Former Bad Boy Rapper G-Dep Convicted Of Murder Charge

As we reported last week, police in New York City released video of G-Dep confessing to the murder of John Henkel in 1993. Dep, a former artist on Diddy's Bad Boy label confessed to the two decades old crime in December 2010, but has changed his story during his murder trial this week.

Dep now says that he shot someone, but it wasn't Henkel.

Unfortunately Prosecutors weren't buying his story.

The 37-year-old rapper faces at least a 15-years-to-life prison term at his sentencing, set for May 8.



Views: 8454

Tags: Bad, Boy, Charge, Convicted, Former, G-Dep, Murder, Of, Rapper

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Kelvin Lewis Taylor on April 18, 2012 at 9:17pm
Dep: Hello, can I speak to Puff ??? Badboy Office: LOL, *click*
Comment by David Ortiz on April 18, 2012 at 12:23pm
special delivery
Comment by Takyla (Tiki) Robinson on April 18, 2012 at 10:43am
That's sad..... SMH
Comment by Rico Noble on April 18, 2012 at 9:08am
That n**** about to get a special delivery right to a cell...
Comment by John Kennedy on April 18, 2012 at 3:44am
n**** is nt scared of facing the bullet that bears his name on it,he leave like a soldier and now is time to die like one,
Comment by REZA on April 18, 2012 at 1:58am
NEW WEST COAST ARTIST!! CHECK OUT MY MIXTAPE HOT MUSIC
Comment by Innernet Thug on April 18, 2012 at 12:40am
He shoulda Made a song & video about it and left it up to the cops to figure out. At least he woulda got it off his chest & made some money off it. He gonna get his behind tore up in prison cuz ain't nobody gon trust him.
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on April 18, 2012 at 12:28am
dumm azz now ya whole familty sufferin...negga was high and dont know what tha fugg he done...dat negga went to tha precinct so lit, he prolly woulda told them boys he shot JFK! let sleepin dogs lay...if they aint got a warrant for you, then dont offer up nuthin!!
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on April 18, 2012 at 12:26am
dumm negga say he confessed to make it right...negga dont make it right wit tha crooked system, juss make it right wit tha LORD and do good in tha community!! turnin ya self into authorities aint gone MAKE IT RIGHT...iss juss gon put another negga behind steel bars!!
you make correct bad by doin good!! crooked cops committin crimes all day long...tha system is built on corruption!! TPN= Tell Police NUTHIN!!
Comment by rizzy30 on April 17, 2012 at 11:53pm
top 3 listen to what you just said. yea they bought the first one dumbass why would they listen to the second one where he found out he killed the man and then he wanna say oh it wasnt him gtfo. damn even his own girl told him to stfu and let it go dont go to the police station and say you shot someone lmao.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Curtis James Jackson shared their photo on Facebook
1 minute ago
Ronald MAUDLIN commented on 50 Cent's blog post 50 Cent - Chase The Paper (Official Music Video) feat. Kidd Kidd, Prodigy, Styles P
"Now this that crack straight fire as joint from 50.....Sounds like Havoc produce this track....I'm bumping this s*** for real... I will be honest I wasn't a fan of the other joints he release because I knew 50 had joints like this still in…"
4 minutes ago
Harrington Haynes liked 50 Cent's blog post 50 Cent - Chase The Paper (Official Music Video) feat. Kidd Kidd, Prodigy, Styles P
4 minutes ago
dopeboy [mr killuminati ] commented on 50 Cent's blog post 50 Cent - Chase The Paper (Official Music Video) feat. Kidd Kidd, Prodigy, Styles P
"Nice trAck"
4 minutes ago
50 Cent's 2 blog posts were featured
7 minutes ago
Shadyproof commented on ChasinDatPaper's blog post Teen Shot After Cutting In Line To Buy Kanye West's Pro 'Yeezy' Sneakers
"Bet he did get his shoes lol.... See all he had to do was get his dum a** at the back of the line .... Dude was chilling so he got what he wanted ... At least dude gave him a warning .... How many dude will give u that much lol..., bet he'll…"
8 minutes ago
ChasinDatPaper's 4 blog posts were featured
9 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
9 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy