Chuck-A-Deuce
  • Male
  • Dirty South Don'
  • United States
Share on Facebook
Share
  • News
  • Discussions (1)
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Chuck-A-Deuce's Friends

  • THE RAW ZONE (Palmin Ur Mom ASS)
  • Kimberly Pellot
  • PRINCESSRAPCRAP
  • Drake James
  • Shay Star
  • Destiny
  • Mz Kena Thee Body
  • Nu Queen
  • R3DD
  • katiegotsumass
  • M.Kay
  • Diana
  • grownbooty
  • Jerry
  • THUGZ ANGEL

Profile Information

Hometown
HUSTLE-VILLE
About Me
GET MONEY
Zip Code
Tha DIRTY DIRTY
Gender
Male
Relationship Status
Swinger
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Athletic
Height
6'-4"-6'8"
What do you do
Professional
Favorite 50 Cent song
Gangsta'z Delight
Favorite Music
"GANGSTA S***"
Favorite TV Shows
BET / MTV / HBO / CNN
Favorite Books and Authors
YA MAMA'S STICKY WET ROMANCE NOVEL !!!!!!

Latest Activity

Chuck-A-Deuce commented on Phelonius Caperz's blog post Floyd Mayweather Reportedly Considering Coming Out Of Retirement For One More Fight
"after his fans Tatted 50-0 hahaha, & don't nobody wanna see McGregor 2.. give us a real boxer"
Nov 29

Gifts Received

Gift

Chuck-A-Deuce has not received any gifts yet

Give a Gift

 

This iz CHILD's PLAY

Hi,.. im Chucky,.. Im your friend 2 the END,..... wana play??

Music

Loading…

Comment Wall (312 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 4:13pm on August 13, 2010, Lady said…
lol im gonna miss a good friendship. well let me decide this
At 1:36pm on October 21, 2009, angelina said…
good you
At 10:54pm on October 19, 2009, angelina said…
hello
At 11:56pm on September 16, 2009, Nickii's Boutique said…
At 3:50pm on August 26, 2009, Nickii's Boutique said…
Finally! An update on what's new and exciting at Nickii's Boutique. Get your fix at http://site.nickiisboutique.com/blog or http://nickiisnews.blogspot.com/
At 5:03pm on July 26, 2009, jolanta said…
thanx for the req
At 11:29am on July 26, 2009, Miss Me said…
wat it do
At 3:02pm on July 24, 2009, Denise said…
thanks for the hit-up babe!
At 1:07pm on June 6, 2009, Twiiin - Bad Language Girls said…
thanks for answering me punk a**.. youre big for nothing..lol
At 8:45am on May 27, 2009, Eve said…
heyy thanks for the add... you REALLY like dogs huh hahahaa
x
At 10:39am on May 24, 2009, Twiiin - Bad Language Girls said…
jack hole/??? lmfao what in tha world? lol.... im goood too..chilin ..grindin as usual... hey listen how come i have never recieved a freaking phone call from you? are u still on lock down?
At 5:06pm on May 19, 2009, Twiiin - Bad Language Girls said…
where the heck you been at punka aaass hoe?
At 12:15am on May 17, 2009, S.DOTHOFFA SUPREME said…
LMMFAO!!!

WHATS GOOD WIT YOU FAM FAM, ALL IS WELL AS TO BE EXPECTED ON MY END...HOW ABOUT YOU AND YOURS?

MY BEST FRIEND FLCUTIE IS VERY "PARTICULAR" ABOUT WHO SHE EXCEPTS, I TOLD HER THIS IS A DAMN SOCIAL NETWORKING SITE!!! LOL

NEVERTHELESS I WILL RELAY THE MESSAGE...BREATHE EASY MY DUDE, I'LL HOLLA...

P.S.-YOU STUPID FOR WHAT YOU SAID ABOUT MY LIPS, LOL!!!
At 3:16pm on March 21, 2009, Jayden said…
thankd for the request, cuite how is your day going today
At 5:29pm on March 20, 2009, Princess ♪♫ said…
lol im glad u like them
At 4:29am on March 19, 2009, Princess ♪♫ said…
hey? how u been?
At 10:22am on March 12, 2009, VixenTheDiva said…
thanks sweetie..i'm my dummie bestie put my name is sabrina..it's Tamia.
At 10:00am on March 12, 2009, Felicia said…
thanks for the request
At 1:31am on March 6, 2009, kamisha said…
what's good with you ........
At 12:39am on February 28, 2009, S.DOTHOFFA SUPREME said…
I'M GLAD I GET TO LOOK AT YOUR SEXY PIC INSTEAD OF THIS B**** A**, LMAO! AS YOU CAN TELL I'M STARTING TO FEEL A LITTLE BETTER-SHOW MY BFF FLCUTIE SOME LOVE, SHE NEW TO THIS-1,000 BLESSINGS-*HOFFA*
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Grind2Glory posted blog posts
46 minutes ago
ThuggedOutNerd commented on G-Unit Promotions's blog post Eminem - "Untouchable" (Audio)
"Yo Believe, Chloraseptic, Offended, Castle, Arose are my favorites, anything not with a feature is dope, River is weak, Like Home is weak, Walk on Water is weak, any non rapper feature I havent even touched yet."
1 hour ago
ThuggedOutNerd commented on Thisis50 TV's blog post Mr. Porter Says Adele was Supposed To Be on Eminem's 'Revival' + Eminem & 50 Cent Collabo Album?? - TI50
"A 50 Cent x Eminem album would be my ultimate dream haha I don't care how s***** or good it would sound, the fact my 2 fav hip hop artists of all time on the same record would be ill. From Love Me, Patiently Waiting, Dont Push Me, Gatman and…"
1 hour ago
Paul Platt liked Thisis50 TV's blog post Mr. Porter Says Adele was Supposed To Be on Eminem's 'Revival' + Eminem & 50 Cent Collabo Album?? - TI50
4 hours ago
Paul Platt liked Thisis50 TV's blog post Mr. Porter Says Adele was Supposed To Be on Eminem's 'Revival' + Eminem & 50 Cent Collabo Album?? - TI50
4 hours ago
Team Ruckus liked Team Ruckus's video
7 hours ago
Burt Bolivar liked Thisis50 TV's blog post Ericka Alexander on Starring in Living Single, Get Out & Cosby Show ; Hillary Clinton ; #MeToo Movement - TI50
9 hours ago
John Teller posted blog posts
10 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy