Lola Monroe - Stay Schemin' Freestyle (Video)

 

Video After The Jump

 

Lola Monroe, the newest member of Wiz Khalifa's Taylor Gang drops visuals over the "Stay Schemin" instrumental.

 

Video directed by Bill Paladino.

 

What do you think of Lola's skills on the mic?




 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 5220

Tags: (Video), Freestyle, Lola, Monroe-, Schemin', Stay, gang, juicy-j, khalifa, taylor, More…wiz

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by J Breezy on February 24, 2012 at 12:38pm
its like shes trying to be lyrical and uses a thesaurus to rhyme certain words cuz the ish dont sound right sometimes.
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on February 24, 2012 at 11:48am
Im no nick minaj fan but whoever said shes better than nicki is smokin some dangerous sh!t lol
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on February 24, 2012 at 11:47am
This lame beezy
Comment by Craig on February 24, 2012 at 11:37am
she straight but she need to stop that "tough" appeal she tryna put out. AZEALIA BANKS is my b**** though for the moment
Comment by INFAMOUS JAY on February 24, 2012 at 11:21am
I want Precious Paris to do a freestyle on this
Comment by .:|ThaMC|:. on February 24, 2012 at 11:20am
@PLAYBOYD dont compare an ugly b**** to a stupid hoe xD
Comment by AVITY on February 24, 2012 at 11:19am
Everyone likes this beat..#average effort by her
Comment by PLAYBOYD on February 24, 2012 at 10:46am
No biggie tho im on some real s***, she better than nicki
Comment by Albany4Life on February 24, 2012 at 10:22am
The flow aint bad but it's exactly like Nikki's.
And this broad need to fall back on the funny makeup,, she naturally pretty but just look funny like this
Comment by mack jones on February 24, 2012 at 10:07am
eating damn



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

matt commented on NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
"And damn cut your thumb nails in that picture above bruh!dats nasty austin powers teeth long a** fingernails , damn shame"
18 minutes ago
matt commented on NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
"I gotta go listen to some g unit just to balance this crap out"
21 minutes ago
matt commented on NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
"Worst rapper alive!"
21 minutes ago
matt commented on NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
"Omg complete garbage! Horible ! I just haven't heard a s h I t t I er rapper since leafy taffy d4l lol smh at anyone who think this is even close to not bad, its awefull, why u think def jam dropped him? Cuz he sucks! Lol"
22 minutes ago
Shade Gang CRAZY posted a blog post

CoolR The Don & Cash Bilz - Digital Scale (Remix) [Listen / Download]

CoolR The Don & Cash Bilz of Shade Gang Crazy are quick to flip G-Unit's new "Digital Scale" record into their own. Lookout for Bilz' "D.O.P.E." project dropping this fall as well as a new tape from CoolR and his album, Addict For Success, slated for release this winter.Follow on Twitter @coolrthedon @IAmCashBilzVisit…See More
54 minutes ago
Dj Smoke shared their discussion on Twitter
54 minutes ago
Dj Smoke shared their discussion on Twitter
54 minutes ago
T.T.S. commented on ChasinDatPaper's blog post Biggest Celebrity Nude Leak Ever? Kate Upton, Jennifer Lawrence Among Hundreds Whose Explicit Photos Hit The Internet [Video]
"Nothing special about the pics anyway. Most of these women are too pale, and too skinny."
59 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy