my comment made u mad smh
Share on Facebook
Share

My comment made u mad smh's Friends

  • knowledge †-the truth-†
  • Newcastle
  • Ed
  • Portis
  • playboy
  • Bout That Paper
  • Starbright

Music

Loading…

my comment made u mad smh's Discussions

 

HEAT

Latest Activity

my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Kid Cudi Upset His Gay Kissing Scenes Cut Out Of The Movie 'James White' (Video)
"Lmao n**** like I did this gay s*** for no reason haha f*****"
6 hours ago
my comment made u mad smh liked ChasinDatPaper's blog post Boko Haram Launches Attack In Maiduguri, Nigeria As John Kerry Arrives In Lagos For Talks Over Fears Of Violence In Upcoming Presidential Election (Video)
11 hours ago
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post Lil Wayne Ft. Migos - Amazing Amy (Prod. By London On Da Track)
"Damn Wayne still has a lot of fans lol "is he gon ever fall off????"..the internet and ppl in real life asking me about this man and his mixtape ..it's cool cuz I been listening to this dude since high school and that was like 15 yrs…"
yesterday
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post My Lawd! Amber Rose Shares Her Incredibly Banging Body With The World Via IG (Pics)
"Now just grow that f****** hair and you'll be all the way straight"
Jan 17
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post CBS Suspends Analyst Greg Anthony Indefinitely After His Arrest For Soliciting A Prostitute
"He'll be back..they will put him on another network down the line. Ppl are out here doing worse"
Jan 17
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post The Diplomats - Victory (Jay Z Diss) Listen/Download
"Damn this was trash"
Jan 17
my comment made u mad smh commented on Mixtape Weekly's blog post Future & Zaytoven - Beast Mode (Free Mixtape Stream/Download)
"Probably the biggest future fan on earth and I'm disappointed"
Jan 16
my comment made u mad smh commented on G-Unit Promotions's blog post FunkMaster Flex Goes In on Jay-Z & His 'Life & Times' Website
"Now he's back cool with cam I see...he jumped on 50 sack when cam and 50 was beefing...I guess they cool again?"
Jan 16

Profile Information

Hometown
South Florida
About Me
Real
Zip Code
1
Gender
Male
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Physical Type
Athletic
Height
5'9"-5'11"
What do you do
Professional
Favorite 50 Cent song
Murder One

my comment made u mad smh's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (70 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 5:59pm on March 16, 2013, Focus Boy said…
CHECK ''RARE'' EXCLUISVE GUCCI MANE & BRICK SQUAD IN DETROIT YOUTUBE THE TAG WORD ARE:http://youtu.be/IBjw6QCNvMc DETROIT STREETS DVD SERIES CHECK OUT THE WHOLE INTERVIEW ON DETROIT STREETS DVDS SERIES VOLUME.2 CLASSIC S***! SUBSCRIBE TO YOTUBE.COM/FOCUS BOY PRODUCTIONS 2 GET UPDATES ONTHE MOVEMENT!
At 1:01pm on August 20, 2012, DAMIEN THA DEMON gave my comment made u mad smh a gift
At 12:00am on November 16, 2011, Timothy said…
http://www.youtube.com/watch?v=39kZUP89pzs&feature=player_embedded
At 2:59pm on July 23, 2011, PAULEON DA DON said…
Networking my beats, check out my page when you have time. Add PRODUCER PAULEON to your friends list, it will be appreciated LINKS ON MY PAGE: FOLLOW ME ON TWITTER SUBSCRIBE ON YOUTUBE LIKE ON FACEBOOK JOIN FAN MAIL ON REVERBNATION ADD ON MYSPACE
At 2:18pm on July 17, 2011, BLWtheBLUE said…
Heeey, join our site www.swagoncheck.com - We always have the new music video exclusives and mixtapes, even on the weekend. Plus when people join we let them share their own music, mixes, blogs or businesses to everyone. Just check it out
At 12:41pm on July 9, 2011, ThrowaBeat said…
u a dumb a**
At 1:24pm on May 21, 2011, alex said…
hey whats good how u doing
At 2:27pm on April 8, 2011, DYBP Live Fm said…
Hey...hope u don't mind me droppin this?...plz do...
Check us out every saturday "DYBP Live FM"
120' hottest r&b/hip-hop/crunk/Dancehall/mash-ups & electro jam provided by RCP mixed by: The Real Dj Sev/Dj Dex hosted by urz truly Mc Sermon: (chat room & tIGHT tracks)
08Pm (CET)...07Pm (UK Time)...02Pm (NYC Time)...be a part of it!!
Thx
http://ustre.am/pPF6
At 10:31pm on March 26, 2011, toaster 6 said…
twitter.com/#!/LUNAFIRSTGIETT
At 3:15am on March 2, 2011, charcol papi said…
IM BACK WITH A NEW SONG, CHECK IT OUT- http://www.youtube.com/watch?v=5CktUYOs97M
 
 
 




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Razzelle posted blog posts
16 minutes ago
Mone liked ChasinDatPaper's blog post Mya Twerks It Out During Performance At G5ive Strip Club In Miami (Video/Pics)
29 minutes ago
Marvin Bernard commented on NewMusic's blog post Young Buck - 'Gas Up' Ft. Cap 1 x 'Anybody' Ft. Tha City Paper & Cub Da Cookup Boss
"Tony Yayo and his crew dropping some new heat soon!!"
34 minutes ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post Oklahoma Cop Shoots & Kills Armed Suspect, Terence D. Walker, As He's Running Away (Video)
"Lets see, man is in domestic dispute. Check. Man threatens to kill a woman with a gun. Check. Man is investigated in a church parking lot and frisked. Check. Mans starts to run with a loaded gun. Check. Police officer runs after him. Check. Man…"
44 minutes ago
Joshua Zapata posted a status
"please 50 do me the favor aka curtis jackson my my songz an album and sell it for like 7 dollars"
48 minutes ago
Dial-Tone commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: Patriots Coach Bill Belichick Snitches On Tom Brady During 'Deflate-Gate' Press Conference Via Saturday Night Live (Video)
"lol"
48 minutes ago
Dial-Tone liked ChasinDatPaper's blog post LOL: Patriots Coach Bill Belichick Snitches On Tom Brady During 'Deflate-Gate' Press Conference Via Saturday Night Live (Video)
48 minutes ago
Dial-Tone commented on NewMusic's blog post Manolo Rose - Run Ricky Run (Official Music Video)
"wtf??????"
54 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy