Tom Hanks & His Wife Rita Wilson Show Support For Their Son Chet Haze's Rap/Singing Career. Does He Have What It Takes? [Video]

 

Video After The Jump

 

Chester Haze aka Chet Haze is finally getting support from the two people who count the most, his dad Tom Hanks and mom Rita Wilson. The couple showed up at their son's gig at The Greenhouse nightclub in NYC to hear him perform his new song "Hollywood" on Sunday.

 

Now that the aspiring rapper/singer has his parent's blessing comes the question of whether or not Chet actually has talent. Check out his video for "Hollywood" and let us know what you think.



 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 10504

Tags: &, Career., Chet, Does, For, Hanks, Have, Haze's, He, His, More…It, Rap/Singing, Rita, Show, Son, Support, Takes?, Their, Tom, What, Wife, Wilson, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by A-1-2 on March 14, 2012 at 12:39pm
Why do people keep saying he can sing? It is very obvious that his vocals have been digitally enhanced throughout the entire song. Not hating, it's just true. I thought he was rapper anyway. What happened to that?
Comment by joey on March 14, 2012 at 1:34am
@DUKE they shove this s*** down ur throat and force people basically to like it. cmon man you can be anybody and come out. this is straight trash. horrible.
Comment by Daniel Garica on March 14, 2012 at 12:10am
WTf is this?
Comment by True2HipHop on March 13, 2012 at 11:41pm
As a singer he can hold a note so yes, he can sing. His rhymes are played out, very boring, just sounds like a black southern artist but is white. If he only comes out with garbage like this it won't go far, but if any other lame act like Gucci, Boosie, Ross, Wacka, too many to list can make it then yeah he can, but i'm hoping nope. This is just corny & do to who his parents are I hope people don't just roll over & say sure, put him in a real battle against DMX, Eminem, Horse Shoe Gang, Crooked I, Keith Murray, Royce Da 5'9 etc to see where his skils lie. If he can go toe to toe with any of these people he may have a shot, but if it's just this Kids Bob (b**** needs to stop right now). #RealHipHop4Eva #DudesLame
Comment by NATE \m/ (-_-) \m/ on March 13, 2012 at 7:21pm
IF LIL WAYNE CAN MAKE IT ANYBODY CAN LMAO WORD LOL
Comment by GEHAI on March 13, 2012 at 7:18pm
He's a decent talent regardless of who his parents are. Hell if Gucci Mane can make it so can anybody!
Comment by Patrick on March 13, 2012 at 5:45pm
NEW PIANO ORIGINAL OUT WATCH AND SHARE! http://www.youtube.com/watch?v=E4AHoQMiwnk
Comment by Big Reed1 on March 13, 2012 at 5:27pm
it was good. he got a lane to ride in.
Comment by SuperDiva on March 13, 2012 at 3:42pm
LOL I thought it was pretty good reminds me of my life:>!! LOLOLOLOLOL y did Dre say ZZzzzz LOLOLOLOLOL hehehehe*!!
Comment by Takyla (Tiki) Robinson on March 13, 2012 at 3:16pm
It was ok.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

BuckDat commented on NewMusic's blog post The Lox - No Selfies (Official Music Video) Dir. By Dame Dash
"That Chucky line from P was hard."
1 minute ago
qriginal commented on ChasinDatPaper's blog post G-Unit Cover The New Issue Of XXL (Pic)
"need them GGGGGG Unit Hoodys!!!"
1 minute ago
Lil Jack shared their video on Google +1
2 minutes ago
Peter commented on ChasinDatPaper's blog post G-Unit Cover The New Issue Of XXL (Pic)
"Damn, sick cover! Seriously, we need G-Unit clothing back. I wanna rock some G-Unit gear."
7 minutes ago
Peter liked ChasinDatPaper's blog post G-Unit Cover The New Issue Of XXL (Pic)
8 minutes ago
Lil Jack liked Lil Jack's video
9 minutes ago
DJ Ms.Hypnotique and Dj Stylez are now friends
9 minutes ago
JumpyB. commented on ChasinDatPaper's blog post ILoveMakonnen Criticizes Remixes Of His Song 'Tuesday.' Troy Ave Responds "We Gon See About Thum Comments Fat B*tch"
"Rappers don't wanna pay for their own beats so whenever something 'hot' comes out they quickly jump on it and try to make it their own."
9 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy