Aries Spiers Goes In On Southern Rappers In His New Comedy Music Video "F*ck A Book N*gga" [Video Inside]

Video After The Jump

 

Aries Spears takes aim at southern rappers in his latest comedy video.

Spiers plays rapper Big Booga Boogaloo an obnoxious country artist who just wants you to dance to his music and throw away the books.

 

Is this too stereotypical or funny as hell?

Check it out.

 




Follow Me On Facebook, Myspace and Twitter
Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter

Views: 1551

Tags: Aries, Comedy, F*ck A Book, Goes, His, In, Music, New, On, Rapper, More…Southern, Spiers, Video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Cherokee Moore on March 9, 2011 at 5:56pm
Yeah, 99% of South rappers are garbage. Only the East and West do real ish.
Comment by Quake on March 9, 2011 at 5:45pm
Man the south is trash hands down. Nothing but coon s*** comes out of the south. No real lyricist comes from the south. Westcoast you got Snoop, Game, NWA, Ice Cube, Nate Dogg, Easy E, Dr. Dre, 2pac, E-40, etc..... Eastcoast you got, Jay-z, Nas, 50 cent, Biggie, Mobb Deep, Cassidy, Big L, Jadakiss, The Fugees, DMX, etc.

The only good rappers the south got is : Scarface, Andre 3000, Bun B, Big Boi, Ludacris, and Ti....

And the rest is trash 10x...
Comment by Grimmez on March 9, 2011 at 5:38pm
i eat dat muh fucka, lmao, it was kinda funny still. i like south music but dis was funny still.....some parts
Comment by juan dieguez on March 9, 2011 at 5:28pm
damn that b**** elke looks so good man f***!! lol
Comment by TG on March 9, 2011 at 5:26pm
Oh and btw, no, it's not people like me the reason the game is f*cked up, it's people like you whos says everyone is "Hatin" cause they don't agree with them
Comment by juan dieguez on March 9, 2011 at 5:25pm
thats funny man if for all u south n***** getting mad?? suck a d*** man is just comedy stupid f******
Comment by FRANKIE DOLO on March 9, 2011 at 5:25pm
Also learn how to write a complete sentence since u got all the common since lol stupid m*********** lol
Comment by TG on March 9, 2011 at 5:23pm
Don't mention my name if you ain't gonna read my comment right. I said every region these days suck, so why "You" mad? Ain't nobody "Hatin" (The stupidest f*ckin word in the world), so shut the f*ck up, and dont come at me, cause you didn't get my point.
Comment by FRANKIE DOLO on March 9, 2011 at 5:22pm
Charlie blanks said the south don't have no common sense lol if that's true then why the n***** in the south get good deals independent and y'all n***** stay getting rape in ur major deals lol. Think about all the rappers the south help put on including ur man 50 cent lol y'all northerns are so smart ur dumb. Lol
Comment by FRANKIE DOLO on March 9, 2011 at 5:16pm
Another hater this dude still got a career lol it is what it is south still got s*** on smash ny still hasn't been da same since snoop came threw and crush da building lol.
People say the south don't have no spitter y'all funny same m************ who be in da club singing word forwofor word how they go so hard in the m*********** paint lol



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post Hilarious: Stranger High Fives New Yorkers Trying To Hail Cabs [Video]
"lmao"
56 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post Charli XCX Covers Complex. Explains Why She Wants To Sell Tampons As Tour Merch "Periods Are Punk" [Pics]
"Ooo k"
56 minutes ago
DannyTanner commented on NewMusic's blog post Chief Keef - Wait (Prod. By Chief Keef)
"FIRE!!!"
1 hour ago
DannyTanner updated their profile
1 hour ago
1THUG aka PUT ah HOLE in ya CREW commented on ChasinDatPaper's blog post Real Life Hannibal Lector: Indiana Man, Joseph Oberhansley, Kills Ex-GF, Eats Her Heart, Lungs & Brain [Video]
"Any money bet dat Betch is hella mad she aks him to eat her out!! Negga ate tha twot, tha azz, tha intestimes, tha hyboid gland...and tha arm picks....negga was prolly dunkin her toes in macdonnooz sweet and sour sauce before he popped em back!!"
1 hour ago
1THUG aka PUT ah HOLE in ya CREW commented on ChasinDatPaper's blog post Real Life Hannibal Lector: Indiana Man, Joseph Oberhansley, Kills Ex-GF, Eats Her Heart, Lungs & Brain [Video]
"Negga do look like he related kinda to this50 member ill will!!"
1 hour ago
Daphenous Reid commented on NewMusic's blog post Chief Keef - Wait (Prod. By Chief Keef)
"Ray Rice gets exiled from league Adrian Peterson gets suspended from his team Chief Keef needs to be black balled from major labels and independent labels"
2 hours ago
ILL like the FILA "F" liked NewMusic's blog post Yelawolf - Till It's Gone
3 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy