The Lost Tracks?? Unreleased "I Get Money" Eminem Verse Found [Mentions Jay-Z & Kanye West]



"They keep on saying the same rappers are the best, Jay-Z & Kanye West
Maybe they’re just trying to distract you from the fact that I’m coming back
Or maybe it’s cause I ain’t black, Maybe it’s because of that, Maybe it’s because I’m the highest selling artist in rap"

Views: 717

Tags: &, Eminem, Found, I Get Money, Jay-Z, Kanye, Lost, The, Tracks??, Unreleased, More…Verse, West], [Mentions

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Juan Michael on June 11, 2011 at 4:18pm
@Rambo, Eminem wrote his best songs when he was on drugs. He wrote Kim while on Ecstacy
Comment by Greedy Petey Macc on March 5, 2011 at 9:41am
lol@rambo we loved da druged up em....... he sober NOW bra bra
Comment by Joseph Fugate on March 3, 2011 at 3:34pm
@NortoriousRambo...what do you mean "before" all of the drugs?
Comment by NotoriousRambo on March 3, 2011 at 1:08am
THIS IS THE EMINEM WE ALL LOVED AND MISS BEFORE ALL THE DRUGS
Comment by StaysHigh on March 1, 2011 at 8:41pm
Damn this s*** is fire. I know EM didnt put this out cus he didnt wanna go at jay and kanye, but he shoulda. Em had a weak 2 yrs besides that hes the best. how do u argue that??
Comment by mr. spliffs on March 1, 2011 at 6:12pm
youtube 'eminem - GOAT' and 'the Apple' .... and quit actin like black ppl dont like eminem cuz half of them do, and the other half are hatin' like they're old whites on tiger woods.
Comment by abi clarke on March 1, 2011 at 3:30pm
i think there's some truth to it
Comment by temptation corleone on March 1, 2011 at 3:18pm
em is the s*** cuzz yall missing what he sayin but 50 cent startin to get gay what happen to dissin fools krs and pac never let up what happen locc i mean istill bump his old s*** everyday but his new look and music is startin to be gay as fucc vee neck shirts an s*** stop copyin n***** c yo self cuzz tony yayo still spit hard s***
Comment by Randizzle on March 1, 2011 at 1:33pm
ohhhh and side note @jaVito i need a doctor video has over 5.5 million plays for the official video get your facts straight before you say s*** i mean damn people smfh
Comment by Randizzle on March 1, 2011 at 1:20pm
working link http://www.youtube.com/watch?v=EVNwmAgyeeQ



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy