Joe Budden Ethers his Ex Girl Esther Baxter For Cheating on Him [Video + New Track Inside]



Joe Budden calls up The Breakfast Club on Power 105 1 to s*** on Esther Baxter cheating on him with former NY Giant Derrick Ward. Says she f***** Derrick while she was pregant with another man's child.....

Audio after the break....



Joe Budden - Ordinary Love S***- Part 3 (Closure)



Joe Budden also took to his twitter to air Esther out

Views: 951

Tags: +, Baxter, Budden, Cehating, Esther, Ethers, Ex, For, Girl, Him, More…Inside], Joe, New, Track, [Video, his, on

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Jakez on May 5, 2011 at 4:12am
Least he puts all that feelin and s*** into his music.
Comment by Jakez on May 5, 2011 at 4:11am
Budden is in the top 20 at LEAST, but yeah he is def buggin on all these brauds
Comment by Rocco a.K.a. Bunz on May 4, 2011 at 5:16pm
dis n**** buggin off them hoes....whatever he doin aint workin....
Comment by KiLLa on May 4, 2011 at 4:14pm
this n**** crack allday
Comment by omar capellan on May 4, 2011 at 11:17am
Just come and brag with your friends & family www.braggingaboutit.com

You could also check out the video to see some of the cool stuff the site has to offer.
http://www.youtube.com/watch?v=EcCwhHCuU5k
Comment by Sxc P on May 4, 2011 at 6:59am
lol shame.
Comment by Sayog Soodeyal on May 4, 2011 at 5:24am
joe budden the new NAS
Comment by Sayog Soodeyal on May 4, 2011 at 5:24am
Does all Joe's woman cheat on him, you need to hit them proper dogg.
Comment by poppa pistol on May 4, 2011 at 3:42am
@ sir buttah you seem as though you were crying while typing that. your girl must have cheated on you with someone that you can't beat up. i understand. cuz thats what happened to joe in this case... ha ha ha
Comment by E on May 3, 2011 at 11:48pm
Cap'n save a hoe joe! smfh



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

T commented on ChasinDatPaper's blog post Man Sentenced To 9 Months In Jail For Slapping Woman Across The Face With His Penis
"Lmao..... no chick should press charges for that! Just take that one as 'he got me' and laff It off"
4 minutes ago
NewMusic's 10 blog posts were featured
5 minutes ago
NewMusic posted blog posts
5 minutes ago
SKNZ commented on NewMusic's blog post Honey Cocaine - Curveball (Official Music Video)
"I hope the ol girl read this. Get them shorts out yo a**. You not sexy bit h. You can't dance. And if that was u rapping your a complete horrid sight. GARBAGE!!!! #Nothing worse than an ugly THOT"
16 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on ChasinDatPaper's blog post Man Sentenced To 9 Months In Jail For Slapping Woman Across The Face With His Penis
"lol"
18 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on NewMusic's blog post Tony Yayo x DJ Whoo Kid x Watch The Duck - Frosted Leaf
"Good song. Love the mellow beat. Something definitely for the headphones. I wanna hear a hype fast beat from yayo. Seems like hes always rapping the same speed."
20 minutes ago
Rucku$ commented on NewMusic's blog post Iggy Azalea - Iggy SZN
"Nah."
21 minutes ago
Looking for Class liked NewMusic's blog post Tony Yayo x DJ Whoo Kid x Watch The Duck - Frosted Leaf
24 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy