOGY LOL
Comment by GANGSTA WAYNE on April 28, 2012 at 2:53pm
i f*** with it i think fif needs to switch his beat selection all his beats sound the same east coast grimy s***
Comment by RBA on April 28, 2012 at 2:38pm
I expected this to be a bit better, maybe the beat didn't give it that right energy. It's been a long time since I could say I liked a snoop verse and paris did her thing as well. I'm sure this is a warm up and the gangsta grillz tape wit 50 gonna b fire!!!
Comment by Kokane on April 28, 2012 at 2:35pm
@ G-unit soldier 88 what exactly do you want from 50 then???.....this is GOOD for a mixtape Track!!.....if you want to listen to ppl talk about aston Martin's and Drugs they never sold go listen to Rick Ross or something FOH!!
Comment by Clay on April 28, 2012 at 2:11pm
This is a must see hip hop website www.Streetleaguemovement.com check it out
Comment by Nelson Tabas on April 28, 2012 at 2:02pm
RT: U idiots this is the rebirth of 50. Remember this is not even the album! When that comes we're all going to die & go 2 Heaven @50cent
-Kenization13



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

southside don liked NewMusic's blog post Styles P Ft. Dyce Payne - Smoke All Day (Official Music Video)
3 minutes ago
LadyTruth®™ commented on ChasinDatPaper's blog post Chief Keef Responds To Being Dropped From Interscope Records "100% Of Everything Goes To Me Now"
"Yay! Interscope finally grew some sense this punk isn't talented just that weed and syrup talking ...ugh BYE Boy! Never mainstream anyway..."
8 minutes ago
MR.SMITH liked Mixtape Weekly's blog post Dej Loaf - Sell Sole (Free Mixtape Stream/Download)
29 minutes ago
MR.SMITH commented on Mixtape Weekly's blog post Dej Loaf - Sell Sole (Free Mixtape Stream/Download)
"DETROIT STAND DA F*** UP !!!"
29 minutes ago
MR.SMITH shared Mixtape Weekly's blog post on Twitter
30 minutes ago
MR.SMITH shared Mixtape Weekly's blog post on Facebook
31 minutes ago
cory G shared NewMusic's blog post on Facebook
42 minutes ago
RexGdubb commented on ChasinDatPaper's blog post IG User Calls Tyga A Pedophile For Alleged Relationship With 17-Year Old Kylie Jenner. Rapper Goes Off
"I dont know who letthis lame in the game in the first place.Hes not even from the hood hes a suburb kid.Yet he holds guns claim blood and he gets apass??????"
45 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy