TONE MONEY $$$$
  • Male
  • Philly
  • United States
Share on Facebook
Share

TONE MONEY $$$$'s Friends

  • Frenchy
  • Kieren UkPsYcHo Layton
  • ןǝƃuɐ ʇǝǝʍs
  • stacey marie
  • Maria
  • ct shorty > you.
  • t82lua
  • chloe X
  • angi
  • apple
  • Tila Tequila
  • dagreatest_20 "M.G.K"
  • brande
  • The Best Fun Site
  • bulletproof

Music

Loading…

TONE MONEY $$$$'s Discussions

ROTTEN APPLE

Started this discussion. Last reply by LOCKBACK Jun 8, 2009. 5 Replies

RSS

junclassic – The 730 Interview

When you’re eleven albums deep in the game, it’d be easy to get stuck in your ways, settle into an easy formula, and let cruise control take over. Lucky for us, junclassic, keeps finding new ways to reinvent himself and continues to show growth. On Better Than Fiction Too, the sequel to Better Than Fiction, the Queens product continues exploring his identity while crafting clever punchlines and getting personal, like on the tribute “Father’s Day.” jun chops it up with us while remembering an MC near and dear to our hearts, Nut Nillz. It’s always good to chop it up [...]

Rockboy G’z – Salute

Some new heat from the D/R Period camp.

Elzhi – The 730 Interview

From his smooth, razor-sharp verses with Slum Village, Elzhi quickly established himself as an MC in the realest sense (and think about how many MCs can be smooth and razor-sharp at the same time – I’ll wait). Whether he’s dropping game to a lady or reminding you why his wit and wordplay is in another realm, Elzhi’s stayed Elzhi as he transitioned away from Slum to establish himself as a solo artist. When he reinvented Nas’s classic Illmatic as Elmatic, Elzhi proved to still be on the innovative tip, as he not only flipped songs that would be frightening to [...]

UnLearn – Star Child

Word to NASA on this one.

UnLearn – Unfuckwitable

Some new heat from UnLearn and the ironically named Sticky Ricardo on a track about not being f***** with.

Gifts Received

Gift

TONE MONEY $$$$ has not received any gifts yet

Give a Gift

 

WELCOME TO THE REAL

Latest Activity

TONE MONEY $$$$ commented on G-Unit Promotions's blog post Here's Your Chance to Win 2 Tix to See 50 Cent & G-Unit Performing LIVE in Philly & Maryland!
"1. C 2.A 3. C Can't wait for that new g unit ep"
Jan 22, 2015
Vendetta Rose and TONE MONEY $$$$ are now friends
May 22, 2010
TONE MONEY $$$$ commented on ChasinDatPaper's blog post Young Jeezy Says New CD, 'Thug Motivation 103' Will Drop In June. Speaks On Plies Collaboration
"trap or die 2 the streets need that"
Mar 3, 2010
TONE MONEY $$$$ left a comment for Maria
"what up shawty"
Jan 7, 2010
TONE MONEY $$$$ left a comment for chloe X
"i def did have a good new year i got sooo drunk lol"
Jan 7, 2010
TONE MONEY $$$$ commented on ChasinDatPaper's blog post *Must Watch TV* Animated Series The Boondocks Returning To Air In 2010
"new episodes!!! damn i been waiting for a good minute"
Dec 28, 2009
TONE MONEY $$$$ commented on G-Unit Promotions's blog post Miley Cyrus's Dad Makes DJ Whoo Kid cry for Christmas [Click Inside]
"scooby dooby doo"
Dec 27, 2009
TONE MONEY $$$$ left a comment for chloe X
"lol i didn't get too messed up im waiting for new years lol so what were you drinking"
Dec 27, 2009

Profile Information

Hometown
philadelphia
About Me
my name is tony they call me tone. i live in philly. im half black half italin. i never was that tall but my confidence made up for it. and im just a real n****. i do write a little bit but nother major yet... BUT LOOK FOR THA KID but i just do me so if ya'll wanna kno more get @ me,,,
Zip Code
19124
Gender
Male
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African, White/Caucasian
Physical Type
Average
Height
5'9"-5'11"
What do you do
Rap, Act, Just Chillin
DJ's - Drop your biggest projects and site URLs
myspace.com/thenewkingofphilly
Favorite 50 Cent song
you should be here
Website
http://myspace.com/youngtone3
Favorite Music
i mean i f*** with fifty. of course when he first came out he was hot and he still is but it aint the same fifty but i got love for g-unit. i r&b
Favorite TV Shows
rob & big. that 70s show. the wire, entourage, fatherhood, the boondocks. i f*** with steve wilkos , martin, the fresh prince
Favorite Books and Authors
the life of marvin gaye , comfessions of a video vixen

PHILLY PHILLY ALL DAY EVERY DAY

50 cent Pictures, Images and Photos


TONY YAYO Pictures, Images and Photos


[[Lloyd Banks]] Pictures, Images and Photos


eminem Pictures, Images and Photos

Comment Wall (182 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 6:08pm on January 7, 2010, chloe X said…
lol good good thats what i like to hear!
At 9:12am on January 2, 2010, chloe X said…
hey did u have a good new year then :)?
At 6:06am on December 26, 2009, chloe X said…
good good :) yeah its been good thanks im payin for it today tho massive hangover haha
At 12:58pm on December 24, 2009, chloe X said…
hope u enjoy ur christmas :)
At 4:01pm on December 22, 2009, chloe X said…
thats a good one, i couldnt cut down on smokin and drinkin lol i think mines would be to hurry up n get a job ! lol
At 3:53pm on December 22, 2009, chloe X said…
hmm no i dont but now that u mention it am gonna have to come up with something lol a had forgot all about it, do yo?
At 8:42am on December 22, 2009, Jazzy said…
lmao. no im not tryna be they mascot im tryna own them lol
At 6:25am on December 22, 2009, chloe X said…
yeah this year deffo has had its fair share of b******* , new year should be gd :)
At 3:30pm on December 21, 2009, Jazzy said…
they should. i AM THE ONLY that still has their back. lol shame on them.
At 3:16pm on December 21, 2009, Jazzy said…
yea so at least the skins kno they wont lose me. lol

TONE MONEY $$$$'s Blog

CAN HIP HOP BE DEAD.......

Posted on January 27, 2008 at 7:45pm 0 Comments

TODAY WITH ALL THIS HOOK RAPPERS WHO HAVE A GOOD BEAT AND A CATCHY HOOK SELL MORE THAN THE REAL HIP HIP ARTIST THATS OUT SUCH AS COMMON OR KANYE WEST SURE THAT S*** CAN APPEAR ONCE OR TWICE BUT EVERYBODY IS COMING UP WITH A BULLSHI* ALBUM THAT SOUNDS THE SAME. THE FANS ARE HELPING KILL HIP HOP

LISTEN TO A 2PAC OR BIG L ALBUM AND GET AT ME!!!

 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Silvia V. posted blog posts
31 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post Band$ - "No Fitness"
46 minutes ago
CMLapse Ent. posted blog posts
47 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"@MASTER..LoL.Exactly.. You know its funny. Every time there's a big time F up by a Caucasian individual on this website, I can't seem to find F**ktheWorld's comment anywhere!! Or none of the other racist for that matter."
50 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"Lmao! Ok let's see them spin this to blame the black people."
57 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post IRS Hits Iggy Azalea With $270K Tax Lien. 2nd One This Year
"Don't seem too fancy now."
1 hour ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post IRS Hits Iggy Azalea With $270K Tax Lien. 2nd One This Year
"Better start getting that show money or find a sugar daddy ball player to pay the bill"
2 hours ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"What NO paid leave pending internal investigation? No sending this out to a grand jury to see if they'll indict him? Ok"
2 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy