Fresh Hunnit
  • Male
  • United States
Share on Facebook
Share
  • News
  • Discussions
  • Upcoming Releases
  • Photos (21)
  • Photo Albums
  • Videos

Fresh Hunnit's Friends

  • Young Trip
  • yolanda walton
  • Pasha
  • Maria MICHELLE
  • MIRAGE AKA FLY G
  • Nayer
  • Katrina Y thompson
  • Sexy Tina
  • Ali_Da_Ninja
  • Chaba Young
  • D&DProductionsSTL
  • A.F.L.
  • Hot Chick
  • Camilla Berthier
  • Eva Capri

Music

Loading…

Gifts Received

Gift

Fresh Hunnit has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Fresh Hunnit's Page

Fresh Hunnit's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Latest Activity

Yaya and Fresh Hunnit are now friends
Jun 28, 2011
Fresh Hunnit updated their profile photo
Apr 1, 2011
Fresh Hunnit posted songs
Mar 30, 2011
5-STARCHICK!<3 left a comment for Fresh Hunnit
"--OH THATS WATS UP --WELL IM JUST LISTENING TO MUSIC"
Mar 16, 2011
Fresh Hunnit left a comment for 5-STARCHICK!<3
"s*** chillin wat up"
Mar 6, 2011
5-STARCHICK!<3 left a comment for Fresh Hunnit
"--HEY WATS GOOD?"
Mar 5, 2011
Fresh Hunnit and MIRAGE AKA FLY G are now friends
Mar 4, 2011
Nayer left a comment for Fresh Hunnit
"Enjoying thisis50.com. How are you ?"
Mar 2, 2011
charcol papi left a comment for Fresh Hunnit
"can u do me a favor, PLZ check out my new song- http://www.youtube.com/watch?v=5CktUYOs97M"
Mar 1, 2011
Fresh Hunnit is now friends with Shivz Dotz and Scotty Money
Mar 1, 2011
Fresh Hunnit left a comment for 5-STARCHICK!<3
"wat up"
Feb 28, 2011
Fresh Hunnit updated their profile
Feb 28, 2011
Fresh Hunnit posted photos
Feb 28, 2011

Profile Information

Hometown
Y.O. STAND UP
About Me
YOUNG , FLY AND FOCUSED .... CURRENTLY WORKING ON MY MUSIC

Twitter.com/FrehHunnit
YOUTUBE.COM/THENEWHUNNIT CHECK IT OUT
Zip Code
10701
Gender
Male
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Athletic
Height
5'9"-5'11"
What do you do
Rap
DJ's - Drop your biggest projects and site URLs
http://www.youtube.com/watch?v=3sSpBySgRWA
Website
http://www.inhunnitwetrust.com
Favorite Music
my s***
Favorite TV Shows
californication
Favorite Books and Authors
dutch 1 +2 +3

Fresh Hunnit's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall (30 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 12:52am on March 16, 2011, 5-STARCHICK!<3 said…
--OH THATS WATS UP
--WELL IM JUST LISTENING TO MUSIC
At 10:25pm on March 5, 2011, 5-STARCHICK!<3 said…
--HEY WATS GOOD?
At 3:11am on March 2, 2011, Nayer said…
Enjoying thisis50.com. How are you ?
At 11:00pm on March 1, 2011, charcol papi said…
can u do me a favor, PLZ check out my new song- http://www.youtube.com/watch?v=5CktUYOs97M
At 5:30pm on May 24, 2010, Automatic loc said…
alrite that wats up
At 4:35pm on May 24, 2010, Automatic loc said…
gotta cool flow, id buy an album
At 11:49pm on May 21, 2010, Automatic loc said…
wats gud
At 6:16pm on May 2, 2010, j-redd said…
did u get that fam?
At 7:40pm on May 1, 2010, j-redd said…
yep yep bout to send it
At 7:24pm on May 1, 2010, j-redd said…
my n**** damn they gonna snatch u up quik.get that feddy big y.o. they aint knowin cuh
 
 
 



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Raphenom posted a blog post
31 minutes ago
Roamn Profit shared NewMusic's blog post on Facebook
39 minutes ago
Roamn Profit commented on NewMusic's blog post Young Thug Ft. Birdman - Constantly Hating (Official Music Video)
"I said it before I'll say it again; the worse my opinion of a song, the better it's gonna do. This is gonna be big, cause I fucken hate it. Heard it here first."
47 minutes ago
Joy commented on ChasinDatPaper's blog post Jamie Foxx Performs 'You Changed Me' Ft. Chris Brown On Jimmy Kimmel Live (Video)
"You changed me!!!"
58 minutes ago
NatashaG posted a status
"To love and win is the best thing. To love and lose, the next best.- WILLIAM MAKEPEACE THACKERAY"
1 hour ago
QuEeNsFiNeSt commented on NewMusic's blog post Jadakiss - Where I'm From x Y'all Haters (Freestyles)
"Jadakiss Snapped B"
1 hour ago
King Zulu commented on Tony Yayo's blog post Tony Yayo - Sex Money Murder [TI50]
"My n**** went in!"
1 hour ago
King Zulu liked Tony Yayo's blog post Tony Yayo - Sex Money Murder [TI50]
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy