• News
  • Discussions
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Milky wave's Friends

  • bernard banks
  • 500magnum
  • Nc
  • Jason Hyatt
  • JanoRigo
  • Mr.so.right4u!
  • Rome
  • G-UNIT SOLDIER12
  • Jay Cartel Da King
  • mr controversy
  • Niguhdeyluv2hate
  • OBTHEONE
  • skino730
  • Dominated Black Xpert
  • BigJaa(BAYMAAC OR WHAT)

Music

Loading…

Gifts Received

Gift

milky wave has not received any gifts yet

Give a Gift

 

milky wave's Page

Latest Activity

milky wave is now friends with Christopher, BigJaa(BAYMAAC OR WHAT) and mr controversy
Jun 9, 2010
mr controversy left a comment for milky wave
"holla at me when u get a minute"
Jun 6, 2010
milky wave commented on Vine: C-Lo's blog post Drake Responds To Lil' Kim "I Don't Give A F*ck What Lil' Kim Talks About" + Lil' Kim Speaks On Nicki Minaj "You Can't Hide The Truth...Don't Try To Swagga Jack And Act Like You Created It" [Click Inside]
"womp womp womp"
Jun 6, 2010
milky wave updated their profile photo
Jun 6, 2010
milky wave commented on ATLNIGHTSPOTS.COM's blog post 5 Star Chic Tattoo 'Pass or Fail'
"wat is a 5 starchick anyways"
Jan 4, 2010
milky wave commented on ATLNIGHTSPOTS.COM's blog post 5 Star Chic Tattoo 'Pass or Fail'
"dang some of yall chicks be trippin"
Jan 4, 2010
CARLOS left a comment for milky wave
"hey was up mija just want to say i like your styly your boy carlos all the way from the west coast. scream at me"
Dec 3, 2009
milky wave commented on Albany4Life's blog post The Dream Gets Snubbed By The Grammy's And Vents Frustrations Via Twitter
"hmmm my gaydar just went off lol"
Dec 3, 2009
milky wave commented on ChasinDatPaper's blog post The Million Dollar Question. Are Jay-Z And Alicia Keys Getting Too Cozy?
"um bey u betta get yo man lol"
Dec 3, 2009
milky wave commented on ChasinDatPaper's blog post The Million Dollar Question. Are Jay-Z And Alicia Keys Getting Too Cozy?
"smh at pretty hoe keys"
Dec 3, 2009
milky wave commented on Jayden's blog post Rumors of KEYSHIA COLE being PREGO have been Confirmed?
"i can tell he makes her so happy"
Dec 2, 2009
milky wave commented on Jayden's blog post Rumors of KEYSHIA COLE being PREGO have been Confirmed?
"aww dat is nice"
Dec 2, 2009
milky wave is now friends with Dominated Black Xpert, TrapaJohn NC, Mr.so.right4u! and 9 more
Dec 1, 2009
milky wave commented on G-Unit Promotions's blog post Lil Wayne's Daughter Reginae Carter Does a Freestyle!!!! ["My Daddy is the Boss And I'm the Heir To The Throne..So I'm Stuntin Like My Daddy"]
"i bet she dont play with barbie no mo lol"
Nov 30, 2009
bernard banks left a comment for milky wave
"show some body baby don't be say.....lol"
Nov 30, 2009
milky wave commented on G-Unit Promotions's blog post Lil Wayne Talks About Getting Raped and How Birdman Got Him his First Sexual Favor at Age 11- Click Inside!
"ok @mami imma buy your album or wateva lol"
Nov 30, 2009

Profile Information

Hometown
chi town
About Me
im 23 years old
Zip Code
60623
Gender
Female
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Thick
Height
5'0" - 5'2"
What do you do
Student

Comment Wall (8 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 2:15pm on June 6, 2010, mr controversy said…
holla at me when u get a minute
At 1:27pm on June 6, 2010, LEGENDARY said…
What's good shorty when you get some free time check out my page and music and add me 2 your friends thx
At 4:44pm on December 3, 2009, CARLOS said…
hey was up mija just want to say i like your styly your boy carlos all the way from the west coast. scream at me
At 7:10pm on November 30, 2009, OBTHEONE said…
Hey! just stopping by ur page to show some love! Welcome to da site & have fun!! Holla back so we can chat!! :-)
At 9:34pm on September 13, 2009, I GET MONEY said…
My Milkshake bring all the boyz and girls to my page.. Come get it!!
At 7:23am on September 12, 2009, Mz Industry Insider said…
If you ever interested in pursuing a music career i can help. I got connects.
At 1:35pm on August 6, 2009, chase said…
ayo u real cute pretty a** where u from
At 8:52pm on July 13, 2009, skino730 said…
add me mah
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Bijon Stigger commented on ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Says Tyrese Performed A Homosexual Act To Get 'Baby Boy' Role. Actor Responds "You Know You Done F*cked Up Right?" (Video)
"That was funny! Sweet place."
11 minutes ago
Bijon Stigger liked ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Says Tyrese Performed A Homosexual Act To Get 'Baby Boy' Role. Actor Responds "You Know You Done F*cked Up Right?" (Video)
12 minutes ago
Ralan Enterprises LLC shared ChasinDatPaper's blog post on Facebook
18 minutes ago
Ralan Enterprises LLC liked ChasinDatPaper's blog post WTF? Con Man, Alan Knight, Avoided Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma. Scammed Neighbor Out Out Of $66K During That Time (Video/Pics)
19 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Man Avoids Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma

WTF? Con Man, Alan Knight, Avoided Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma. Scammed...

www.thisis50.com

Video And Pics After The Jump Alan Knight of Swansea, South Wales was able to pull off an elaborate scheme for 2 years with help from his wife, Helen. Knig…

Facebook22 minutes ago · Reply
ChasinDatPaper's 8 blog posts were featured
24 minutes ago
True2HipHop commented on ChasinDatPaper's blog post Chief Keef Responds To Being Dropped From Interscope Records "100% Of Everything Goes To Me Now"
"Tremendous just tremendous. Jimmy & Dre I hope realized that he wasn't worth the hassel plus after they already screwed him out of money why not just let him go, he's lame. @Darius I told you he wasn't good. If your label…"
24 minutes ago
Thisis50 TV's blog post was featured

Mike P's Music Review EP 58 - DJ Quik, Tinashe, Bobby Shmurda - TI50

"Ain't nobody hating on you dog" In Episode 58, Mike P reviews new music from DJ Quik, Tinashe, Bobby Shmurda & more!Stay tuned every Tuesday on Thisis50 for Mike P's music review!Follow @mikeplasvegas @thisis50See More
24 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy