Boss3p
  • Male
  • Portland OR
  • United States
Share on Facebook
Share
  • News
  • Discussions
  • Upcoming Releases
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos (12)

Boss3p's Friends

  • Israel Arredondo
  • Craig Calvo
  • BadCeed3p
  • G Cruz
  • Dan
  • Tony Yayo
  • Lloyd Banks
  • 50 Cent

Music

Loading…

Gifts Received

Gift

Boss3p has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Boss3p

Profile Information

Hometown
WestCoast
About Me
Now I started smokin' Newports, ain't that a b****
I got so stressed out, I think I'm 'bout to dig a ditch for me
Old school homies, be actin' like a grinch towards me
Reach out to the family but they ain't got nothin' for me
I knew it would come, the day all hell would break loose
Feel like I'm in the movie, 2PAC when he was in "Juice"
I'm a outcast, straight outblast, cover the body fast and smash
Type of dude totin' them triggas because I have to
On my mama this is 3p for Life, and in the future made sicc
I'm in the Hafway House off the pillsl gettin' lit
Thinkin' f*** my b****, she thinkin' f*** me too
We been together so long, I don't know what to do
But get drunk everyday talkin' 'bout f*** it
I did all I can but I guess that wasn't the plan, you can have the bucket
I'ma take the 6-4, and if you really wanna know, Lose 1, gain 1
It's the same story everywhere I go...
See, I got empty OE bottles all over the place
So many rappers at the spot can't find no A-Dat space
And so many, snakes in my life I can't never be hungry
Snake meat till I die, you know we ain't real homies
It feels good to help da homies come up, I don't need nothin' back
You do your thang, I'ma do my thang, I'ma remain in the cracks
And crevasses tryin', to get my fetti s***
Higher than mountains, I stay lifted like Chevy lifts
And I've been tryin' for years to build a family full of ridas
Dammit I'm tryin', suckas take it for granted, they lyin'
If they say they don't take it for granted
Take they lil' fame and vanish, get they lil' name and manage
To make a few chips, homies in business is all useless
Take advantage, I'll leave ya toothless, the truth is
I'm not that good of a judge
I been turned on by the thug life and having a plug, ya know!
Zip Code
97006
Gender
Male
Relationship Status
Married
Orientation
Straight
Ethnicity
Latino/Hispanic
Physical Type
Athletic
Height
5'9"-5'11"
What do you do
Professional, Just Chillin
Favorite 50 Cent song
All
Favorite Music
50 Cent, Lloyd Banks, Tony Yayo, Mac Dre, Eminem & Brotha Lynch

Comment Wall

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

  • No comments yet!
 
 
 



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

corentin's blog post was featured

Meek Mill Feat. Quentin Miller - Wanna Know DRAKE DISS

Meek Mill finally unleashes his response to Drake!After Drake's "Charged Up," which he called Baby lotion soft and "Back to Back", it…See More
3 minutes ago
corentin posted a blog post

Meek Mill Feat. Quentin Miller - Wanna Know DRAKE DISS

Meek Mill finally unleashes his response to Drake!After Drake's "Charged Up," which he called Baby lotion soft and "Back to Back", it…See More
3 minutes ago
NatashaG posted a status
""You must expect great things of yourself before you can do them." --Michael Jordan"
5 minutes ago
united-gs commented on Besir Esati's blog post R. Kelly Announces "Buffet" Album Release Date
"@ George, i eat buffet style too kid, s*** when i am drunk i paint brush my chick lmao....but yo, his menu had chicks on it, i eat chicken haha"
17 minutes ago
MacTheLegend commented on ChasinDatPaper's blog post Ca$his Shouts Out 50 Cent, Young Buck & Eminem. Talks 'Best Of Both World's' Type Project W/K. Young, 'BBG2,' Curbing Chicago's Violence, Touring (Video)
"My mans, C A Dollar CA$his cant wait for the tape."
37 minutes ago
MacTheLegend liked ChasinDatPaper's blog post Ca$his Shouts Out 50 Cent, Young Buck & Eminem. Talks 'Best Of Both World's' Type Project W/K. Young, 'BBG2,' Curbing Chicago's Violence, Touring (Video)
39 minutes ago
MENTAL FLIGHT ENT commented on NewMusic's blog post Soulja Boy - "King Soulja 4" (Album Stream)
"10000000 & 1% TRASH"
1 hour ago
jBrizzle commented on ChasinDatPaper's blog post Safaree Stands By Ghostwriting Claims, Has Message For Nicki Minaj & Meek Mill: "Get Off My D*ck, Both Of Y'all" (Video)
"he does have the sex tape lol remember the one she said she had prior to her pop career back in the hip hop days."
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy