Nicki Minaj Flaunts More Of Her Considerable ASSets During 'Starships' Video Shoot [Pics]

 

More Pics After The Jump

 

Judging from the photos that have leaked from Nicki Minaj's "Starships" video shoot we'll be seeing lots of skin in it.

 

We showed you several pics yesterday. Today we're back with a few more.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 44419

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by break bread on March 17, 2012 at 11:30am
yah niccaz fronting acting like yah won't hit that lol smh
Comment by des50shhh on March 17, 2012 at 11:05am
http://www.youtube.com/watch?v=jQyDGuX5Glk&feature=plcp&context=C4ad4325VDvjVQa1PpcFOjosQpsGdBuNcHmu9veCXvgcB0jb9fwcM%3D
Comment by des50shhh on March 17, 2012 at 11:05am
looking like a troll more and more each day
Comment by C Shotty on March 17, 2012 at 10:07am
You can see her a** injections fallin apart
Comment by THE LAST DONN on March 17, 2012 at 9:29am
and lil kim body look better then hers...i waitin for somthing like this...her a** look weird wtf!!
Comment by Youngbloodx23 on March 17, 2012 at 9:26am
support good real music haters welcom copy n paste the link
https://www.youtube.com/user/Zeeblud?feature=mhee
Comment by THE LAST DONN on March 17, 2012 at 9:25am
this b**** body trash...next..and wayne hit that....throws up in my mouth...
Comment by Crossfire 1st on March 17, 2012 at 8:27am
absolutely Fackable but i doubt she will feel a ccocck coming inside the arena, Cuzz the whole azz is full of Silicon
Comment by Crossfire 1st on March 17, 2012 at 8:26am
You need exral longer cocck to get through those inplant to the punannani
Comment by NetGuruINC on March 17, 2012 at 8:10am
Hmmmm, ok truth be told, she isnt AS hot with her clothes off, hell I know some chicks right now that have her beat already on that note. BUT, I'D STILL BEAT!! Chuuuch...



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

iC commented on Lloyd Banks's blog post Lloyd Banks - TOXIC [NEW BANGER][TI50]
"THIS IS THE BANKS I NEED TO HEAR.....THIS FLOW NOT THAT NEW S*** YOU TRYING......GET BACK TO THIS FLOW....THIS RHYME FORMAT.......IT MADE YOU I been a problem since the old days, pimps and gold caps Now I'm in O.J. Simpson throwbacks Y'all…"
25 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Jay Z's Tidal Music Streaming Service Being Accused Of Inflating It's User Numbers
"This is not a conspiracy theory type sh!t...but i don't know anything about isis, except for what i have seen the media put out....never saw an interview with a so claim isis member to where they say what they are fighting for, so maybe you…"
29 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Jay Z's Tidal Music Streaming Service Being Accused Of Inflating It's User Numbers
"Let me ask you this, how do you know isis existed?...educate me"
32 minutes ago
iC commented on Lloyd Banks's blog post Lloyd Banks - TOXIC [NEW BANGER][TI50]
"BANKS GO BACK TO YOUR OTHER FLOW..........YOUR PUNCHLINES STOOD OUT BETTER I ain't loud around a snitch (nah) I don't crowd around a btich (nah) The jumpsuit match wit the Carolina kicks I been sick since n***** was on Harlod Miner d*** I…"
33 minutes ago
iC commented on Lloyd Banks's blog post Lloyd Banks - TOXIC [NEW BANGER][TI50]
"WHAT HAPPENED??..........WHAT HAPPENED TO YOUR FLOW??.....WHY DID YOU CHANGE IT?? I gotta have bucks on the waist I'm hungry like a south african with fly stuck to his face( WAA) Catch Banks in a truck full of bass (uh-huh) Remember I'm a…"
37 minutes ago
On Live shared a profile on Facebook
57 minutes ago
Profile Icon via Twitter
New Video: K Camp Ft. Trouble 'Out The Loop' https://t.co/XxHxwwQgyy https://t.co/0PWtoSSIQU
Twitter1 hour ago · Reply · Retweet

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy