maynard
  • Male
  • Chicago, ILL
  • United States
Share on Facebook
Share Twitter
  • News
  • Discussions
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Gifts Received

Gift

maynard has not received any gifts yet

Give a Gift

 

maynard's Page

Latest Activity

maynard commented on NewMusic's blog post Chris Brown - I Don't Like [Drake Diss]
"drake is a b**** he aint gonna say s*** or do s***...ymcmb aint bout that life they rap about, dats that s*** i dont like"
Jul 1, 2012
maynard commented on NewMusic's blog post Pusha T - Exodus 23:1 [Official Music Video]
"most of there rapper are fake and don't live that life they rap about. Got people out here getting f*** up over some of this bulshit music(people thinking they invisible and cant be touch) better live y'all life and stop following behind…"
May 29, 2012
maynard commented on NewMusic's blog post Pusha T - "Exodus 23:1" (Drake Diss?)
"kanye west signed to Def Jam not Jay-z"
May 25, 2012
maynard commented on ChasinDatPaper's blog post Kendrick Lamar Speaks On Being Left Off Of MTV's 2011 Hottest MC's List, Working W/Pharell, Alori Joi's Death, Working W/Dr. Dre & More With Karen Civil [Video]
"real hip hop listeners know DAT KL is the truth, better than half dis bulshit out!!!rapper now n days are more like actor n actress..."
Feb 21, 2012
maynard commented on G-Unit Promotions's blog post Floyd Mayweather on Shade45 [Destroys Larry Merchant,Ortiz,De La Hoya + Speaks on Pacquiao]
"nobody n i mean nobody even knew who the f*** pacquio was until they started saying mayweather should fight him.... mayweather dont need to fight pacquio, mayweather got that throwback money........"
Oct 3, 2011
maynard updated their profile
Sep 17, 2011
maynard commented on ChasinDatPaper's blog post Things Get Heated Between Floyd Mayweather Jr. & Victor Ortiz @ Weigh In [Video]
"wen u got money like mayweather u will alwayz b hated on period!!!!"
Sep 17, 2011
maynard commented on ChasinDatPaper's blog post MMG Taking More Shots At Young Jeezy? "No Motivation. Detox Dropping Before That Other Boy!"
"F*** OFFICER RICKY... FAKE A** F*** BOI.. U WUZ A CO NOW U THA BIGGEST DOPE DEALER N THE F****** WORLD.. I CANT STAND A FAKE MUTHERFUCKER.."
Sep 11, 2011
maynard posted a video
Apr 13, 2011

Profile Information

Hometown
CHI-TOWN
About Me
IM LIKE TO CHILL N RELLY STAY TO MY SELF CUZ DEZ N**** OUT HERE IS FAKE N B ON NEXT S***, I ALSO LIKE GETTIN MONEY
Zip Code
60623
Gender
Male
Relationship Status
Married
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African
Physical Type
Athletic
Height
6'0"-6'3"
What do you do
Just Chillin
Favorite 50 Cent song
MANY MEN

maynard's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

  • No comments yet!
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

RED G commented on ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Fires Back At Tyrese: "When You Sh*t Whole Men Come Out Your Gay A$$" (Video)
"Dammm he he got Tyrese, LMFAO"
19 minutes ago
CASINO liked Besir Esati's blog post Lloyd Banks & Tony Yayo Live At Emporium, Long Island, NY (Photos+Videos)
26 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s video
1 hour ago
WHOOOO commented on ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Fires Back At Tyrese: "When You Sh*t Whole Men Come Out Your Gay A$$" (Video)
"didn't know Spanky was doing so well in life.. good for him tho, but dude ain't got no class tho"
1 hour ago
kapo replied to Rob War Angel's discussion 50 cent X Kendrick Lamar- We Up. Video inside.
1 hour ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Fires Back At Tyrese: "When You Sh*t Whole Men Come Out Your Gay A$$" (Video)
"LMAO!!! Tyrese gay a** aint gonna say S***. #SHUTDOWN"
2 hours ago
Mixtape Cover King posted a blog post

Mixtapes Vs Singles The Smart Way To Push Your Music

Everybody is in a craze about dropping mixtapes to get in the game and I understand that because mixtapes have broken alot of artist into the game ,but in reality is that the smartest way to push your music?We will say your average artist drops 1-2 mixtapes a year which is cool they make about 10-12 songs and…See More
2 hours ago
Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE commented on ChasinDatPaper's blog post Wild N' Out's Spanky Hayes Fires Back At Tyrese: "When You Sh*t Whole Men Come Out Your Gay A$$" (Video)
"Tyrese should not have responded to him at all especially not with a video the way he did, smh this dude bout to troll him everyday now!"
2 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy