Me and 50

Rating:
  • Currently 5/5 stars.

Views: 9242

Favorite of 7 people

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Young Guerilla on July 9, 2010 at 8:03am
nice pic
Comment by Dragan Simic-SIMO on April 12, 2010 at 4:59pm
Hey Roemello, you are the second 50 Cent:))
Very nice photo!!!!
Comment by Ivo a.k.a. Venkman on March 31, 2010 at 8:56am
NIce man! PRICELESS!
Comment by Piotr (Peter) on March 22, 2010 at 2:56pm
I so wanted it =D
Comment by shamara on March 21, 2010 at 1:12pm
AWWW GD 4 U :)
Comment by Massacre on March 16, 2010 at 10:03am
Nice lil' boy ;)



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

dee commented on ChasinDatPaper's blog post Nelly On Floyd Mayweather Jr. Beef: "It's Kind Of Hard Talking To A Guy Who Hasn't Graduated From High School" [Video]
"@ my comment mad u mad & in no way im glorifying not graduating.a person should graduate but im not gonna look down on a person that dont graduate & act like just because they graduated high school that they smarter then a person that didnt…"
34 minutes ago
dee commented on ChasinDatPaper's blog post Nelly On Floyd Mayweather Jr. Beef: "It's Kind Of Hard Talking To A Guy Who Hasn't Graduated From High School" [Video]
"@my comment made u mad! lmao people like u have no idea what pimps & hookers are. u watch to much tv. i dont know any pimp that got women on the street corner.real pimps say thats out dated.yea lawyers & etc have wives at home but it dont…"
40 minutes ago
Gz-up-hoes-down commented on NewMusic's blog post REKS X Hazardis Soundz - Garvey ft. NORE & Saigon (Official Music Video)
"Reks my n**** and I ve got all his projects but for some reason not really feeling this album, we need more statik Reks. Will always support u though. Just keeping it real."
52 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post Beyonce Spotted Apartment Hunting Without Jay Z, Fueling Rumors Of Split [Pics]
"OMG that apartment... It must take 6 figures just to furnish that thing"
55 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post Vin Diesel Announces Iggy Azalea Has Joined The Cast Of 'Fast And Furious 7' [Video]
"Really?"
58 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Beyonce Spotted Apartment Hunting Without Jay Z, Fueling Rumors Of Split [Pics]
"I told y'all b would do anything for this c*** that's our new place lol"
1 hour ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Vin Diesel Announces Iggy Azalea Has Joined The Cast Of 'Fast And Furious 7' [Video]
"Vin diesel been came out the closet years ago that n**** likes the c*** no lie"
1 hour ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Vin Diesel Announces Iggy Azalea Has Joined The Cast Of 'Fast And Furious 7' [Video]
"Smh I just now looked at the vid, this dude sounded like a botty hair dresser and sh8...wtf?"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy