Tynisha
  • 33, Female
  • Springfield, MA
  • United States
Share on Facebook
Share

Tynisha's Friends

  • T.C
  • sean easter
  • MR I TRUST ME
  • Torry Darnell BlazeD Brown
  • DJ XXXL
  • SinCity Sho
  • ONEDEEP
  • big dwayne
  • JAY-THOU
  • Y.I.C. {☜❤☞ღTyana's Fianceღ☜❤☞}
  • Enigmatic (Matic)
  • BlitzPRP
  • J-Bop
  • Rico suave
  • Razim

Music

Loading…

Gifts Received

Gift

Tynisha has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Tynisha's Page

Latest Activity

sean easter commented on Tynisha's photo
Thumbnail

DSC_8819

"mmmmmmmmmmm fine"
Jan 11, 2011
sean easter commented on Tynisha's photo
Jan 11, 2011
richkid rock left a comment for Tynisha
"wassup u chillin"
Oct 24, 2009
steve left a comment for Tynisha
"damn u gotta sexy a** nody whats good gorgeous"
Aug 10, 2009
punany killa left a comment for Tynisha
"damn your fine"
Jul 30, 2009
Tynisha is now friends with ♠Mz. B.♠, YUNG NATTY ~ GAZA MI SAY, Shantell and 22 more
Jul 30, 2009
YOUNG-ICE left a comment for Tynisha
"Thanks for the request/add sexy How you doing this lovely night"
Jul 30, 2009

Profile Information

Hometown
Springfield, Massachusetts
About Me
Ill get back to this after these messages
Zip Code
01119
Gender
Female
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Slim
Height
5'-6"-5'-8"
What do you do
Model, Student, Professional, Just Chillin
Favorite 50 Cent song
window shoppa
Website
http://www.myspace.com/tynisha111
Favorite Music
R&B and Hip Hop
Favorite TV Shows
Fresh Prince, Cosby show, Seinfeld

Tynisha's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (20 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 2:21am on March 18, 2010, LEGENDARY said…
what's good shorty when you get some free time check out my page and music and add me 2 your friends thx
At 12:07pm on October 24, 2009, richkid rock said…
wassup u chillin
At 12:39am on August 10, 2009, steve said…
damn u gotta sexy a** nody whats good gorgeous
At 8:49pm on July 30, 2009, punany killa said…
damn your fine
At 12:13am on July 30, 2009, YOUNG-ICE said…
Thanks for the request/add sexy
How you doing this lovely night
At 11:57pm on July 29, 2009, YOUNG-ICE said…
I SAW YOUR stunning photo and had to come say hi
So I'm showing love ma
You looking fineeeee add me
At 11:50pm on July 29, 2009, Y.I.C. {☜❤☞ღTyana's Fianceღ☜❤☞} said…
nice n sexy add me
At 5:56pm on July 10, 2009, SinCity Sho said…
Hey U...
At 12:32am on July 6, 2009, Mr Foster said…
happy birthday beatiful hope you have lot of fun
At 12:09am on July 6, 2009, Razim said…
Happy b-day sweetie
 
 
 



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post Big Meech Writes 50 Cent From Prison Green Lighting 'The Black Mafia Family (B.M.F.)' TV Series On Starz (Read It Inside)
"I'm interested bc it's a true story and not just another show glorifying that lifestyle. People can learn from true stories and all types of stories about black culture need to be told - the good, the bad and the ugly."
18 minutes ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post Indianapolis Cops Mistakenly Shoot Black Homeowner In The Stomach While Responding To His 911 Call Of A Man Carjacking His Wife (Video)
"Ain't that a b*tch!"
22 minutes ago
AUTHINTIK commented on ChasinDatPaper's blog post Redman Says Dissing MC Hammer In The 90's Could Get You Hurt: "Y'all Joke About Hammer, No! That N!gga Was Deep With N!ggas. Anybody Talked Sh!t & Came To The Bay Area They Was In For It!" (Video)
"LOL I HEARD ABOUT HAMMER 2. LMAO REDMAN A REAL N**** LOL DOG STUPID"
26 minutes ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post Yung Joc Gets A Perm. Twitter Savages React & Joc Responds (Video/Memes)
"It's actually called a relaxer but it could just be a blow out. Don't like the look but very brave of him. Do you Yong Joc!"
30 minutes ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on NewMusic's blog post Papoose - Black Love ft. Nathaniel (Official Music Video)
"I so love them as a couple!!! Ain't nothing like black love!"
33 minutes ago
Danny liked NewMusic's blog post Jadakiss & Uncle Murda - Ooouuu (Remix)
34 minutes ago
Xcel commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
"I hope for Officer Ricky that J. Prince won't give a f*** Because if he does..,"
1 hour ago
dopeboy [mr killuminati ] commented on ChasinDatPaper's blog post San Francisco 49ers QB Colin Kaepernick Protests "Oppression" By Sitting During National Anthem: "There Are Bodies In The Street & People Getting Paid Leave & Getting Away With Murder.” (Video)
"F*** white people we gotta stop hating on each other.we hate ourselves more than these crackas"
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy