Nicki Minaj - Starships (Official Music Video)



Nicki Minaj releases the official music video for her latest single, "Starships".

Off of Pink Friday - Roman Reloaded

Views: 17689

Tags: Nicki Minaj, Starships, music, official, video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Kevin Ojeda on April 30, 2012 at 1:16am
so kind of hair does she really have? if shes bald that is so disgusting
Comment by EZBands make StillG.AY mom dance on April 29, 2012 at 12:54pm
4:22 later.. rofl smfh... hahaha
Comment by EZBands make StillG.AY mom dance on April 29, 2012 at 12:48pm
New heat for Mic to roll his booty to.
Comment by fidele on April 29, 2012 at 12:23pm
banging body
Comment by Crossfire 1st on April 28, 2012 at 8:04am
She will never in her life wear a normal pant ever again , azz is supper fake, and timely expired soon .. Well Europe will fall for this track ,so shes staying relevant
Comment by B- on April 28, 2012 at 12:07am
Another video on mute
Comment by smokecologne on April 27, 2012 at 10:48pm
if only her lyrics could match that sexy body then she'd be..... decent.
Comment by NathanaeL on April 27, 2012 at 5:55pm
Lol Yall was too busy lookin at her Fake Azz! People look pass the B.S> and you will see the hidden agenda. Notice in the begining. You see two gay women laying on each other, then a man and a woman, and the woman looks frustrated and notice they are separated. Then those voodoo looking dudes is ushering her in, they are masculine to rep us real Men, becoming GAY! Dont you see the straight dude jumps up in the sky and gets splashed with the Pink Gay Juice. This is str8 up HOMOGENIZATION!!! Real men Get up!
Comment by flo on April 27, 2012 at 5:28pm
Is this considered rap music????????????
Comment by DBtheGmc on April 27, 2012 at 4:24pm
'_'



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

F***THEWORLD liked ChasinDatPaper's blog post Brazilian Town Inhabited Almost Entirely By Women Between Ages 20-25, Looking For Single Men [Video]
13 minutes ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Brazilian Town Inhabited Almost Entirely By Women Between Ages 20-25, Looking For Single Men [Video]
"Me first! Everybodys a s*** over here... Loose b******"
15 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Brazilian Town Inhabited Almost Entirely By Women Between Ages 20-25, Looking For Single Men [Video]
"Dam that's what's up might have to vacate there and end up like the wicker man lol"
16 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Brazilian Town Inhabited Almost Entirely By Women Between Ages 20-25, Looking For Single Men [Video]
"What is the town called dikeville....lol"
20 minutes ago
ChasinDatPaper's 3 blog posts were featured
55 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
55 minutes ago
swagged up bully commented on ChasinDatPaper's blog post Whose Idea Was This? Gun Instructor Teaching 9-Year Old Girl How To Use An Uzi Is Killed When She Loses Control Of Weapon [Video]
"the chiken are coming home to roost..thats what the f*** he get for putting an oozzie in a little girls hands..dumb a** white people..lmao"
1 hour ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Love & Hip Hop ATL: Benzino's Fiancee Althea Sues Joseline Hernandez. Claims She Was High On Crack During Reunion Show Fight [Video]
"I give yall the TRUTH, and yall get mad. Typical. And u try and play defense and say all of u dont act like that? (even tho it'd be impposible for all, but it is most.)"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy