WTF? Woman Drugs Husband, Cuts Off His Penis & Puts It In Garbage Disposal "He Deserved It" [Video]

 

Video After The Jump

A Southern California woman got revenge on her husband who was divorcing her by cutting off his penis and putting it a garbage disposal.

48-year old Catherine Kieu Becker was arrested Monday night at the Garden Grove home she was sharing with the victim until their divorce is finalized.

Police say Becker drugged her husband's dinner to make him sleepy. When he went to lie down, she tied him to the bed and cut off his penis. Then put in a garbage disposal and ground it up.

"The victim went to lie down and he woke up tied to the bed with his wife tugging his clothes off," police said. "The suspect grabbed the victim's penis and cut it off."

After injuring her husband, Becker called 911. When police arrived she told them "he deserved it." Her husband was found still tied to the bed and bleeding from the groin area.

The 51-year old man was taken to UC Irvine Medical Center in Orange. Pieces of the penis were brought to the hospital, but it remained unclear whether surgeons were able to reattach it according to MSNBC.

The couple have been married less than two years.

Becker was booked for aggravated mayhem, false imprisonment, assault with a deadly weapon, administering a drug with intent to commit a felony, poisoning, and spousal abuse. She is being held at the Orange County Jail on $1 million bail. If convicted of all charges she could face life in prison.

 

The husband is listed in good condition by the hospital.

 



Follow Me on Facebook, Myspace and Twitter
Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter

Views: 674

Tags: &, Cuts, Disposal, Drugs, Garbage, He Deserved It, His, Husband, In, It, More…Off, Penis, Puts, WTF?, Woman, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by akira flemming on July 13, 2011 at 10:25pm
clothes**
Comment by akira flemming on July 13, 2011 at 10:24pm
LOLOLOLOLOL u go girl lol im jus kiddin damm she could of just burn the close she never heard about jasmine "bus the windows out ur car" she could of done tht s*** lol
Comment by Steven G Ross on July 13, 2011 at 10:05pm
f***** yikes,no man should go through that,unless he's a rapist,lol,but yikes tho!,hahaha.but 4 real,what do they do after that?like damn is he even a man anymore,shoot me in the head if that happens to me,lol.
Comment by RIZZ on July 13, 2011 at 9:39pm
id kill the b**** on dawgs i luv how the law is soo easy on women first casey Anthony now this f*** troll
Comment by Ms.Unaware Book "UnAware" Coming on July 13, 2011 at 9:18pm
Woooow!!!!!...She was pissed lol...too much.....
Comment by NotoriousRambo on July 13, 2011 at 5:22pm
ULTIMATE CRIME AGAINST A MAN OUCH!
Comment by NINJA on July 13, 2011 at 4:56pm
rofl
Comment by MUSICMAN on July 13, 2011 at 4:07pm
NEED A STUDIO? NO PROBLEM THERES AN APP FOR THAT. DOWNLOAD PROSTUDIOAPP WWW.NOVLEG.COM
Comment by Sharice J on July 13, 2011 at 3:20pm
Disgusting
Comment by Sharice J on July 13, 2011 at 3:19pm
wow..........



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Dirty South commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"Lol! That s*** was funny. He saidJimmy Kemmel's name because he knows Jimmy will air this video as soon as he find out about it. Haha@the guy who said 50 cant make a hit. Have you seen his shows tard? 50 tours everywhere that your favorite…"
10 minutes ago
Rucku$ commented on ChasinDatPaper's blog post Talib Kweli Argues With CNN's Don Lemon Over The Media's Coverage Of Michael Brown. Threatens To Walk Away From Interview [Video]
"Here's real talk 100%. People that have gotten shot and killed have had the attitude of talib kweli, nobody would shoot a person like don lemon. He stayed calm during the whole argument like a person. Think about what I'm saying before you…"
20 minutes ago
NewMusic's 7 blog posts were featured
22 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
22 minutes ago
NewMusic posted blog posts
29 minutes ago
LL TaF commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"ROFL"
30 minutes ago
T.j. Hall commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"haha"
32 minutes ago
Lux commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"LMFAOOOOO ayee 50 is probably the funniest rap n**** ever real talk. He may not be able to make a hit these days but he damn sure can make a n**** laugh."
34 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy