Miguel - Arch & Point [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

New visuals from Miguel off of his just released Art Dealer Chic Vol. 2 EP.

 

Check it out below.




Views: 1349

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Mitch Money on April 2, 2012 at 8:10am
I liked this guy when I first heard him on the radio. I wonder if he is really a weirdo. He's like a 2012 artist formerly known as Prince wanna be. Stop the frauding people.
Check out BlackIcon entertainment. A label and artists that produce Music that touches the soul. Oh, when the saints come marching in!
www.THECOMFORTER.INFO
Comment by Ms.Unaware Book "UnAware" Coming on March 30, 2012 at 9:16am
Nice one....
Comment by AMEERAH on March 30, 2012 at 8:22am
I love this art dealer thanks again for some wonderful music for me to keep on repeat. Now arch your back and point your toes lol
Comment by RoyalChi - You Will Bow To Me!!! on March 29, 2012 at 5:42pm
This androgynous ninja released a 3 song EP! That's not an EP that's a single! An EP usually have 6-9 songs!
Comment by A on March 29, 2012 at 4:17pm
best rb singer out



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

united-gs commented on G-Unit Promotions's blog post SMH: Donald Trump Says He Thought Being President Would Be Easier + Misses His Old Life (Video)
"That dude gonna age 25 years by the end of the year, probably die from stress and heart attack...he didnt wanna be president, his ego and attention made him run, and when he won read his body language, he was like "wtf did i just do" He…"
26 minutes ago
ThaKid520 commented on ChasinDatPaper's blog post Ja Rule's Inaugural Fyre Festival Turns Into A Colossal Failure (Pics)
"Fire was spelled with a y. Clear sign of stupidity."
29 minutes ago
Viral Media Boost posted a blog post

DJ DEMO PRESENTS... G. BATTLES "DOGG STAR: MACG VELI"

 DJ DEMO PRESENTS... G. BATTLES "DOGG STAR: MACG VELI"G. BATTLES, BOB KAT, CALI SMOOV, NUTTSO-OUTLAW, SMOKE DEVILLE, ALOE JO'EL, RICC ROCC, YMG, A1CLICK HERE TO DOWNLOAD NOW!!See More
34 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Ja Rule's Inaugural Fyre Festival Turns Into A Colossal Failure (Pics)
"Ja gonna cry on the plane smh That sound mad embarrassing yo Wtf is wrong with my speakers, i keep hearing lawsuites This dude gonna be performing on gay cruise soon"
35 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent's New Variety Show '50 Central' Gets The Green Light From BET For 24 Episodes
"Fif has a good relasionship with b.e.t again after them 2 folks got fired, thats great news, a lot of yall dont know but fif wasnt even invited to the award shows and promoted on b.e.t for a while, dated waaayyy back since around the time he cashed…"
41 minutes ago
Mixtape Bosses liked Mixtape Bosses's video
46 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post DMX Checks Himself Into A Rehab Facility
"The sad thing is, dmx is not x when sober, same thing with odb, the whole wu clan for that matter, they started out with the wicked and crazy energy from drugs and alcohol, sober they are not the same or spit with rhe same fire, even though the…"
47 minutes ago
Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post DMX Checks Himself Into A Rehab Facility
"I get the feeling a snake is involved with this event. May you get well X."
1 hour ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy