TI50: Jack Thriller Drops $50,000 On Jewelry

Young Jack Thriller wanted to pay homage to 50 Cent, check out what he bought!

Click Here to subscribe to Thisis50 on Youtube

Views: 8613

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by SNOW CITY on May 8, 2012 at 8:02am
LMFAO!! MY N**** THRILLER WAS LIKE MANE CAN YOU JUST MAKE THE MUTHA F***** PEACE PLEASE!...I MEAN 4REAL ALL DAT DAMN TALKING HE WAS FINNA DO Lls
Comment by Erik on April 24, 2012 at 5:02pm
song at the end?
Comment by Takyla (Tiki) Robinson on April 23, 2012 at 10:25am
That's nice! Young Jack Thriller you are too funny! Lol
Comment by tone-100cent on April 23, 2012 at 3:42am
Klass :)
Comment by Brabo on April 23, 2012 at 12:09am
Annnd the song at the end its Doing my own thing from Automatic Gunfire mixtape. POW!
Comment by Brabo on April 23, 2012 at 12:06am
The song at the start is Ching from Gods Plan mixtape. Dudes, if the guy just started list Fif from Get Rich, good, at least he listen and enjoy! Congratulate everybody that bumps Fif from anytime! GGG-G-UNIT!!
Comment by Junior on April 22, 2012 at 10:54pm
this dude is crazy, lol
Comment by ciara mc mahon on April 22, 2012 at 6:40pm
very funny
Comment by Marek on April 22, 2012 at 6:09pm
congratulations !!!
Comment by Cambeezy on April 22, 2012 at 10:49am
Hahaha that ninja funny...fif said it betta not be no BS ima f*** yu up! Chain is dope



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Female's Instagram bios be like C-Lo LMAO

C-Lo

Female's Instagram bios be like... w/ Uldouz

Facebook12 minutes ago · Reply
VeinyDickTracy commented on ChasinDatPaper's blog post Amber Rose Hit With $1 Million Slander Lawsuit For Lying About Owning Ace Of Diamonds (Video)
"This is NOT embarrassing at all"
29 minutes ago
Thomas Gorran commented on NewMusic's blog post Young Dolph - Play Wit Yo B!tch (Official Music Video) (Yo Gotti Diss)
"I AIN'T GONNA LIE, THIS SONG IS HOT!!!"
32 minutes ago
Thomas Gorran commented on ChasinDatPaper's blog post Roy Jones Jr. Wants To Fight MMA Legend Anderson Silva On The Undercard Of The Floyd Mayweather Vs. Conor McGregor Bout
"TRUE!!!IF BOTH BOUTS HAPPENS ON THE SAME CARD, WOW!!!! MONEY$$$$$"
36 minutes ago
MrArcherthePromoter commented on Besir Esati's blog post Phresher x Hot 97: Talks "Wait A Minute" EP, Remy Ma Possibly Taking Shots At Nicki Minaj On The “Wait A Minute” Remix, Desiigner & More (Video)
"More Fresher @ www.MrArchersNYC.com"
36 minutes ago
MrArcherthePromoter shared Besir Esati's blog post on Google +1
37 minutes ago
MrArcherthePromoter liked Besir Esati's blog post Phresher x Hot 97: Talks "Wait A Minute" EP, Remy Ma Possibly Taking Shots At Nicki Minaj On The “Wait A Minute” Remix, Desiigner & More (Video)
37 minutes ago
class_act commented on ChasinDatPaper's blog post Roy Jones Jr. Wants To Fight MMA Legend Anderson Silva On The Undercard Of The Floyd Mayweather Vs. Conor McGregor Bout
"Nah man, trying to get in on that purse. Not a good look."
45 minutes ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy