J.millie
  • Male
  • Chicago,Il
  • United States
Share on Facebook
Share

J.millie's Friends

  • Dorothée
  • evelyn barnes
  • MamiSooFly69
  • chris carbene
  • Lil Jeff{Luk Out 4 My Album Yall
  • Smoke
 

J.millie's Page

Gifts Received

Gift

J.millie has not received any gifts yet

Give J.millie a Gift

Latest Activity

J.millie and Dorothée are now friends
Sep 9, 2009
MS WET WET -DO YOU WANNA TASTE left a comment for J.millie
" Visit 4SHO $$$ ENT ,THE WORLD IS YOURS HEY COME JOIN THIS NEW SITE FOR THE GROWN AND SEXY ,ARTIST AND MODELS JUST CLICK THE LINK ABOVE AND ITS FREE ,SEE YOU THERE"
Sep 8, 2009
MS WET WET -DO YOU WANNA TASTE left a comment for J.millie
" Visit 4SHO $$$ ENT ,THE WORLD IS YOURS HEY COME JOIN THIS NEW SITE FOR THE GROWN AND SEXY ,ARTIST AND MODELS JUST CLICK THE LINK ABOVE AND ITS FREE ,SEE YOU THERE"
Sep 8, 2009
J.millie commented on Jayden's blog post Rap Duo SALT N PEPA Become the New Voices on NY Radio
"pepa sexy tho"
Aug 18, 2009
J.millie commented on DopeNativeBoy.Com's blog post 50 Cent & Lil Wayne Kick Off Vh1's 'Behind The Music'
"Sounds Intresting"
Aug 18, 2009
Smoke and J.millie are now friends
Aug 13, 2009
J.millie left a comment for JBAR -✧SOD MONEY GANG✧
"jbar lets collab bro i got some unique beats for you jseangme@gmail.com"
Aug 7, 2009
J.millie commented on G-Unit Promotions's video
Thumbnail

Bow Wow ft. DJ Jus - I’m Going In

"all these n***** just characters"
Aug 1, 2009
J.millie commented on corentin's blog post DJ Drama Releases A Statement Regarding Jeezy's Comments
"lol jeezy petty as hell"
Aug 1, 2009
J.millie commented on TheNew50Cent's blog post Jo Jo Simmons Sentenced To 1 Day of Community Service
"It happens thats why u neva suppose to get off yo square -J.millie youtube.com/icerida"
Jul 17, 2009
J.millie commented on Albany4Life's blog post Hotel Lobby Video Of Terrorist Attack On American Hotels In Indonesia
"The world is f****** crazy man Myspace.com/jmillieprimadonna twitter.com/therealjmillie"
Jul 17, 2009
J.millie posted videos
Jul 16, 2009
J.millie commented on J.millie's video
Thumbnail

Shawty Be My Swag

"This is for my femlaes that are so fly that they make they n***** look better Twitter.com/therealjmillie follow the movement"
Jul 16, 2009
J.millie is now friends with chris carbene, evelyn barnes and Lil Jeff{Luk Out 4 My Album Yall
Jul 16, 2009
J.millie commented on Stokes's blog post OFFICER DOWN!! MAN SHOOTS COP IN THE FACE, 4 OTHERS WOUNDED!!
Jul 16, 2009
J.millie replied to 50 Cent's discussion Post Your Blog Entry Here
"http://www.youtube.com/watch?v=nXzAjQCRDQo&feature=channel_page hot new single from one of chicagos newest artist"
Jul 16, 2009

Profile Information

Hometown
Chicago Baby
About Me
http://myspace.com/jmillieprimadonna
Zip Code
60644
Gender
Male
Relationship Status
Engaged
Orientation
Straight
Ethnicity
Black/African, Latino/Hispanic
Physical Type
Athletic
Height
6'0"-6'3"
What do you do
Sing, Rap, Model, Act
DJ's - Drop your biggest projects and site URLs
youtube.com/icerida
twitter.com/therealjmillie
Favorite 50 Cent song
officer ricky lol
Website
http://myspace.com/jmillieprimadonna

J.millie's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall (6 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 8:39pm on September 13, 2009, I GET MONEY said…
My Milkshake bring all the boyz and girls to my page.. Come get it!!
At 6:26am on September 12, 2009, Mz Industry Insider said…
If you ever interested in pursuing a music career i can help. I got connects.
At 7:28am on September 8, 2009, MS WET WET -DO YOU WANNA TASTE said…

Visit 4SHO $$$ ENT ,THE WORLD IS YOURS
HEY COME JOIN THIS NEW SITE FOR THE GROWN AND SEXY ,ARTIST AND MODELS JUST CLICK THE LINK ABOVE AND ITS FREE ,SEE YOU THERE
At 7:28am on September 8, 2009, MS WET WET -DO YOU WANNA TASTE said…

Visit 4SHO $$$ ENT ,THE WORLD IS YOURS
HEY COME JOIN THIS NEW SITE FOR THE GROWN AND SEXY ,ARTIST AND MODELS JUST CLICK THE LINK ABOVE AND ITS FREE ,SEE YOU THERE
At 4:46pm on July 19, 2009, SNOWBUNNI said…
snowbunni passin thru to show some love.. dont be a stranger...
At 5:06pm on July 17, 2009, NaNaLikeWhoa said…
ayo, whats good. Do you mind the friendship??
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Swift-o commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"I'll tell you if he really did them Numbers. If you can't go outside without hearing drake bumpin from people's car he didn't sell that much. I'm not talkin bout his radio songs either I'm talkin bout legit album cuts.…"
15 minutes ago
Swift-o commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"I'll tell you if he really did them Numbers. If you can't go outside without hearing drake bumpin from people's car he didn't sell that much. I'm not talkin bout his radio songs either I'm talkin bout legit album cuts.…"
15 minutes ago
Swift-o commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"Sure you did drake lmao"
20 minutes ago
ThaKid520 commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"Drake missed a meal because all the hate in here"
42 minutes ago
Dwayne commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"YAYO is the hottest in the game and n**** still make the top 5. #PassPortGang #GunitMovie"
1 hour ago
united-gs commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"I highly doubt that i what i say in here is gonna stop drake from "eating" lol But i say it because i have to, because he doesnt think himself as just an artist that mkes songs fpr the ladies, he thinks he the greatest to ever do it, he…"
2 hours ago
Ronald MAUDLIN commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"@united g-s I actually agree with you because we come from the same era I'm not knocking your comment either but damn son lol!!!!! Let the man eat!!!! We all know Drake will never be top 5 Lyricist, I keep saying this over and over again Drake…"
2 hours ago
united-gs commented on Besir Esati's blog post Drake Says He Sold 630,000 Copies Of "VIEWS" In One Night
"I came from an era of hiphop where your sh!t had to be john blaze in order to be considered hot....the radio people didnt say here is the hottest rapper out, the people did by requesting the songs, now they tell you its hot and play the hell out of…"
2 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy