50 Cent Calls Up Funk Flex To Talk Fab vs Ray-J + UN & more





50 Cent just called into Hot97 to talk to Funk Flex about speaking for the U.N., the Fab - Ray-J fight and more!

Above is a pic of 50 speaking at the UN

Source: IFWT

twitter corentin follow villemeur

Views: 53848

Tags: 50 Cent, 97, fabolous, flex, funk, hot, ray-j

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Janus on September 24, 2011 at 11:20am
LOL.

g3kbeats.com
Comment by cali-esay on September 23, 2011 at 12:05am
Jbrizzle that's a white boy nick name , stop d*** rider , I have nothing better to do but get on the Internet and talk s*** to your dum a** , I isn't from the street but I grew up in the f****** ghettoest part of town , but I don't act all bad or say that I am , but I tell you what some one swings at my homie I am swinging back , not calling security when i an right there , but no sense in explaining any thing to you faggots , and I just like getting dum a** like you to get a reaction from all this dum s*** , dum s*** ,
Comment by cali-esay on September 22, 2011 at 11:55pm
Ok d*** rider , I adressed all the d*** riders and you got but hurt , f*** you you don't scare nobody ain't talkin smack ,ya he WAS from the streets but he ain't. No more you dum a** he has been out the hood for a long time his life style has changed alot , so why act or say u are some way when you ain't , o call that a clown , so get you facts straight partna you an idiot , I said d*** riders and you responded ,
Comment by jBrizzle on September 22, 2011 at 7:23pm
@ cali-esay r u serious? are you trying to say 50 is a b****? becaus ehe called his security? You trying to say 50 wasn't a real streetboy? YOu from cali and you talking this smack? your a straight clown for even commenting about stupid s.hit like that. puss.y a.ss trik!
heyyo before you call me an internet thug do some research before you slap yourself!
Comment by Reginald T. Edwards on September 22, 2011 at 5:03pm
J-ROC.... Your on point.. BALL PEN.. REG19
Comment by pofé on September 22, 2011 at 2:07pm
yeah Mr0Curtis you are the best ;)
Comment by cali-esay on September 22, 2011 at 10:23am
Hahahahah look u fifty and fab d*** riders , look at the video , 50 ain't in the middle , he lying a** n**** , trying to act like he doing s*** , he is on the side he never got on the middle , ray j is in fabs face , then s*** pops of and you hear fifty calling his security hahahahha but I guess you faggots don't wanna see that couse you think these fake a** street thugs are gods , ray j is a b**** but still got in fabs face , and fifty didn't do s*** like he claims he did
Comment by F***THEWORLD on September 22, 2011 at 4:46am
5o whats going on?50:everthing good!

lol everything is always good i giuess lol...

i cant even hear s*** either???low a** volume n s***!!! all i hear is FLEXs f***** a**.
f-uck tupac? no niqqa f-uck u (we dont forget flex) DONT COME TO THE WEST!
Comment by Guy Green on September 22, 2011 at 3:56am
Fif is the Awesome, man not only he is created an empire on his own, made mills, he is helping the world by providing something via his name............... Every time you think that's it, FIF comes back with something bigger. www.WorkFor5.com (What can you do for $5)
Comment by Y2 on September 22, 2011 at 3:56am
Fab got punked. How many of yall would let Ray J talk reckless to your face. Not me



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

forefront liked NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
7 minutes ago
Kylizzel liked NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
17 minutes ago
Breezy Says shared their blog post on Twitter
23 minutes ago
Breezy Says posted blog posts
23 minutes ago
TheBadazz commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Tucker's IRS Debt Balloons To Over $14 Million
"He need Friday, Rush Hour, Money Talks sequels and be on Tour, BET, HBO and Stars! Lol he's f*****!!!!"
34 minutes ago
Daphenous Reid commented on NewMusic's blog post Trinidad James - Mr. Officer
"Something positive cool! !!"
37 minutes ago
Daphenous Reid commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Tucker's IRS Debt Balloons To Over $14 Million
"He'll back slide like Mason Betha start making worldly movies again and go on tour cursing"
38 minutes ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Tucker's IRS Debt Balloons To Over $14 Million
"In smokey's words, "GOD Daaaaaaammmmnnn!!!!!""
47 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy