Jay Bandit
  • 32, Male
  • Yonkers, New York
  • United States
Share on Facebook
Share

Jay Bandit's Friends

  • Janosch Ashterman
  • sip hop
  • Eminem
  • BloodOnTheSand
  • JennD.
  • jayluv
  • Da Beast From Da East
  • Nadia
  • Mags
  • ~!!(Jazzie)!!~
  • Lou-Lou-92
  • Sasha
  • Able
  • MIYAGI FROM THE EVILTWINZ
  • Judy

Gifts Received

Gift

Jay Bandit has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Check Out My YouTube Freestyle! Click The Link On The Bottom.

Music

Loading…

Jay Bandit's Videos

  • Add Videos
  • View All

Profile Information

Hometown
Southside Jamacia, Queens & Southside Yonkers, New York
About Me
Mickey Mouse gets served













Ain't Much To Really Know Except That I'm 24 I Love Hip Hop/Rap & Hope To One Day Join In On The Action & Get Signed. Yeah, I Write Rhymes, Make Some Tracks & Record-But I Wanna Make It BIG (Just Like Eminem & 50)! Of Course I DO Have A Job... Just Tryna' Make That Paper.
If There's Anythin' Else You Wanna Know, Just Ask. :o)

Text Me At: 1(914) 505-2403
Nextel Bleep #: 183*149*1128<----(No Longer Active)




Find more photos like this on ThisIs50.com : IF IT'S HOT IT'S HERE!
Zip Code
10701
Gender
Male
Relationship Status
Single
Orientation
Straight
Ethnicity
Latino/Hispanic
Physical Type
Average
Height
5'3"-5'5"
What do you do
Rap, Just Chillin
Favorite 50 Cent song
Oh Man... Too Many! I Would Have To Go With An Old School 50 Joint & Say His Song, "Power Of The Dollar".
Website
http://www.myspace.com/officialjaybanditmyspace
Favorite Music
Rap/Gangsta/Hip Hop
Favorite Books and Authors
The 50th Law By 50 Cent & Robert Greene.

Jay Bandit's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (45 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 12:53am on September 11, 2009, alex said…
whats good
At 11:30pm on August 13, 2009, alex said…
whats good
At 2:51pm on December 15, 2008, jayluv said…
hellooo
how are you =) ♥
At 2:51pm on December 15, 2008, jayluv said…
hellooo
how are you =) ♥
At 11:44pm on November 11, 2008, matt said…
oh so now u a bad a** n****. stay off my page . take a hint. your gay foo. late. leave me alone u crazy psycho stalker freak show
At 7:00pm on November 11, 2008, matt said…
late.
At 4:55pm on November 7, 2008, matt said…
J Bandit gonna do his thang it's crazy in the club when he's in there mane! it's friday! time to get NuTZ
At 2:36pm on November 5, 2008, matt said…
so your dumping me
At 2:27pm on November 5, 2008, matt said…
u can't pass now n****....once u in the family...it's fo life son
At 2:12pm on November 5, 2008, matt said…
we're friends because your job is gonna be to hold down the business on the East Coast while i make sure we keep it poppin out here in sunny cali my dood. don't get it twisted. we're gettin that paper. u just luky you comin along for the ride homie. you'll realize soon enough when the oppurtunity comes knocking at your door step. it'll be a mexican dood so don't get spooked he's legit
 
 
 



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Music: Kendrick Lamar 'The Heart Part 4'

Kendrick Lamar - The Heart Part 4 (Audio)

thisis50.com

Kendrick Lamar is lyrically armed and ready to take on anybody that has been throwing subliminal shots his way. His new song titled The Heart Part 4 is n…

Facebook13 minutes ago · Reply
NewMusic's 10 blog posts were featured
15 minutes ago
NewMusic posted blog posts
15 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Music: Rigz & Rob Gates 'Yuck Mouth'

Rigz & Rob Gates - Yuck Mouth (Prod. By Chup)

thisis50.com

Rob Gates and Rigz of Da Cloth connect to release a new heater to kick off the weekend titled Yuck Mouth The song was produced by Chup. Listen up top. @…

Facebook30 minutes ago · Reply
Derek Lemire posted blog posts
52 minutes ago
Giampietro commented on NewMusic's blog post Iggy Azalea - Mo Bounce
"that "bounce bounce bounce bounce" makes me wanna look forward to the video lol The track is fun though can't hate"
54 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post Famous Culture - "Reckless" Ft. RG & Flecher Theo
1 hour ago
CMLapse Ent. posted blog posts
1 hour ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy