Free Download: Precious Paris - "From Paris With Love"

Views: 30469

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by 2homion on February 29, 2012 at 2:51pm
hotta than lava f*** hateers
Comment by Delroy Sebastian on February 29, 2012 at 2:48pm
f*** the haters this mixtape is hot she got it all tracks on point stop hating
Comment by Mr Cee a.k.a Rocee clothing Kid on February 29, 2012 at 2:48pm
she goona be a problem........tape dope, No hesitation is my JOINT!! for now Havoc got heat
Comment by Bushido on February 29, 2012 at 2:45pm
second half was on point...
Comment by The last of a dying breed!! on February 29, 2012 at 2:42pm
I'M IMPRESSED MS. PARIS YOU GOT A LOT OF POTENTIAL THIS IS A NICE MIXTAPE 4 REAL!!
Comment by David on February 29, 2012 at 2:41pm
she sounds like s***
Comment by G-Unit_Soldier_420 on February 29, 2012 at 2:40pm
Pari$!
Comment by G-Unit_Soldier_420 on February 29, 2012 at 2:40pm
shes going to be a real big problem for them female mcs
Comment by shawn evans on February 29, 2012 at 2:37pm
i thought she was gonna be better
Comment by jacques on February 29, 2012 at 2:37pm
hOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOt



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown Free After Posting $250,000 Bail
"Asking questions about bail money? Idiot"
10 minutes ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Baylee Curran, The Woman Accusing Chris Brown Of Pointing A Gun At Her Is Wanted For Questioning In NYC Purse Theft
"A "purse" theft? FOH that ain't worth a post. That's like stealing a snickers..."
13 minutes ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga's Ferrari Repossessed While He & GF Kylie Jenner Were Bentley Shopping
"This pedophile monkey has no shame... Not Suprised tho, black ppl don't have any, that's why their 3 generations in on Foodstamps."
15 minutes ago
F***THEWORLD liked ChasinDatPaper's blog post Tyga's Ferrari Repossessed While He & GF Kylie Jenner Were Bentley Shopping
17 minutes ago
F***THEWORLD commented on NewMusic's blog post Marvel The GR8 - "Postmodern Ignorance"
"WTF is this? Somebody needs their a** whipped for this BS. And MARVEL needs to sue em for this."
19 minutes ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Katt Williams Allegedly Kidnapped & Physically Assaulted Comedian Ashima Franklin. She Files $3 Million Lawsuit
"She's lying? Yeah cuz Katts monkeys a** is known for common sense... -_____- FOH!"
21 minutes ago
Genesis the ruckus shared their photo on Facebook
33 minutes ago
Genesis the ruckus shared their photo on Twitter
34 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy