• News
  • Discussions (1)
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Luke's Friends

  • Takyla (Tiki) Robinson

Gifts Received

Gift

Luke has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Luke's Page

Latest Activity

Luke commented on 50 Cent's blog post 50 Cent - Chase The Paper (Official Music Video) feat. Kidd Kidd, Prodigy, Styles P
"I hate when they censored the curses It just ain't the same"
yesterday
Luke commented on ChasinDatPaper's blog post French Rapper Eklips Challenges Eminem's 'Rap God' Verse By Spitting 105 Words in 16 Seconds [Video]
"I was more impressed by his beat box efx"
Apr 4
Luke commented on ChasinDatPaper's blog post Prodigy & Boogz Boogetz - Showoff Radio Freestyle [Video]
"P killed it on 3:20 tho"
Apr 4
Luke commented on NewMusic's blog post Curren$y Ft. Action Bronson - Godfather 4
"HOT!!! NEW YORK!"
Jan 26
Luke commented on ChasinDatPaper's blog post Woman Gets Female Teacher Who Sexually Molested Her From Ages 12-20 To Confess. Posts Conversation On YouTube [Video]
"20 years old and still abusing u?? Kinda suspect lol"
Jan 21
Luke commented on 50 Cent's blog post New Music! Dj Kay Slay Feat. Fat Joe & 50 Cent - Free Again
"WTF?????"
Jan 21
Luke commented on ChasinDatPaper's blog post Prodigy - The Most Infamous (Album Cover)
"HARD"
Dec 24, 2013
Luke commented on ChasinDatPaper's blog post Future Ft. Miley Cyrus & Mr. Hudson - Real And True (Music Video Teaser)
"Future shines more in hard beats and street sh*t, and other rapper's hooks. Stop doing these commercial nonsense already"
Nov 10, 2013

Profile Information

Hometown
Hackensack
About Me
I am me & that's all I am
Zip Code
07601
Gender
Male
Relationship Status
It's Complicated
Orientation
Straight
Ethnicity
Latino/Hispanic
Physical Type
Average
Height
5'-6"-5'-8"
What do you do
Professional, Just Chillin
Favorite 50 Cent song
Ghetto Quaran, Many Men, Man Down

Comment Wall (1 comment)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 9:09pm on April 21, 2011, DYBP Live Fm said…
Hey...Hope u don't mind me droppin this?...Plz Do...
Check us out every Saturday!
"DYBP Live FM"
120' hottest R&B/Hip-hop/Crunk/Dancehall/Mash-Ups & Electro Jam Provided by: RCP. Mixed by: The Real Dj Sev/Dj Dex hosted by urz truly Mc Sermon: (chat room & tIGHT tracks)
08Pm (CET)...07Pm (UK)...02Pm (NYC)...Be A Part Of It!!
(Add me up if u like? I have no requests left!!) Thx

http://ustre.am/pPF6
 
 
 



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy