LOL---Barack Obama ''Blame It'' Jamie Fox Spoof

Views: 39

Tags: music, obama, spoof

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by P TRILLA on May 16, 2009 at 8:21pm
besides it being funny it has a good message but i aint laugh. i guess yall rather have entertainment then fix our economy.
Comment by lenae on May 16, 2009 at 8:19pm
hahaha that was poppin.. blaim it on bush
Comment by JD365 on May 16, 2009 at 7:30pm
wow I liked it!
Comment by Nic-Nac on May 16, 2009 at 7:23pm
FUNNY !!!!!!!!!!
Comment by EmInEm5163 on May 16, 2009 at 6:51pm
MICHELLE OBAMA NEEDS TO GET HER FACE FIXED LOL
Comment by Talk OF Holland on May 16, 2009 at 6:47pm
lol its nice two blame it on bush.Butt still......... America is f*** 4 along long time.God bless jugdmend Day
Comment by STASH on May 16, 2009 at 6:45pm
lmao funny......www.myspace.com/toodamnsmooth......www.twitter.com/STASHBK FOLLOW ME!
Comment by Ty Statz on May 16, 2009 at 6:38pm
lol..Ty Statz.PunchLine Kingz,,, chillz ent, is/was here !
Comment by Ford on May 16, 2009 at 8:58am
They never get guys who really look like Barack, at least to me.

They're lacking that certain... I don't know what.

I like the O'Reily

And how fragrantly they're flossing as they keep talking about the economy.

www.HowlAtMe.com



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

MimE-FreAK commented on ChasinDatPaper's blog post Phillip Seymour Hoffman's Children Not Included In His Will Because He Didn't Want Them To Be "Trust Fund Kids." $35 Million Estate Left To Their Mother [Video]
"I hope the mom does the right thing by her children"
6 minutes ago
MimE-FreAK commented on ChasinDatPaper's blog post Craigslist Murders: Pregnant Wyoming Teen Strangled, BF Decapitated After Sexual Rendezvous With Stranger [Video/Pics]
"dddddddaaaaaammmmmnnnnnn"
9 minutes ago
billy bob commented on ChasinDatPaper's blog post Remy Ma Will Be Home In 10 Days! Calls Angie Martinez From Prison To Talk About Label Offers, Reality Show, Her Pen Game Being On Point, Nicki Minaj, Fat Joe, Big Pun & More (Audio)
"Again f*** face typo I'm using my phone first I thought I typed "automatically" then after revising I realized my auto correct switched it to "automated" I realize it deleted the "mated" all I really wanted to…"
13 minutes ago
Tdubl commented on ChasinDatPaper's blog post Ray J Hit With 10 Charges Stemming From May Incident When He Kicked Out Window Of Patrol Car [Video]
"He better call his booty goons off Fab to come help him stay a virgin in county. Real talk though, I wonder how much he gonna get taxed to keep his teeth in his mouth. N***** ain't finna let him do his time and leave, betta break bread pussy…"
14 minutes ago
Killer Kingdam commented on ChasinDatPaper's blog post KOTD - Rap Battle: Math Hoffa Vs. Dizaster [Video]
"you've got a broke n****'s swag you face says i brows - boom Math battered D with that line there"
16 minutes ago
billy bob commented on ChasinDatPaper's blog post Remy Ma Will Be Home In 10 Days! Calls Angie Martinez From Prison To Talk About Label Offers, Reality Show, Her Pen Game Being On Point, Nicki Minaj, Fat Joe, Big Pun & More (Audio)
"You must have a super s***** life if you come on here just to start problems with someone bruh internet beefs appear to be the highlight of your miserable life also the cat in the hat thing it was mad corny? Were you looking for something that mad…"
18 minutes ago
YKham commented on ChasinDatPaper's blog post Phillip Seymour Hoffman's Children Not Included In His Will Because He Didn't Want Them To Be "Trust Fund Kids." $35 Million Estate Left To Their Mother [Video]
"Thats dumb as f***...first you become a heroin addict and eventually kill yourself with the addiction then you leave them no ends to start their life when the become grown..So now they have no father and no financial security for their future..Cuz…"
24 minutes ago
Totalblur commented on ChasinDatPaper's blog post Craigslist Murders: Pregnant Wyoming Teen Strangled, BF Decapitated After Sexual Rendezvous With Stranger [Video/Pics]
"They going straight to hell"
27 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy