• News
  • Discussions (3)
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Hood Clooney's Friends

  • Jesikah M.
  • MURS
  • BUCKLIFE ENTERTAINMENT

Hood Clooney's Discussions

 

Hood Clooney's Page

Latest Activity

Hood Clooney commented on NewMusic's blog post New Music: Eminem - Rap God
"Well damn!! Em went in!!! Rap god!!"
Oct 14, 2013
Hood Clooney commented on ChasinDatPaper's blog post Charlamagne Tha God Talks About His MTV2 Show, Why Nelly Should Stop Rapping & Drake "When He Sings He's A Feminine Hygiene Product" [Video]
"@banks bars - please this clown picks his battles..there's a lot of wack rappers but he gives them passes cause he know they wud smack the sh!t out of him...that's not being out spoken..he picks on drake c'mon you serious???..I…"
Aug 20, 2013
Hood Clooney commented on ChasinDatPaper's blog post Waka Flocka Says "F*ck" Gucci Mane. Gets At Him On Twitter "That Ice Cream Cone Getting To Your Head" [Video]
"C'mon waka make a song with jeezy now! Lmaoo"
Aug 15, 2013
Hood Clooney commented on ChasinDatPaper's blog post SMFH: Heartless Radio Personality Opie Abuses Homeless Guy By Stomping On His Food, Then Laughs [Video]
"This f***** shud be fired..lets spread the word"
Aug 11, 2013
Hood Clooney commented on Thisis50 TV's blog post Ying Yang Twins vs French Montana - Haaaaaaaaaa - TI50
"Really? Smdh..."
Jul 26, 2013
Hood Clooney commented on ChasinDatPaper's blog post The Breakfast Club Inducts Singer Mya Into The 'Hoe Hall Of Fame" [Audio]
"Damn Put me on that list s***..."
Jun 28, 2013
Hood Clooney commented on NewMusic's blog post Genasis - Touchdown [Official Music Video]
"This guy still alive? Oh snap lmao"
Jun 11, 2013
Hood Clooney commented on ChasinDatPaper's blog post SMS Promotions Fighter Yuriorkis Gamboa Cruises To Victory Over Darleys Perez To Win The Interim WBA Lightweight Belt [Pics]
"This guy has the talent but gotta show us more..I saw the fight yesterday wasn't that impressed...real spit.."
Jun 9, 2013

Profile Information

Hometown
New York
About Me
I'm me
Zip Code
10040
Gender
Male
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Latino/Hispanic
Physical Type
Athletic
Height
5'9"-5'11"
What do you do
Just Chillin

Comment Wall (3 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 1:10pm on November 6, 2012, Focus Boy said…
WACKA FLOCKA LINKS UP WITH DJ KING DAVID @ ST.ANDREW'S HALL (DOWNTOWN DETROIT) ,MI check out this interview on youtube.com/focusboyproductions the tags words r above! subscribe to the page to get updates & dvd release info!!!
At 12:28pm on April 20, 2011, DYBP Live Fm said…
Hey...Hope u don't mind me droppin this?...Plz Do...
Check us out every Saturday!
"DYBP Live FM"
120' hottest R&B/Hip-hop/Crunk/Dancehall/Mash-Ups & Electro Jam Provided by: RCP. Mixed by: The Real Dj Sev/Dj Dex hosted by urz truly Mc Sermon: (chat room & tIGHT tracks)
08Pm (CET)...07Pm (UK)...02Pm (NYC)...Be A Part Of It!!
(Add me up if u like? I have no requests left!!) Thx
http://ustre.am/pPF6
At 3:28pm on January 18, 2011, charcol papi said…
Plz do me a favor and check out my latest song- http://www.youtube.com/watch?v=qwBHpekxqj0
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Jux commented on corentin's blog post Shad Moss Reveals Ciara And Angela Simmons Bedroom Skills
"y n***** frontin like his first two albums werent classic.. last i checked bow wow one of the best selling rappers of the last decade along with nelly, 50 cent, em, weezy, yall get the picture"
16 minutes ago
8grove commented on ChasinDatPaper's blog post DJ Mustard - 10 Summers (Album Cover/Tracklist/Features)
"He's a dope producer. Can't wait. It'll kill the clubs. RocNation rules the industry!"
21 minutes ago
James Foster updated their profile
42 minutes ago
G-Unit_Soldier_420 liked ChasinDatPaper's blog post 'Power' Star Lela Loren x Chelsea Lately: Talks Having 50 Cent As A Boss + Sex Scenes [Video]
48 minutes ago
Trap_P commented on ChasinDatPaper's blog post 3 Months After Big Sean Breaks Off Engagement, 'Glee' Star Naya Rivera Marries Actor Ryan Dorsey
"@True Spit damn right these hoes aint loyal..."
1 hour ago
Trap_P commented on NewMusic's blog post Tameka "Tiny" Harris - What The F*ck You Gon Do? (Official Music Video)
"damn tip....i thought u said no mediocre"
1 hour ago
MC Eva Marie King, BA, MS shared their blog post on Twitter
1 hour ago
Mark Mancini shared ChasinDatPaper's blog post on Twitter
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy