Jay-Z "Off That" feat Drake- Hot Or Not? [Download Link Included]




Quantcast

Views: 609

Tags: Drake, Jay-Z, Off, That, Thisis50

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by King a.k.a Da Judge on August 24, 2009 at 12:28am
Wow Jay!! Who is This For, All My Singles Ladies!! This S*** is... Why N***** Scared to Give 50 The Crown!! We watch These N***** Kill they Selves, lil by lil!! I miss Jay when he Was Throwin up The Roc & had State Prop, Rollin!! Never been a big Fan, but Why Call this Album the BLue Print, You way off from That so Far!! DOA,? S*** All this Was Missin is a Little Auto Tune!! N***** all Out of They Lane!! Jay makin S*** like This when N***** disRespectin U, Ya Wife, & everything Else!! If You Makin Grown Folks Music: Start Actin Like 1!!!

Where My Real N***** At!!!
Fuc a bloggER- N**** This Real Talk!! Damn I Miss PAC!!!
Comment by King a.k.a Da Judge on August 24, 2009 at 12:28am
Wow Jay!! Who is This For, All My Singles Ladies!! This S*** is... Why N***** Scared to Give 50 The Crown!! We watch These N***** Kill they Selves, lil by lil!! I miss Jay when he Was Throwin up The Roc & had State Prop, Rollin!! Never been a big Fan, but Why Call this Album the BLue Print, You way off from That so Far!! DOA,? S*** All this Was Missin is a Little Auto Tune!! N***** all Out of They Lane!! Jay makin S*** like This when N***** disRespectin U, Ya Wife, & everything Else!! If You Makin Grown Folks Music: Start Actin Like 1!!!

Where My Real N***** At!!!
Fuc a bloggER- N**** This Real Talk!! Damn I Miss PAC!!!
Comment by King a.k.a Da Judge on August 24, 2009 at 12:28am
Wow Jay!! Who is This For, All My Singles Ladies!! This S*** is... Why N***** Scared to Give 50 The Crown!! We watch These N***** Kill they Selves, lil by lil!! I miss Jay when he Was Throwin up The Roc & had State Prop, Rollin!! Never been a big Fan, but Why Call this Album the BLue Print, You way off from That so Far!! DOA,? S*** All this Was Missin is a Little Auto Tune!! N***** all Out of They Lane!! Jay makin S*** like This when N***** disRespectin U, Ya Wife, & everything Else!! If You Makin Grown Folks Music: Start Actin Like 1!!!

Where My Real N***** At!!!
Fuc a bloggER- N**** This Real Talk!! Damn I Miss PAC!!!
Comment by Nev tha Devil on August 24, 2009 at 12:28am
@Tha Great Dame

I been said Hip Hop is in it's disco faze wit all the glittery s***. It will come back around. But n***** don't by cd's so that's were the problem is, so we have no voice and they all say the same s***, there's nothing empowering. So i will keep on listening to Jay like i have since the begining cause ain't nothing else with dialogue on the radar.
Comment by john doe on August 24, 2009 at 12:21am
I NOT HATIN ON 50 AS A PERSON BUT 50 AINT PUT OUT GOOD MUSIC SINCE GAMES FIRST ALBUM LOL AND IF YOU THINK THE F****** TRASH HE PUTTIN OUT RECENTLY IS GOOD THEN YOU SHUD BE PUNCHED IN THE BACK OF YOUR FUKING HEAD 50 F****** TIMES RHYMIN ABOUT THE SAME IGNORANT MONKEY S*** I DONT WANNA HEAR ANOTHER SONG ABOUT PEELIN N***** WIGS BACK TALK ABOUT SOME REAL LIFE S*** NO MORE IGNORANT HOOD FUCKERY
Comment by kamar raji on August 24, 2009 at 12:19am
mate ur not even in my weight division go brush your yellow teeth spam
Comment by Jack Walker on August 24, 2009 at 12:17am
Jay Z worship's the DEVIL........ Look''' he diffinitily Sold his soul.. This man has "The hottest" chick in the game, and this MAN is the richest in the game too.. By the way to the artist now known as Drake "I going to f*** you up!!! if my girl plays that trey song song again" .................LoL.. just joking, but you are still a cookie cutter artist though, and Jay Z is a devel Lover....LoL NO OFFENSE Jay @ B
Comment by SCRAP 215 on August 24, 2009 at 12:16am
not bad
Comment by johnnyboii on August 24, 2009 at 12:15am
kamar raji YU STILL P**** YU AINT ON TOPIC ALL I WANNA HEAR YU SAY IS YU WANNA SHOOT A ONE ON IF YU DON'T WANNA FIGHT THEN ITS NUFFIN CUZ I KNO U P**** ANYWAY
Comment by Tha Great Dame on August 24, 2009 at 12:14am
alright i'm gonna say a little more.....did the hood just disappear ,did everybody win tha f****** lotto and nobody told me or some s*** ....y yyyyyyyyyyyyyyyyyy that f*** is everybody so happy.....did m********** obama approve reparations or somethin.......i don't think u n***** get what they r tryna do wit this type or fuckery they are calling our music.....if u don't got millions or at least hunit thousands and u like this type of s*** then u r a dumb m********* and u r gonna die broke and fake happy.....yall wanna hear n***** talkin about s*** that u ain't neva did will neva do and will neva eva eva have tha oppurtunity to do because these b**** a** n***** is taken it away from u.......this is not hip pop Rn hop hop and roll music this is the hoods music and it sounds like we r in the f***** seventies makin disco music ....u n***** r tha fans of tha new disco ...welcome to Y m********** MCA u r all tha new village people....u n***** need to go to tha f***** blue oyster and party......and i listen to jay-z but i will not support any n**** tryna help these fuckas steal our music and make it resemble them....Tha Great Dame



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy