Future - Same Damn Time [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

Future drops his latest visuals in support of his upcoming album, Pluto.

 

Directed by Dr. Teeth.

 

 

Views: 6687

Tags: -, Damn, Future, Music, Same, Time, Video], [Official

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by J.Arrogant on April 7, 2012 at 2:06pm
LMMFAO!! this n**** is horrible
Comment by flo on April 7, 2012 at 1:46pm
Well at least we know he can multi-task
Comment by NetGuruINC on April 7, 2012 at 1:34pm
wtf is this world coming to, jeez man this is music now huh?
Comment by flo on April 7, 2012 at 1:06pm
This goes Hard
Especially in the whip
Comment by Areie on April 7, 2012 at 12:37pm
I don't know what that dude below me is talking but I clearly remember a coors commercial that said nothing is better than football, coors beer, and tiwins. Yes they meant at the same damn time. You can't see when the white man shows those images, but when we see the minorities getting by using that same formula all hell breaks loose. Oh and let's be clear people are making money it is a capitalistic society the valuse of America have gone by the way side because of their method of success through greed. Each one teach one and we will solve every problem in the world. Peace and Love.
"RNN"
Comment by Jason Nipper on April 7, 2012 at 12:23pm
Idolizing this behavior is why the white man will always win... get screwed up and deal crack, dont read, write or study....why would this moron call him self future" this is more like follow this method and see your future in hell
Comment by 305 (ANTHONY)DadeCounty on April 7, 2012 at 11:43am
Good for the club and trunk music. You'll never understand what the hell Future be saying lol
Comment by J.Arrogant on April 7, 2012 at 11:42am
LMao n***** be defending rappers like they got em on speed dial!! ROTFLMMFAO
Comment by WILL $TACKE$ on April 7, 2012 at 9:56am
You n***** lame as f*** , Future is the man in the streets right know y'all better go finish listen'n Em or some old 50 this n**** 50 better come with a dope a** album or I'm done I'll be bumping Future in the ride
Comment by recco on April 7, 2012 at 9:52am
this s*** is wack but it goes hard at the same damn time.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

ChasinDatPaper's 7 blog posts were featured
5 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
5 minutes ago
FUCCOUTTAHURRDA1ULUV2HATE! commented on NewMusic's blog post Kevin Gates Ft. August Alsina - I Don't Get Tired (Official Music Video)
"Dis is my ma fuccin shhhiitt right now ...need a ggggggg mix wit kidd kidd on da hook"
34 minutes ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Azealia Banks Says T.I.'s Wife Tiny Can't Read. Takes A Dump On Iggy Azalea & Her "Smudging" Of Hip Hop Culture. Iggy Loads Up & Fires Back (Video)
"Marvin Bernard "Hot 97 should interview Yayo instead. He's the real Talk of NY and has a new album "50 Cent Tax WriteOff" dropping sometime in 2015. #ElChapo #PassPortGang" LOOOL"
39 minutes ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Azealia Banks Says T.I.'s Wife Tiny Can't Read. Takes A Dump On Iggy Azalea & Her "Smudging" Of Hip Hop Culture. Iggy Loads Up & Fires Back (Video)
"N****R fatigue is getting high up in this b**** that's for sure, c r y m e a r i v e r"
40 minutes ago
phucker jenkins commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Boycotts Hot 97 After Being Dissed By Azealia Banks During Interview (Video)
"And them muthafuckas stay listening to the Breakfast Club"
41 minutes ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Safaree Samuels Reportedly Suicidal. Blames Meek Mill For Stealing Ex-GF Nicki Minaj Away From Him
"WTF happend to Angie?!"
43 minutes ago
phucker jenkins commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Boycotts Hot 97 After Being Dissed By Azealia Banks During Interview (Video)
"Hot97 and Ebro are so f****** lame! I can't wait for them to fire him and Rosenberg's asses!"
44 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy