Stone diggy's Friends

  • Keenen Drummond
  • Essino-Dub
  • Imogen Jackson
  • grownbooty
  • YO NY PATTY
  • kinkyforhot86
  • Damn-Im-A-Triplethreat
  • Phila Boss Chick (butter)
  • 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!!
  • raphael caballero
  • Ofir Shahar
  • iZZiLE LiZZiLE
  • Milena
  • gemini
  • i'm his fuckin best

Music

Loading…

stone diggy's Discussions

RSS

Loading… Loading feed

Gifts Received

Gift

stone diggy has not received any gifts yet

Give a Gift

 

hood tv

Profile Information

Hometown
fort greene brooklyn nyc
About Me
BIG FACES by stonedi object width="425" height="344"> pe="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344" allowscriptaccess="never"> embed src="http://www.youtube.com/v/asb_ykyk8SU&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355" allowscriptaccess="never"> iv align="center">

Video Provided by DatPiff.com

Video Provided by DatPiff.com

Video Provided by DatPiff.com
Zip Code
13501
Gender
Male
Relationship Status
Engaged
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Average
Height
5'-6"-5'-8"
What do you do
Rap, Act, Professional, Just Chillin
DJ's - Drop your biggest projects and site URLs
hnmuzic.ning.com,stick up kid da movie coming aug 2010.BY ANY MEANS NECESSARY OUT ON DVD FACEBOOK/STONE DIGGY.COM
Favorite 50 Cent song
f50 frestyle
Website
http://hnmuzic.ning.com
Favorite Music
rap nas redman RICK ROSS JADAKISS JAYZ KANYE MMG D BLOCK FAB UNCLE MURDA
Favorite TV Shows
martin wayans
Favorite Books and Authors
roots alex hailey

yo f*** fifty the heart of my city right here b**** n*****

Send your own ElfYourself eCards
object width="425" height="355">
Send your own ElfYourself eCards
ect%20width=" height="355" allowscriptaccess="never">amp;hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355" allowscriptaccess="never"">

stone diggy's Videos

  • Add Videos
  • View All

Stone diggy's Blog

HOWARAD STERN V.S. FUNK MASTER FLEX

Posted on April 9, 2011 at 3:38pm 1 Comment

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 8:27am on July 28, 2011, Micky-G-unit said…
u wer rite
At 6:40pm on May 14, 2009, Micky-G-unit said…
haha u have thisis50 and dont like him fucku d***
At 9:30am on November 28, 2008, ZOE POUND said…
" I love my b**** " (remix) Yung harlem diss

chorus>>

My lady never lets me down
that's why I never let her go
she always here to lift me up
when I fall down and hit the floor
My baby so amazing, let me sit back and count the ways

I love my lady yup, yup, I love my b****
I love my lady yup, yup, I love my b****
I love my lady yup, yup, I love my b****
Cause she's the s***, she's the s***

I love my b**** cause she knows she's the s***
Her swagger kinda ill and she aint scare of no d***
She follows my rules, daddy needs money, go f*** that fool
Put her a** on time out when she acts kinda rude
yup that's my chick, that's my b****
That's my chick, she the s***
She the type of b**** that keeps s**** on the low
Gives a n**** head, rob him take all his s**** and go
She'll shoot a n**** in any given day that try to f*** with me
Her a** so big her clientele know her well she f*** better than pinky
yup that's my chick, that's my b****
That's my chick she the s***
I love my b**** cause she keeps me rich
Hot or cold weather you should see how she handles her biz
My b**** got her own crew, she be holding it down
Zoe pound tatted in her back, my b**** stay on the grind
yup that's my chick, that's my b****
that's my chick, she the s***

[ talking ]

Dont think I forget about your punk a** yung harlem
talking bad about haitians, later on apologized, n**** f*** that
I meant every single words I say n**** and I got red lights on your a**
My n***** will really serve your a** n****
You can call the cops, go ahead run to your mom f***** a** n****
I'll make sure that you bleed until you dead mutherfucker
Zoe Pound on this b**** n****
At 10:30am on May 27, 2008, Kmarie said…
At 6:04pm on May 26, 2008, Queen of New York said…
Have a nice week
At 5:24am on May 26, 2008, MikeaMenice said…
At 5:20am on May 26, 2008, Eve said…
hey cutie thnx or the add
xoxo
At 7:50am on May 23, 2008, SäBsE said…
....

thx 4 the add

*säbse
At 8:17pm on May 22, 2008, i'm back wit that wet juicy ppppuuuusssssssssyyyy why not have a taste...... said…
At 4:06pm on May 19, 2008, Queen of New York said…
Hey boo, whats up
 
 
 



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

break bread liked NewMusic's blog post Uncle Murda - Got You Open
1 minute ago
BX_103 commented on ChasinDatPaper's blog post Papoose On Drake's 'Nothing Was The Same' Album: "Everybody's Scared To Say It. It Was Sweet" [Video]
"So n***** gotta have a hard bone in they body to rap?...drizzy already dissed all u n***** mad that he rap about females on lord knows...yall ain't getting no p****.... And btw papoose saying anything to be relevant.. They n**** been corny he…"
3 minutes ago
dee commented on ChasinDatPaper's blog post Master P's Wife Sonya Miller Wants $67 Million In Divorce Settlement
"Man she shouldn't get sh!t. She didnt write the songs, records them or perform them."
11 minutes ago
George commented on ChasinDatPaper's blog post Jhene Aiko Looks Great In GQ Photo Spread [Pics]
"I dig this chick. Skinny legs and all"
16 minutes ago
unitg shared a profile on Facebook
17 minutes ago
jBrizzle commented on ChasinDatPaper's blog post Papoose On Drake's 'Nothing Was The Same' Album: "Everybody's Scared To Say It. It Was Sweet" [Video]
"FACT? lol Ignorance...Dudes be liking Drake undercover don't kid yourself. They be using his music to get in these girls panties."
22 minutes ago
unitg commented on ChasinDatPaper's blog post Papoose On Drake's 'Nothing Was The Same' Album: "Everybody's Scared To Say It. It Was Sweet" [Video]
"i dont listen to either one of them so i really cant comment i listen to real music reality rap G-unit ,BG ,juve,turk,pimp c,and Soulja Slim thats who relate to neither papoose or drake is talkin bout nothing that relates to my lifestyle"
25 minutes ago
unitg commented on ChasinDatPaper's blog post Papoose On Drake's 'Nothing Was The Same' Album: "Everybody's Scared To Say It. It Was Sweet" [Video]
"co-sign@DMoney u aint never lied homie Drake aint gotta hard bone in his body"
30 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy