BIG BAD 40 -Shows Ladies He Got "MOVES LIKE JAGGER(MAROON 5 -GEE-MIX)"



Check out my new sh*t


FOLLOW @40GLOCC

Views: 2312

Tags: 40, 40GLOCC, GLOCC, GUNIT, LIFE, ZOO, ZOOLIFE

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by G-Unit Soldier88 on April 11, 2012 at 9:53pm
this picture and "BIG BAD 40" do not go well together.... big bad? more like big p****
Comment by Ze' on April 11, 2012 at 8:24pm
i dont believe that picture it looks photo shopped....really? look at the dan song....christina aguilerra..maroon 5 and 40 glocc? how suspect does that look....now if its real? KILL YOURSELF 40 for even doing some anti gangsta s*** like that.... CMON SON!
Comment by G-Unit Soldier88 on April 11, 2012 at 8:21pm
FIFTY WTF ARE U THINKING THESE DAYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??? GET YOUR RAP S*** TOGETHER U F***** UP SON!!
Comment by Kirill on April 11, 2012 at 8:03pm
Nice Duck Face WTF?!?!?!?
Comment by 8grove on April 11, 2012 at 7:30pm
This looks suspect. G Unit come on son! Maroon 5 really
Comment by GANGSTA WAYNE on April 11, 2012 at 7:27pm
this n**** made a gay song for his gay pic what is you puckering up for lol oh by the way go pick 40 glocc's new album new world agenda you won't be disappointed trust me it's out now!!!
Comment by SpadE on April 11, 2012 at 6:47pm
LMAO lol!!
Comment by SpadE on April 11, 2012 at 6:47pm
WTF??
Comment by G-Unit Soldier88 on April 11, 2012 at 6:33pm
this is the type of s*** BWS is going to use to make fun of you - do u realize that? #niggasdontthink before they act sometimes
Comment by G-Unit Soldier88 on April 11, 2012 at 6:32pm
im sorry im sorry - but what are u doin with those LIPS!!!!??? U LOOK SO DAM GAY IT AINT EVEN FUNNY!!!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

paul commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers
"It costs $5M to kill this clown? Damn these fools are stupid/desperate. But if he dies, that would be good."
45 seconds ago
howamidointhis commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers
"why would u want to smoke gold? im stunned, whats next injecting it?!!! dummies"
15 minutes ago
Them504boyz commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers
"Ftw.. What are you talking about? Lol."
16 minutes ago
Max Payne commented on NewMusic's blog post Tink - Tell The Children (Prod. By Timbaland)
"Nice work"
1 hour ago
Max Payne liked NewMusic's blog post Tink - Tell The Children (Prod. By Timbaland)
1 hour ago
KINZY updated their profile
1 hour ago
rusu gabi liked NewMusic's blog post Azad Right Ft. Joell Ortiz & SPNCR - Son Of Sam (Remix)
1 hour ago
Rell Jfk commented on ChasinDatPaper's blog post Macklemore Participates In Ferguson Protests "It's Not About Me, It's About Mike Brown" (Video)
"I agree with Realizm49 bc mack definitely doesn't need publicity from this. I mean he won a Grammy b4 people said he had "black fans" sooooooo.... I think he is good on that part."
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy